Erilaiset lähtökohdat keskustelussa

Anonyymi

En oikein osannut tiivistää asiaani otsikkoon, sori siitä.

Olen huomannut, että itselleni on luontaisesti helpompaa keskustella sellaisten naisten kanssa joista olen kiinnostunut myös parisuhdemielessä, koska haluan olla heidän kanssa tekemisissä. Vastaavasti ainoastaan ne naiset haluavat keskustella minun kanssani, jotka ovat jo parisuhteessa.

Eli siis otsikkoon palatakseni, ovatko nämä erilaiset lähtökohdat ihan tavallisia ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa, vai onko minulla vain käynyt huono tuuri?

Jos tämä on normaalia, niin pitäisikö minun siis pyrkiä keskustelemaan nimenomaan niiden naisten kanssa jotka eivät halua vaikuta haluavan keskustella minun kanssani?

7

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minä en ole parisuhteessa voin keskutella

    • Anonyymi

      minä en ole parisuhteessa voin keskutella

    • Anonyymi

      Minun on helpompi keskustella miesten kanssa joista en ole kiinnostunut, kiinnostus rajoittaa puheenaiheita, pitää skarpata enemmän, näin vaikka vuorovaikutustaitoni ovat hyvät. On esimerkiksi vaikeampaa kysyä mitään henkilökohtaista mieheltä, jos hän on kiinnostava. Nainen sivusta

      • Anonyymi

        Tuo kuulostaa tavallaan ihan loogiselta, mutta eikö se estä parisuhteiden muodostumista?

        Miten tuollaisessa tilanteessa mies voi toimia, jos pitäisi kuitenkin keskustella ja tutustua ennen kun voi mitään treffejä edes ehdottaa?

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuulostaa tavallaan ihan loogiselta, mutta eikö se estä parisuhteiden muodostumista?

        Miten tuollaisessa tilanteessa mies voi toimia, jos pitäisi kuitenkin keskustella ja tutustua ennen kun voi mitään treffejä edes ehdottaa?

        AP

        Kyllä se varmaan näin on, että estää suhteiden muodostumista, ainakin jollain lailla. Outoa sikäli että olen hyvinkin avomielinen ihan tuntemattomienkin seurassa. Mielipiteitteni esittämisessä erityisesti. Itsevarmaltakin voi joskus itsevarmuus olla kateissa! 22.22


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se varmaan näin on, että estää suhteiden muodostumista, ainakin jollain lailla. Outoa sikäli että olen hyvinkin avomielinen ihan tuntemattomienkin seurassa. Mielipiteitteni esittämisessä erityisesti. Itsevarmaltakin voi joskus itsevarmuus olla kateissa! 22.22

        Itselläni taas on juuri päinvastoin, eli en todellakaan ole itsevarma edes tutussa seurassa, ja käytökseni muuttuu silloin kun olen jonkun sellaisen seurassa jonka koen potentiaaliseksi kumppaniksi.

        No, lopputulos kuitenkin on se että olen toistuvasti tekemisissä parinmuodostuksen kannalta "väärien" ihmisten kanssa. Eikä tätä voi oikein muuttaakaan, kun en voi väkisin keskustella sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät osallistu keskusteluun.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni taas on juuri päinvastoin, eli en todellakaan ole itsevarma edes tutussa seurassa, ja käytökseni muuttuu silloin kun olen jonkun sellaisen seurassa jonka koen potentiaaliseksi kumppaniksi.

        No, lopputulos kuitenkin on se että olen toistuvasti tekemisissä parinmuodostuksen kannalta "väärien" ihmisten kanssa. Eikä tätä voi oikein muuttaakaan, kun en voi väkisin keskustella sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät osallistu keskusteluun.

        AP

        Ehkä tuohon auttaisi, että etsisi naisia kiinnostavia puheenaiheita esimerkitsi kysymällä mielipiteitä jostakin asioista, saisi toisen arvomaailman heti selville. Usein sen kyllä sen voi päätellä ulkoisesta habituksestakin! Ei pidä miettiä liikaa mitä toinen puheistasi ajattelee, vaan olla aito oma itsensä. Vaikka olen nainen minulla ei läheskään kaikkien naisten kanssa mitään keskusteltavaa, silloin keskustelen pinnallisesti? Miehistä tunnistan vielä nopeammin " väärän" seuran. En kuitenkaan sitä sanallisesti paljasta, kuten naiset saattavat tehdä. Aikaisemmin kirjoittanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe