Marilyn Monroe?

Anonyymi

Onko kaikkien miesten unelmanainen Marilyn Monroe, ts. vastaako Marilyn kaikin puolin sitä kuvaa ihannenaisesta, joka sinulla on päässäsi? Onko hän mielestäsi viehättävämpi kuin oma naisesi?

14

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta Marilynillä on jotenkin klovnimainen olemus kun sillä on aina sellainen leveä pellevirne naamalla jota korostaa vielä lyhyet kiharat hiukset. Minua lähinnä ärsyttää sellainen typerä virnistely joka vie uskottavuutta ihmisestä muutenkin. Ei ole minun ihannenainen ainakaan.

      • Anonyymi

        Paljon Natimpi luomuna: brunettina ja suorahiuksisena ja ilman Meikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon Natimpi luomuna: brunettina ja suorahiuksisena ja ilman Meikkia.

        Mä tykkään sellasista murjottavista ja vittuuntuneen olosista ihmisistä. Sellaisista, joilla kun joku asia on päin helvettiä niin ne purkaa sitä ihan kehen vaan, kuka tielle osuu. Sellasia ihmisiä on kiva ja helppo lähestyä ja oma olokin piristyy hiomattavasti. Toista se on katsella illisempia naamoja, tulee niin perkeleen pahalle tuulelle siitä ja kyllä niiden täytyy olla joten kin yksinkertaisiakin, mikä tässä elämässä nyt oikeesti naurattaisi, kaikki me joskus kuollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään sellasista murjottavista ja vittuuntuneen olosista ihmisistä. Sellaisista, joilla kun joku asia on päin helvettiä niin ne purkaa sitä ihan kehen vaan, kuka tielle osuu. Sellasia ihmisiä on kiva ja helppo lähestyä ja oma olokin piristyy hiomattavasti. Toista se on katsella illisempia naamoja, tulee niin perkeleen pahalle tuulelle siitä ja kyllä niiden täytyy olla joten kin yksinkertaisiakin, mikä tässä elämässä nyt oikeesti naurattaisi, kaikki me joskus kuollaan.

        Lol!!!


    • Anonyymi

      Kyllä vastaa ihannenaisesta, mutta vain ulkoisesti. Marilyn oli epävakaa luonne, jolla oli vakavia mielenterveysongelmia.

    • Anonyymi

      Uskomattoman upea . Ei se haittaa vaikka korvien välissä ei mikään toimisi . Upea silti . Jatkoon

    • Anonyymi

      Kyllä Sanna Marinin tyyppinen iskee parhaiten.

    • Anonyymi

      Kyllä Marilyn Monroe kaunis nainen on, mutta kauneus on katsojan silmässä, että kyllä niitä muitakin kauniita naisia on. Ouououuuuuuuuuuu

      • Anonyymi

        :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :DD

        Illuminaatin sätkynukke siitä iso -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illuminaatin sätkynukke siitä iso -

        No aika mielivaltaista yhdistelyä...


    • Anonyymi

      Marilyn on kaikkien aikojen unelmanarttu.

      • Anonyymi

        Eikä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole.

        Et ymmärrä naisten päälle mitään. Jatka vaan poikien kaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe