Marilyn Monroe?

Anonyymi

Onko kaikkien miesten unelmanainen Marilyn Monroe, ts. vastaako Marilyn kaikin puolin sitä kuvaa ihannenaisesta, joka sinulla on päässäsi? Onko hän mielestäsi viehättävämpi kuin oma naisesi?

14

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta Marilynillä on jotenkin klovnimainen olemus kun sillä on aina sellainen leveä pellevirne naamalla jota korostaa vielä lyhyet kiharat hiukset. Minua lähinnä ärsyttää sellainen typerä virnistely joka vie uskottavuutta ihmisestä muutenkin. Ei ole minun ihannenainen ainakaan.

      • Anonyymi

        Paljon Natimpi luomuna: brunettina ja suorahiuksisena ja ilman Meikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon Natimpi luomuna: brunettina ja suorahiuksisena ja ilman Meikkia.

        Mä tykkään sellasista murjottavista ja vittuuntuneen olosista ihmisistä. Sellaisista, joilla kun joku asia on päin helvettiä niin ne purkaa sitä ihan kehen vaan, kuka tielle osuu. Sellasia ihmisiä on kiva ja helppo lähestyä ja oma olokin piristyy hiomattavasti. Toista se on katsella illisempia naamoja, tulee niin perkeleen pahalle tuulelle siitä ja kyllä niiden täytyy olla joten kin yksinkertaisiakin, mikä tässä elämässä nyt oikeesti naurattaisi, kaikki me joskus kuollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään sellasista murjottavista ja vittuuntuneen olosista ihmisistä. Sellaisista, joilla kun joku asia on päin helvettiä niin ne purkaa sitä ihan kehen vaan, kuka tielle osuu. Sellasia ihmisiä on kiva ja helppo lähestyä ja oma olokin piristyy hiomattavasti. Toista se on katsella illisempia naamoja, tulee niin perkeleen pahalle tuulelle siitä ja kyllä niiden täytyy olla joten kin yksinkertaisiakin, mikä tässä elämässä nyt oikeesti naurattaisi, kaikki me joskus kuollaan.

        Lol!!!


    • Anonyymi

      Kyllä vastaa ihannenaisesta, mutta vain ulkoisesti. Marilyn oli epävakaa luonne, jolla oli vakavia mielenterveysongelmia.

    • Anonyymi

      Uskomattoman upea . Ei se haittaa vaikka korvien välissä ei mikään toimisi . Upea silti . Jatkoon

    • Anonyymi

      Kyllä Sanna Marinin tyyppinen iskee parhaiten.

    • Anonyymi

      Kyllä Marilyn Monroe kaunis nainen on, mutta kauneus on katsojan silmässä, että kyllä niitä muitakin kauniita naisia on. Ouououuuuuuuuuuu

      • Anonyymi

        :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :DD

        Illuminaatin sätkynukke siitä iso -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illuminaatin sätkynukke siitä iso -

        No aika mielivaltaista yhdistelyä...


    • Anonyymi

      Marilyn on kaikkien aikojen unelmanarttu.

      • Anonyymi

        Eikä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole.

        Et ymmärrä naisten päälle mitään. Jatka vaan poikien kaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe