Tuossa yksi vajakki jo näytti vanhusvitsiä laittaneen. Koettakaa nyt rajallisen kapasiteetin omaavatkin ymmärtää että vika ei ole vanhuksissa ja heistä tämä vähiten mukavaa on. Jos jostain pitää vitsailla vitsailkaa THL:stä ja poliitikoista jotka tämän karanteenitilan kaikille aiheutti vetkuttelullaan. Vanhukset on syyttömiä ja heitä oikeasti voi ahdistaa teidän mielestä "hyvät" jutut mitä pitää oksentaa ilmoille.
Tässä on hyvä kirjoitus, kannattaa lukea ihan ajatuksella:
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/1815ef21-3dc7-4c9f-b867-905889e77e2e
Älkää syyllistäkö vanhuksia vaikeuksistanne
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ne vanhukset jotka lehtien palstoilla asiasta kertovat, ovat olleet hyvin huolettomia. Joku alistuu karanteeniin, mutta suurin osa ei. Käyvät ulkona syömässä ja tapaavat ystäviään. Ehkä se loppuelämän laatu painaa kupissa enemmän kuin sen pituus.
xLiner - Anonyymi
Miten sinäkin olet langennut tähän hysteriaan?
- Anonyymi
Laitoitko itse puskista vanhusvitsin? Harvemmin on lokiiga ja järki mukana, sitten kun ei noita 2000-luvun korona-mamupatja-suomilutkia ole niin ne pitää jonkun luoda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.601832Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241432- 991072
- 45810
- 87783
- 28591
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20589- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56518Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30453