Kuulkaas nyt kulttuuri-ihmiset. Valtio ei voi auttaa, kun matuihin menee jo yli 4 miljardia vuodessa ja rajat edelleen apposen auki uusille tulijoille. Että tervetuloa teillekin ulos kuplasta todellisuuteen.
Vastaukset 8
Mitä on nykyinen suomalainen kulttuuri?
Veistos- ja kuvataidetta voitte mennä Kiasmaan töllistelemään jos haluatte nauraa niin että lennätte perseellenne. Tietenkin sitten kun sinne pääsee.
Entäs kirjallisuus? Tuleeko mitään nykyistä erikoista mieleen?
Kuka on käynyt milloin viimeksi teatterissa? Pelkkää paskaa.
Musiikki on ulkomailta kopsattua räppiä ja muuta roskaa.
Kapitalismiin kuuluu että jokainen elättäisi itsensä työllään.
Nämä alat eivät sitä tee vaan kitkuttelevat kaikenlaisten tukien avulla.
Tuskin näitä tukia katkaistaan jonkun nuhakuume- pandemian takia.- Anonyymi
Mitä v&€ttua!? Etkö oikeasti lue kirjoja, seuraa teatteritarjontaa tai osaa kuunnella kuin radiosta Loopia!? Se, että et ymmärrä kulttuurin päälle, ei tee kulttuurista paskaa, vaan osoittaa pelkästään sivistymättömyytesi. Nyt jumalauta etnonationalisti alat arvostaa suomalaista kulttuuria oikeasti ja perehdyt siihen!!
- Anonyymi
Tuo on sitä porukkaa joka on aina nillittämässä jos mistäkin asiasta. Lopettakaa tuo pelleily ja hankkikaa oikeaa työtä itkupillit!!
- Anonyymi
onhan kuites mitä pössytellä ja nuuhkia?
juurihan etsittiin jotain irakilaista maahantuojaa... - Anonyymi
Niinsanotut kulttuurin ammattilaiset saavat takuutulonsa samastapaikasta kuin moni normi Suomalainenkin, Pistäkää paperit kelaan ja sitten tiliä odottelemaan.
- Anonyymi
En pääse teatteriin katsomaan kuinka seela sella esittää Herra Adolf Hitleriä, voi itkuvirsi.
- Anonyymi
Hienot naiset keskustelee facebookissa vaatteista merkki vaatteiden ostosryhmäs.suorat lainaukset
Maitta Kotaniemi-Rauramo: Elvi Rangell Tämähän on sun näköinen!!!
Elvi Rangell:Maitta Kotaniemi-Rauramo varmaan jos pääsisin sitä katsomaan🤬 näen aina vain yhden tai kaksi vaatetta perkele! Olis kiva löytää sivu jossa olis KAIKKI!
coco chanel sanoi aikanaan et käytöstavat tekee naisesta hienon.joopajoo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911467
- 831012
- 67907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92763
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 58534
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32465