Nyt "ätmit" ottamaan sinkkuäiteihin yhteyttä

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihnä pistit Mispn?

• Anonyymi

taikapataan porisemaan 🥩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taikapataan porisemaan 🥩

Mureaa...

• Anonyymi

Mokomat jännämiesten käyttämät naiset nyt haluaa jonkun kivan miehen vai. Tuossa stoorissa pitäisi kertoa myös niistä entisistä suhteista jännämiehiin että miehet voi varautua ja varoa että nainen ollut jännämiesten kanssa. Varmaan kaikki yli top 10 miehet saa heiltä heti pakit, myös kaikki alle 175 cm miehet jolla ei ole omaa asuntoa , autoa ja rahaa vitusti.

• Anonyymi

Mokomat jännämiesten käyttämät naiset nyt haluaa jonkun kivan miehen vai. Tuossa stoorissa pitäisi kertoa myös niistä entisistä suhteista jännämiehiin että miehet voi varautua ja varoa että nainen ollut jännämiesten kanssa. Varmaan kaikki yli top 10 miehet saa heiltä heti pakit, myös kaikki alle 175 cm miehet jolla ei ole omaa asuntoa , autoa ja rahaa vitusti.

• Anonyymi

Jännämiesten käyttämät yh-äidit haluaa lapsilleen isän kun jännämies otti, tuli ja lähti.

Sori vaan mutta ei kiinnosta..

• Anonyymi

Hyi kuinka rumaa asennetta täällä osoitetaan sinkkuäitejä kohtaan. Iha silmiä polttelee lukea tuollaista tekstiä.

• Siellähän olisi muutava ihan miellyttävä sinkkuäiti. Ei vain uskalla televisioon eksyä.

• Anonyymi

Olisitko valmis raatamaan ja elättämään jonkun toisen miehen lasta/lapsia?

• Anonyymi kirjoitti:

Olisitko valmis raatamaan ja elättämään jonkun toisen miehen lasta/lapsia?

Eos. tarvitseeko kauheasti raataa ja elättää jonkun toisen lapsia.

• Anonyymi

Naiset laskevat rimaa kun niillä on lapsia. Kun naisella on lapsi/lapsia niin ei pidä olla mitenkään komea.

Aika usein se oikea isä on komeampi kuin varaisä.

• Aika usein naiset tulee ahneiksi. Yksikin näistä naisista sanoi ihannemiehekseen Aquaman. Heh, rima on korkealla ja kun se Aquaman löytyy, siltä puuttuu suomut, supervoimat ja lihakset. Työsuhdeautossa voi lukea vesilaitos. :D

• Anonyymi

Tunnen tuon ekan naisen. Olen pannut sitä pari kertaa.

• Anonyymi

Ei lapsi jäänyt kuitenkaan?

• Anonyymi

Tunnen tuon ekan naisen. Olen pannut sitä pari kertaa.

• Anonyymi

Ei lapsi jäänyt kuitenkaan?

• Hanna nyt olisi iän puolesta sopivin ja muutenkin ihan sellainen raikkaan oloinen tapaus.
      Todennäköisesti "Olen empaattinen, huumorintajuinen ja kunnianhimoinen" tarkoittaa kuitenkin sitä että kun annetaan mahdollisuus nousta site manager-luokkaan toisessa kaupungissa niin minut jätetään tekstiviestillä hymiön kera; lohdullista kuitenkin se että tavarani toimittaa takaisin joku kuriiri eikä niitä pistetä jätepuristimeen.

• Anonyymi

Riina on matkaopas...

• 'Parisuhteessa otan toisen aina huomioon. Miehessä minua viehättävät älykkyys, huumorintaju, positiivinen asenne ja aktiivisuus. Eikä haittaa, jos mies osaa myös laittaa ruokaa.'

Aktiivinen missä?

• Anonyymi

Vuorikiipeilyssä, yrityselämässä, sosiaalisessa elämässä jne. Tarkoitus on päästä esittelemään tätä miestä, "katsokaa nyt millaisen sain haaviini vaikka olenkin itseni lapsilla pilannut".

• Anonyymi

Juujuu höpöhöpö. Nämähän ovat älyttömän kauniita yt-tason naisia joille ei todellakaan normimies kelpaa. Pitää olla vähintään 190cm pitkä ja lihaksikas, kasvokomea atleetti että kelpaa.

• Anonyymi

Sinkkuäiti on yksinhuoltaja, ei tuo sananmuunnos tee irvokkaasta totuudesta yhtään parempaa. Joku jännämies tai alfauros on käynyt ähkimässä siemenet sisään. Nyt sitten epätoivoisesti etsitään äpärille elättäjää. Kaikkein hävyttömintähän tässä on se, että nuo yyhoot kehtaavat esittää ulkonäöllisiä vaatimuksia miehille.

• Anonyymi

nämä naiset etsii nyt tv ssä ja tuotantotiimit ym yrittää etsiä heille väkisin korkeastikoulutettua rikasta jännämiestä niin ei näille tytöille kelpaa tavis mies ja uskon että näille naisille on tullut tinderi tutuksi

• Anonyymi

tai ovat tinderityttöjä jotka nyt haluaa julkkikseksi ja kuuluisuutta tinderi uraa varten

• Anonyymi

"Miehessä minua viehättävät älykkyys, huumorintaju, positiivinen asenne ja aktiivisuus. Eikä haittaa, jos mies osaa myös laittaa ruokaa.' Aktiivinen missä?"

Ei ne oikeesti halua aktiivista miestä. Ne haluaa ätmin joka hoitaa lapsia sillä aikaa kun nainen menee, matkustelee ja bilettää. Ätmi heivataan sitten jos löytyy parempi.

• Anonyymi

"Vaikka ei noille taida "ätmit" kelvata"

vittu olet aloittaja vammainen :,D luuletko että saat korjattua jonku ätmi naisettomuus ongelman. mitä se sulle ees kuuluu?

mikä on ees ätmi ja mikä ei ole? voihan joku olla sinkkumies omasta halusta kun ei halua ketä hyvänsä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      227
      1993
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1251
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1075
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      794
    Aihe