Entinen kumppani haluaa tavata

Anonyymi

Miksi entinen kumppani haluaa tavata? Erosta nyt reilu 4kk. Itse lähti, mutta jouduin itse pidtämään stopin yhteydenpidolle,koska mitä ihmeellisimmissä asioissa kävi ja otti yhteyttä. Olen kuitenkin halukas kuulemaan häntä

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noissa pätee yleensä yleensä muutama perusvaihtoehto. Joko: exä haluaa ihan vilpittämästi vaan tietää kuinka voit TAI exä on luullu että voi pyörittää sua niinkun haluaa ja kun on huomannu että et jääkkään skeidaan makaamaan vaan jatkat ylpeästi eteenpäin, hän huomaa viehätysvoimansa olevan rajallinen ja sä muutut samalla kiinnostavammaksi kun omistat selkärangan TAI sillä oli joku muu mutta kun huomasi ettei se ruoho ole toisella puolella vihreämpää nii palaa nyt hattu kourassa takasin TAI sitten ei halua pohjimmiltaan mitään vakavaa, sillä on vaan huono päivä ja haluaa lohtupanon. Pätee sekä miehiin että naisiin

    • Anonyymi

      Mies haluaa vaan tavata sua. Sulla on tunteita häntä kohtaan niin odotat vielä jotain häneltä niin aivosi uskottelee sua että tulossa on jotain kivaa sulle

      Todennäköisesti se pääsee panemaan sua jos haluat niin kuin aina parisuhteessa

    • Anonyymi

      Veljelläni samanlainen tilanne.
      Asuivat yhdessä, talon osto hankinnassa, ja sitten joulun jälkeen paljastui että nainen oli pettänyt työkaverinsa kanssa jo kaksi kuukautta.
      Kun asia paljastui, veljeni muutti pois yhteisestä asunnosta. Ei mennyt kauaa kun nainen alkoi lähetellä viestejä, pyyteli anteeksi, vannoi ja vakuutti. Veljeni on hyväsydäminen ja mukava mies, mutta periksi ei ole antanut.
      Näen että kipeää tekee, mutta onneksi järki on tallella. Olen ollut hänelle tukena ja ollaan juteltu paljon. Olen ylpeä hänestä että hän pitää pintansa eikä ota naista takaisin, luottamus mennyt täysin. Ei kuitenkaan naisiin yleisesti, vaan tähän yhteen.
      Nyt sitten osaa olla tarkempi seuraavalla kerralla, sillä tiedän että yksin hän ei tule jäämään. Järkevä nuori mies ja osaa ajatella aivoillaan. Harvemmin kai tällaiset uudelleen lämmittelyt onnistuu kuitenkaan. Parempi kärsiä eron tuska ja kun on valmis voi harkita uutta kumppania. Mutta hosumalla ei tule kuin huonoja lapsia. Se on tosi.

      • Anonyymi

        Ap
        Jaksamista veljelle ja hyvä kun ei antanut periksi. Luottamus onnyksiä suhteen tärkeimpiä asioita. Luulisin että tilanteessani voi olla kyse, että ei pysty olemaan itsensä kans jos ei yhtään pysty avautuun asioista ja sen jälkeen jatkaan paremmilla mielin. Toki tämäki minun arvuuttelujani. Minnekkään peti hommiin en oo menossa vaan aidosti kuulemaan mitä hänellä on asiaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe