Marilyn Monroe?

Anonyymi

Onko kaikkien miesten unelmanainen Marilyn Monroe, ts. vastaako Marilyn kaikin puolin sitä kuvaa ihannenaisesta, joka sinulla on päässäsi? Onko hän mielestäsi viehättävämpi kuin oma naisesi?

14

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta Marilynillä on jotenkin klovnimainen olemus kun sillä on aina sellainen leveä pellevirne naamalla jota korostaa vielä lyhyet kiharat hiukset. Minua lähinnä ärsyttää sellainen typerä virnistely joka vie uskottavuutta ihmisestä muutenkin. Ei ole minun ihannenainen ainakaan.

      • Anonyymi

        Paljon Natimpi luomuna: brunettina ja suorahiuksisena ja ilman Meikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon Natimpi luomuna: brunettina ja suorahiuksisena ja ilman Meikkia.

        Mä tykkään sellasista murjottavista ja vittuuntuneen olosista ihmisistä. Sellaisista, joilla kun joku asia on päin helvettiä niin ne purkaa sitä ihan kehen vaan, kuka tielle osuu. Sellasia ihmisiä on kiva ja helppo lähestyä ja oma olokin piristyy hiomattavasti. Toista se on katsella illisempia naamoja, tulee niin perkeleen pahalle tuulelle siitä ja kyllä niiden täytyy olla joten kin yksinkertaisiakin, mikä tässä elämässä nyt oikeesti naurattaisi, kaikki me joskus kuollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään sellasista murjottavista ja vittuuntuneen olosista ihmisistä. Sellaisista, joilla kun joku asia on päin helvettiä niin ne purkaa sitä ihan kehen vaan, kuka tielle osuu. Sellasia ihmisiä on kiva ja helppo lähestyä ja oma olokin piristyy hiomattavasti. Toista se on katsella illisempia naamoja, tulee niin perkeleen pahalle tuulelle siitä ja kyllä niiden täytyy olla joten kin yksinkertaisiakin, mikä tässä elämässä nyt oikeesti naurattaisi, kaikki me joskus kuollaan.

        Lol!!!


    • Anonyymi

      Kyllä vastaa ihannenaisesta, mutta vain ulkoisesti. Marilyn oli epävakaa luonne, jolla oli vakavia mielenterveysongelmia.

    • Anonyymi

      Uskomattoman upea . Ei se haittaa vaikka korvien välissä ei mikään toimisi . Upea silti . Jatkoon

    • Anonyymi

      Kyllä Sanna Marinin tyyppinen iskee parhaiten.

    • Anonyymi

      Kyllä Marilyn Monroe kaunis nainen on, mutta kauneus on katsojan silmässä, että kyllä niitä muitakin kauniita naisia on. Ouououuuuuuuuuuu

      • Anonyymi

        :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :DD

        Illuminaatin sätkynukke siitä iso -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illuminaatin sätkynukke siitä iso -

        No aika mielivaltaista yhdistelyä...


    • Anonyymi

      Marilyn on kaikkien aikojen unelmanarttu.

      • Anonyymi

        Eikä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole.

        Et ymmärrä naisten päälle mitään. Jatka vaan poikien kaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1369
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      318
      991
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      643
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe