Onko kaikkien miesten unelmanainen Marilyn Monroe, ts. vastaako Marilyn kaikin puolin sitä kuvaa ihannenaisesta, joka sinulla on päässäsi? Onko hän mielestäsi viehättävämpi kuin oma naisesi?
Marilyn Monroe?
14
191
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta Marilynillä on jotenkin klovnimainen olemus kun sillä on aina sellainen leveä pellevirne naamalla jota korostaa vielä lyhyet kiharat hiukset. Minua lähinnä ärsyttää sellainen typerä virnistely joka vie uskottavuutta ihmisestä muutenkin. Ei ole minun ihannenainen ainakaan.
- Anonyymi
Paljon Natimpi luomuna: brunettina ja suorahiuksisena ja ilman Meikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon Natimpi luomuna: brunettina ja suorahiuksisena ja ilman Meikkia.
Mä tykkään sellasista murjottavista ja vittuuntuneen olosista ihmisistä. Sellaisista, joilla kun joku asia on päin helvettiä niin ne purkaa sitä ihan kehen vaan, kuka tielle osuu. Sellasia ihmisiä on kiva ja helppo lähestyä ja oma olokin piristyy hiomattavasti. Toista se on katsella illisempia naamoja, tulee niin perkeleen pahalle tuulelle siitä ja kyllä niiden täytyy olla joten kin yksinkertaisiakin, mikä tässä elämässä nyt oikeesti naurattaisi, kaikki me joskus kuollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään sellasista murjottavista ja vittuuntuneen olosista ihmisistä. Sellaisista, joilla kun joku asia on päin helvettiä niin ne purkaa sitä ihan kehen vaan, kuka tielle osuu. Sellasia ihmisiä on kiva ja helppo lähestyä ja oma olokin piristyy hiomattavasti. Toista se on katsella illisempia naamoja, tulee niin perkeleen pahalle tuulelle siitä ja kyllä niiden täytyy olla joten kin yksinkertaisiakin, mikä tässä elämässä nyt oikeesti naurattaisi, kaikki me joskus kuollaan.
Lol!!!
- Anonyymi
Kyllä vastaa ihannenaisesta, mutta vain ulkoisesti. Marilyn oli epävakaa luonne, jolla oli vakavia mielenterveysongelmia.
- Anonyymi
Uskomattoman upea . Ei se haittaa vaikka korvien välissä ei mikään toimisi . Upea silti . Jatkoon
- Anonyymi
Kyllä Sanna Marinin tyyppinen iskee parhaiten.
- Anonyymi
Kyllä Marilyn Monroe kaunis nainen on, mutta kauneus on katsojan silmässä, että kyllä niitä muitakin kauniita naisia on. Ouououuuuuuuuuuu
- Anonyymi
:DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DD
Illuminaatin sätkynukke siitä iso -
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Illuminaatin sätkynukke siitä iso -
No aika mielivaltaista yhdistelyä...
- Anonyymi
Marilyn on kaikkien aikojen unelmanarttu.
- Anonyymi
Eikä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole.
Et ymmärrä naisten päälle mitään. Jatka vaan poikien kaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52465