Erilaiset lähtökohdat keskustelussa

Anonyymi

En oikein osannut tiivistää asiaani otsikkoon, sori siitä.

Olen huomannut, että itselleni on luontaisesti helpompaa keskustella sellaisten naisten kanssa joista olen kiinnostunut myös parisuhdemielessä, koska haluan olla heidän kanssa tekemisissä. Vastaavasti ainoastaan ne naiset haluavat keskustella minun kanssani, jotka ovat jo parisuhteessa.

Eli siis otsikkoon palatakseni, ovatko nämä erilaiset lähtökohdat ihan tavallisia ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa, vai onko minulla vain käynyt huono tuuri?

Jos tämä on normaalia, niin pitäisikö minun siis pyrkiä keskustelemaan nimenomaan niiden naisten kanssa jotka eivät halua vaikuta haluavan keskustella minun kanssani?

7

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minä en ole parisuhteessa voin keskutella

• Anonyymi

minä en ole parisuhteessa voin keskutella

• Anonyymi

Minun on helpompi keskustella miesten kanssa joista en ole kiinnostunut, kiinnostus rajoittaa puheenaiheita, pitää skarpata enemmän, näin vaikka vuorovaikutustaitoni ovat hyvät. On esimerkiksi vaikeampaa kysyä mitään henkilökohtaista mieheltä, jos hän on kiinnostava. Nainen sivusta

• Anonyymi

Tuo kuulostaa tavallaan ihan loogiselta, mutta eikö se estä parisuhteiden muodostumista?

Miten tuollaisessa tilanteessa mies voi toimia, jos pitäisi kuitenkin keskustella ja tutustua ennen kun voi mitään treffejä edes ehdottaa?

AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuulostaa tavallaan ihan loogiselta, mutta eikö se estä parisuhteiden muodostumista?

Miten tuollaisessa tilanteessa mies voi toimia, jos pitäisi kuitenkin keskustella ja tutustua ennen kun voi mitään treffejä edes ehdottaa?

AP

Kyllä se varmaan näin on, että estää suhteiden muodostumista, ainakin jollain lailla. Outoa sikäli että olen hyvinkin avomielinen ihan tuntemattomienkin seurassa. Mielipiteitteni esittämisessä erityisesti. Itsevarmaltakin voi joskus itsevarmuus olla kateissa! 22.22

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se varmaan näin on, että estää suhteiden muodostumista, ainakin jollain lailla. Outoa sikäli että olen hyvinkin avomielinen ihan tuntemattomienkin seurassa. Mielipiteitteni esittämisessä erityisesti. Itsevarmaltakin voi joskus itsevarmuus olla kateissa! 22.22

Itselläni taas on juuri päinvastoin, eli en todellakaan ole itsevarma edes tutussa seurassa, ja käytökseni muuttuu silloin kun olen jonkun sellaisen seurassa jonka koen potentiaaliseksi kumppaniksi.

No, lopputulos kuitenkin on se että olen toistuvasti tekemisissä parinmuodostuksen kannalta "väärien" ihmisten kanssa. Eikä tätä voi oikein muuttaakaan, kun en voi väkisin keskustella sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät osallistu keskusteluun.

AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni taas on juuri päinvastoin, eli en todellakaan ole itsevarma edes tutussa seurassa, ja käytökseni muuttuu silloin kun olen jonkun sellaisen seurassa jonka koen potentiaaliseksi kumppaniksi.

No, lopputulos kuitenkin on se että olen toistuvasti tekemisissä parinmuodostuksen kannalta "väärien" ihmisten kanssa. Eikä tätä voi oikein muuttaakaan, kun en voi väkisin keskustella sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät osallistu keskusteluun.

AP

Ehkä tuohon auttaisi, että etsisi naisia kiinnostavia puheenaiheita esimerkitsi kysymällä mielipiteitä jostakin asioista, saisi toisen arvomaailman heti selville. Usein sen kyllä sen voi päätellä ulkoisesta habituksestakin! Ei pidä miettiä liikaa mitä toinen puheistasi ajattelee, vaan olla aito oma itsensä. Vaikka olen nainen minulla ei läheskään kaikkien naisten kanssa mitään keskusteltavaa, silloin keskustelen pinnallisesti? Miehistä tunnistan vielä nopeammin " väärän" seuran. En kuitenkaan sitä sanallisesti paljasta, kuten naiset saattavat tehdä. Aikaisemmin kirjoittanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8662
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      167
      1242
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      896
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe