Viinan juonti on kaiken perusta

Anonyymi

Viinan juominen on kaiken perusta. Kun naisiin tutustutaan yökerhossa tai opiskelijabileissä kaikki lähtee siitä että juodaan viinaa ja sen avulla tehdään tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen. Kun yökerhossa tai bileissä tavatun tytön kanssa lähdetään treffeille, treffeilläkin kaiken lähtökohtana on viinan juominen.
Kun lopulta päädytään parisuhteeseen, parisuhteessakin on juotava viinaa koska nainen ei raitista miestä kauaa katsele.

t. viinamies

11

50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos viinamies, minä otin viinamiehen opeista vaarin ja kävin ostamassa alkosta rommipullon, kuulemma rommi on hyvää ja halusin maistaa.
      Jäin heti koukkuun ja nyt on jo toinen pullo menossa, mutta ongelma on suuri, en pysy pystyssä, enkä pysty kontrolloimaan kävelyä, vaan joudun ottamaan seinistä tukea.
      Lisäksi minua naurattaa ihan järjettömästi, koko ajan hekottuttaaa, enkä voi sille mitään ja lisäksi puheeni on epäselvää ja huudan kovaa.
      Huomenna pitää mennä alkoon ostamaan 10 pulloa rommia, kun on niin hyvän makuista tämä alkohooooooli.

• Anonyymi

Viinamiehestä kannattaa ottaa oppia niin voi löytää kumppanin eikä tarvitse olla yksin.

t. viinamies

• itsellä ei ole, eikä ole ollut.
      MUTTA myönnettävä että kyllähän yökerhoissa, baareissa , opiskelijabileissä helpommin viinan avulla tutustuu ihmisiin.

ja miehetkin saa helpommin ehkä luultavasti naisia.

• Anonyymi
    • Meiltä löytyy riittävästi alkoholijuomia. Pullot ovat tuolla kaapissa pölyttymässä. Ei niitä nyt kukaa juo. Onneksi juomia ei tarvitse lähteä hamstraamaan. Yksi ongelma vähemmän. :)

• Anonyymi

Viinaa juomalla tutustuu naisiin ja mies löytää kumppanin. Niin se on aina ollut. Selvänä mies ei saa naiselta edes numeroa,

• Päivällä lompsein kirjastoon päin, kunnes muistin, että eihän kirjastot olekkaan auki. Pyyhälsin siis lähimpään pubiin. Oli se auki, mutta ei siellä ollut ketään. Suutuin ja lähdin kotiin juomaan kiljua. Ja kun kännissä tulee joskus tehtyä tyhmyyksiä, niin avasin tämän palstan joka sikiää itse saatanasta.

• Anonyymi

Hain tänään Viinaa koska töihin ei tarvii mennä varmaan 2-3 viikoon.
      Juon itseni humalaan ja kuuntelen musaa

• Anonyymi

Hain tänään Viinaa koska töihin ei tarvii mennä varmaan 2-3 viikoon.
      Juon itseni humalaan ja kuuntelen musaa

• Anonyymi

Niin vaan olen naisen saanut ilman viinaa. En ole uskovainen enkä sylje pulloon. Saunakaljan juon jos siltä tuntuu. Mikään pakko ei ole humalaan itseään juoda, parempi ja mukavanpi olla selvin päin. Kyllä ihminen on hullu ja onneton piru parka. Mikään ei onnistu ilman känniä, ei saa naista, ei uskalla ujouttaan jutella, ei suutaan avata. Me jotka kyseenlaistetaan tämä hulluus ja tehdään miten huvittaa välittämättä muiden mielipiteistä, me ollaan kovia sällejä. Miettikääpä sitä kun lähdette seuraavan kerran ottamaan.

• Anonyymi

Raitis mies ei ole mukana porukoissa eikä tapaa naisia.
        Viinamies on mukana porukoissa ja tapaa naisia.

t. viinamies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4001
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1464
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1241
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      61
      1184
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1130
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1104
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe