Tanskalainen maajussi

Anonyymi

Luultavasti maailman paras telkkariohjelma. Tuollaisen maajussin minäkin haluaisin.

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No se on huippu sarja. ☝️😬

      Äijä tekee perinnejutuja ja sit pikkuhiljaa siirtyy vaan omavaraisemmaks. Ja se sen tuumaus... så! 😁

      Ne sen puunkäsittelyvehkeet ja taidot on upeita. Sitten tekee olutta, siideriä ja vsikka mitä itse.

      Kyllä kelpais itsekin tuollainen elämä... touhuis vaan omassa pihapiirissä kaikkea. 😬

    • Anonyymi

      sehän oli suomeski tekemäs ohjelmaa on kyllä hyvä ja tanskan kieli hauskaa kuunnella

      • Tanskaa puhutaan pöntölle huonona krapula-aamuna! ☝️🤣


      • Disse kirjoitti:

        Tanskaa puhutaan pöntölle huonona krapula-aamuna! ☝️🤣

        Eipä kun norjaa, brekke seg.



      • Disse kirjoitti:

        Tanskaa puhutaan pöntölle huonona krapula-aamuna! ☝️🤣

        Etkö ole kuullut, kun joku spyttaa pöntölle?


      • Disse kirjoitti:

        Vai bulgariaa? 🤔

        https://youtu.be/jbGtA-HmoUo

        Eihän tuosta mittää selevää saa! 😁

        Najmaukuu se sanoi, muu meni ihan ohi ja loppua en edes yrittänyt vastaanottaa.


      • Jan1 kirjoitti:

        Etkö ole kuullut, kun joku spyttaa pöntölle?

        No totta... meni puolittain ohi. Selvitin tässä juuri, että Wuppiksen kissa imuroi ferromoneista tietoa yöllä wuppiksesta.... juoni katti. Vertasin Karviseen... kohta ällyyttää sitä kuin Eskoa ja koirakin saa kyytiä kuin Osku. 🤔


      • Disse kirjoitti:

        No totta... meni puolittain ohi. Selvitin tässä juuri, että Wuppiksen kissa imuroi ferromoneista tietoa yöllä wuppiksesta.... juoni katti. Vertasin Karviseen... kohta ällyyttää sitä kuin Eskoa ja koirakin saa kyytiä kuin Osku. 🤔

        Rautainen Wwuwuw kissalla on joku ferro plaani/rautainen suunnitelma karvatakkinsa hihassa. Kunhan syö kaikkea lasagnea. Ootko kuullut Karvisen mopon?


      • Jan1 kirjoitti:

        Rautainen Wwuwuw kissalla on joku ferro plaani/rautainen suunnitelma karvatakkinsa hihassa. Kunhan syö kaikkea lasagnea. Ootko kuullut Karvisen mopon?

        Joskus saatoin kuulla? Ettet ois sä kuule linkannut just sitä? 😁


      • Disse kirjoitti:

        Joskus saatoin kuulla? Ettet ois sä kuule linkannut just sitä? 😁

        Oon varmasti. Turvakenkä testi? Lähdetäänkö koittamaan, näyttää hersyvältä.

        https://youtu.be/e8Ej3Xw4Vto


      • Jan1 kirjoitti:

        Oon varmasti. Turvakenkä testi? Lähdetäänkö koittamaan, näyttää hersyvältä.

        https://youtu.be/e8Ej3Xw4Vto

        Pommihenkka tekee monen tubaajan kanssa testejä!
        Hydraulig presure ja noi biisonimafisn jätkät keksii lisää.

        Siistiä. 😂👌


      • Disse kirjoitti:

        Pommihenkka tekee monen tubaajan kanssa testejä!
        Hydraulig presure ja noi biisonimafisn jätkät keksii lisää.

        Siistiä. 😂👌

        Tai beynd the presure taitaa olla se kanava, missä ne tekee muutakin kuin polkevat kaikkea sillä prässillä. Kantsii tsekata.

        https://youtu.be/rSZ1w623omk

        Kivaa rallienkkuakin...😃


      • Disse kirjoitti:

        Pommihenkka tekee monen tubaajan kanssa testejä!
        Hydraulig presure ja noi biisonimafisn jätkät keksii lisää.

        Siistiä. 😂👌

        Olis kyllä siistiä päästä paikan päälle. Mäpä katson sun linkin.


      • Disse kirjoitti:

        Tai beynd the presure taitaa olla se kanava, missä ne tekee muutakin kuin polkevat kaikkea sillä prässillä. Kantsii tsekata.

        https://youtu.be/rSZ1w623omk

        Kivaa rallienkkuakin...😃

        Ananas otti ja lähti. :D

        Ei saatu Piña Coladaa.


      • Jan1 kirjoitti:

        Ananas otti ja lähti. :D

        Ei saatu Piña Coladaa.

