Ystävän palaute

Anonyymi

Mistä kertoo kun ns. Paras Ystäväni ei anna ikinä positiivista palautetta minulle, vaikka minä annan sitä hänelle? Jos minulla on uusi vaate, tukka, auto jne hän ei sano mitään positiivista. Minä kyllä kehun häntä, ootpa nätti, onpa kivat housut, kaunis pusero ja teitpä kätevästi tuon jne...
Arvostelee kyllä herkästi. Kun on uusi kampaus, sanoo että sinun pitäisi laittaa se niin ja niin... Paras oli kun kerroin, että eräs mies osoitti kiinnostustaan minua kohtaan ravintolassa. Tämä Ystäväni kysäisi heti, eikö siellä muita naisia ollut! Silloin kyllä tympi.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on vähän vaikea tyhjälle seinälle puhua.
      Mut mehän saatetaan nähdäkin pian. .

    • Anonyymi

      Mitä sinun mielestäsi minun pitäisi tehdä tukeakseni sinua?
      Miten toimia.
      Haluaisin auttaa sinua, mutta sinun pitäisi itse päättää ja toimia. Antaa muidenkin auttaa, heittää ylpeys romukoppaan.
      Sinulla on niin paljon annettavaa elämälle. Se on paljon tärkeämpää kuin mitä saa elämältä.

      • Anonyymi

        Minä toivoisin, ettet lakkaisi yrittämästä!


    • Anonyymi

      No jo on pinnallista höttöä, ystäväsi pitäisi kehua siitä että sulla on uusi kampaus auto jne, että vau ihanko rahalla osasit ostaa. Ja muutenkin provokin voi suhutella vaikka hiuskiinnettä jos haluaa kampauksen uusiksi

    • Anonyymi

      Miksi sinä kehut häntä? Ei sinun tarvitse mainita hänen valinnoistaan, oli ne sitten ateriat, asut, käyttotavarat jne. Vain anna olla. Mainitse mieluimmin ympärillä näkemistänne, Miten kauniita kukkia, tai onpa hyvin sommiteltu näyteikkuna tai ihanan värinen taivas jne.

      • Anonyymi

        Kehun häntä siksi koska minulla on tapana tuottaa toiselle hyvää mieltä! Pitänee lopettaa tuollainen hänen kohdallaan. Antaa positiivista palautetta niille joilta sitä itsekin saan. AP.


    • Anonyymi

      "Ystäväsi" kysyessä "eikö siellä muita naisia ollut! ", miksi et vastannut että kyllähän mine ne muut erotin, tuo uusi ystäväni ilmeisesti ei.

      • Anonyymi

        Hyvä vastaus, kiitos.
        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vastaus, kiitos.
        AP

        Se, mitä on takanamme, ja se mitä on edessämme, ovat pikkuasioita, verrattuna siihen, mitä on sisällämme.


    • Anonyymi

      olet arvokas juuri tuollaisena kuin olet, ei sitä määrittele mammona maallinen tai ulkonäkö pintapuolinen, t. kaveri

    • Anonyymi

      Ehkä se ei vaan osaa kehua tai sillä on jtn ongelmia itsensä kanssa ja heistä sitä suhun.Kysy siltä. Ehkä tarvitset erilaisen kaverin

      Mulla on hyviä ystäviä ollaan toisillemme aina bit** your hot. Mun kaverit onkin kaikki hyvännäköinen, ei tarvii kilpailla kauneudesta kenenkään kanssa.

      • Anonyymi

        Heijastaa*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3360
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2750
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2554
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1664
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      150
      1510
    Aihe