Jollei hotellissa voi näin koronan aikaan ja autokin huono paikka niin sitten vaikka tuttavan mökille pienestä korvauksesta, mökki on hyvä piilo, sieltä ei kukan yllätä, näin komentoi yksi salapanoihin viehättynyt henkilö. Kysyin kiinostuneena eikö yhtään pelota jos sillä panolla tauti, ei nyt kaikilla ole kuului vastaus. Sanotaan et miehet ajattelee kullillaan, no naiset tuntuu ajattelevan pillullaan.
Panetus keksii keinot
Anonyymi
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Vsstenmielisiä tapauksia. Onneksi paha saa yleensä aina palkkansa. T. Yksi vaimo
Kyllä, kuvottavia otuksia! Kyllä nyt pitää viimeistään lopettaa ihmisten tuo huoraaminen ja keskittyä välittämään perheistään.
- Anonyymi
Totta, kyllä se korona on varmaan paljon tappavampi ja ikävämpi tauti kuin sukupuolitaudit kuten hiv. Siis haloo, koronan voit sairastaa parissa viikossa tai kuolla kupsahtaa, jos huono tuuri, mutta sukupuolitauti voi olla loppuelämän riesa, mutta ei se mitään, saapahan yhen tyydytyksen. Vitsi mikä logiikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499