Marilyn Monroe?

Anonyymi

Onko kaikkien miesten unelmanainen Marilyn Monroe, ts. vastaako Marilyn kaikin puolin sitä kuvaa ihannenaisesta, joka sinulla on päässäsi? Onko hän mielestäsi viehättävämpi kuin oma naisesi?

14

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta Marilynillä on jotenkin klovnimainen olemus kun sillä on aina sellainen leveä pellevirne naamalla jota korostaa vielä lyhyet kiharat hiukset. Minua lähinnä ärsyttää sellainen typerä virnistely joka vie uskottavuutta ihmisestä muutenkin. Ei ole minun ihannenainen ainakaan.

• Anonyymi

Paljon Natimpi luomuna: brunettina ja suorahiuksisena ja ilman Meikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon Natimpi luomuna: brunettina ja suorahiuksisena ja ilman Meikkia.

Mä tykkään sellasista murjottavista ja vittuuntuneen olosista ihmisistä. Sellaisista, joilla kun joku asia on päin helvettiä niin ne purkaa sitä ihan kehen vaan, kuka tielle osuu. Sellasia ihmisiä on kiva ja helppo lähestyä ja oma olokin piristyy hiomattavasti. Toista se on katsella illisempia naamoja, tulee niin perkeleen pahalle tuulelle siitä ja kyllä niiden täytyy olla joten kin yksinkertaisiakin, mikä tässä elämässä nyt oikeesti naurattaisi, kaikki me joskus kuollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään sellasista murjottavista ja vittuuntuneen olosista ihmisistä. Sellaisista, joilla kun joku asia on päin helvettiä niin ne purkaa sitä ihan kehen vaan, kuka tielle osuu. Sellasia ihmisiä on kiva ja helppo lähestyä ja oma olokin piristyy hiomattavasti. Toista se on katsella illisempia naamoja, tulee niin perkeleen pahalle tuulelle siitä ja kyllä niiden täytyy olla joten kin yksinkertaisiakin, mikä tässä elämässä nyt oikeesti naurattaisi, kaikki me joskus kuollaan.

Lol!!!

• Anonyymi

Kyllä vastaa ihannenaisesta, mutta vain ulkoisesti. Marilyn oli epävakaa luonne, jolla oli vakavia mielenterveysongelmia.

• Anonyymi

Uskomattoman upea . Ei se haittaa vaikka korvien välissä ei mikään toimisi . Upea silti . Jatkoon

• Anonyymi

Kyllä Sanna Marinin tyyppinen iskee parhaiten.

• Anonyymi

Kyllä Marilyn Monroe kaunis nainen on, mutta kauneus on katsojan silmässä, että kyllä niitä muitakin kauniita naisia on. Ouououuuuuuuuuuu

• Anonyymi

:DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:DD

Illuminaatin sätkynukke siitä iso -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Illuminaatin sätkynukke siitä iso -

No aika mielivaltaista yhdistelyä...

• Anonyymi

Marilyn on kaikkien aikojen unelmanarttu.

• Anonyymi

Eikä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole.

Et ymmärrä naisten päälle mitään. Jatka vaan poikien kaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      32
      3738
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1648
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1348
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1191
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      172
      1047
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1031
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      915
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      39
      797
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      48
      749
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      740
    Aihe