        Jäihän siihen vähän esanssia! ☝️😂 Henkka jotain maistoi muistaakseni. 😃

        Noi on kivoja välillä katsella. 😊


      • Disse kirjoitti:

        Jäihän siihen vähän esanssia! ☝️😂 Henkka jotain maistoi muistaakseni. 😃

        Noi on kivoja välillä katsella. 😊

        Hunaja mellukkaa maisteli. Juu, mäkin tykkään katsella näitä. :D


        Lopuksi, hahhaa helkatti mä haluan kanssa!

        https://youtu.be/19wYCVGJBcM


      • Jan1 kirjoitti:

        Hunaja mellukkaa maisteli. Juu, mäkin tykkään katsella näitä. :D


        Lopuksi, hahhaa helkatti mä haluan kanssa!

        https://youtu.be/19wYCVGJBcM

        Joo, toihan joutui lopulta ajamaan poliiseja pakoonkin tuolla. 😂


      • Disse kirjoitti:

        Joo, toihan joutui lopulta ajamaan poliiseja pakoonkin tuolla. 😂

        Aina pitää vähän lapsettaa. Öitä, jos nyt malttaa nukahtaa. :P

        https://youtu.be/XTrlnxslYrY


      • Jan1 kirjoitti:

        Aina pitää vähän lapsettaa. Öitä, jos nyt malttaa nukahtaa. :P

        https://youtu.be/XTrlnxslYrY

        Joo. Kyllä näin on. 😀👌

        Mutta nyt nukkumahan, että heilahtaa. Sain takarenkaan irti, mutta laakerit voi olla jännä aaada pois... pitää huomenna miettiä miten. 🤔


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Kyllä näin on. 😀👌

        Mutta nyt nukkumahan, että heilahtaa. Sain takarenkaan irti, mutta laakerit voi olla jännä aaada pois... pitää huomenna miettiä miten. 🤔

        Juu, älä lyö sormea irti. ;D


      • Jan1 kirjoitti:

        Juu, älä lyö sormea irti. ;D

        Koetan keksiä smoothimpia keinoja. 😁
        Joku ulosvetäjä. 😊

        Öitä. 😴


      • Disse kirjoitti:

        Koetan keksiä smoothimpia keinoja. 😁
        Joku ulosvetäjä. 😊

        Öitä. 😴

        Kahvitauolle. Tuli valvottua melkein kahteen ja katseltua kiihdytyskisoja yms.


        https://youtu.be/uEDYdYY7aLI


      • Disse kirjoitti:

        Koetan keksiä smoothimpia keinoja. 😁
        Joku ulosvetäjä. 😊

        Öitä. 😴

        Helvetti väärä linkki. Vierestä vetäsin. :)


        https://youtu.be/UodCgtQrpu0


      • Jan1 kirjoitti:

        Helvetti väärä linkki. Vierestä vetäsin. :)


        https://youtu.be/UodCgtQrpu0

        No näillä biisonimafian jätkillä on kyllä kivaa touhua. Kiipeilevät, hyppivät silloilta jne. Ne vielä asuu Punkaharjulla, missä on aivan upeet maisemat ja vesistöt. Kyllä jätkien kelpaa.

        Lisäks ne on saaneet tuon youtubehomman kivasti skulaamaan, että saavat toimeentuloa ilmeisen kivasti... sen verran, että pystyvät touhuamaan ja elämään. Hattua pitää nostaa kyllä. 😁


      • Disse kirjoitti:

        No näillä biisonimafian jätkillä on kyllä kivaa touhua. Kiipeilevät, hyppivät silloilta jne. Ne vielä asuu Punkaharjulla, missä on aivan upeet maisemat ja vesistöt. Kyllä jätkien kelpaa.

        Lisäks ne on saaneet tuon youtubehomman kivasti skulaamaan, että saavat toimeentuloa ilmeisen kivasti... sen verran, että pystyvät touhuamaan ja elämään. Hattua pitää nostaa kyllä. 😁

        Ihan hauskaa arkista huumoria ja maisemat on kyllä mukavat, kyllä kelpaisi itsellekin. Hyvät hahmot, vähän jäykkä esiintyminenkään ei haitannut kun juttu kulki ihan hauskasti muuten. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Ihan hauskaa arkista huumoria ja maisemat on kyllä mukavat, kyllä kelpaisi itsellekin. Hyvät hahmot, vähän jäykkä esiintyminenkään ei haitannut kun juttu kulki ihan hauskasti muuten. :)

        Joo, noihan ei juuri ihmeellisiä näyttelijöitä olekaan, mutta hauskat jutut ja sit noi stuntit. Sit kantsii katsoo myös sellaista kanavaa kuin KWR siinä on lisää tuosta sskista. 😊


      • Disse kirjoitti:

        Joo, noihan ei juuri ihmeellisiä näyttelijöitä olekaan, mutta hauskat jutut ja sit noi stuntit. Sit kantsii katsoo myös sellaista kanavaa kuin KWR siinä on lisää tuosta sskista. 😊

        Niin no voihan sitä linkinkin laittaa johonkin...

        https://youtu.be/LNe-9qxXhp8

        Täälläkin on siistejä juttuja...😀


      • Disse kirjoitti:

        Joo, noihan ei juuri ihmeellisiä näyttelijöitä olekaan, mutta hauskat jutut ja sit noi stuntit. Sit kantsii katsoo myös sellaista kanavaa kuin KWR siinä on lisää tuosta sskista. 😊

        Olen mä sen KWR videoita muutaman kyylännyt. On muute ihmeen kylmä ilma, vaikka auringossa tarkenee, vähän varjoon menee niin jäätyy. Kahvetta lämmikkeenä.

        https://aijaa.com/j9Fk6j

        Lähtikö laakerit tai sormia irti?


      • Jan1 kirjoitti:

        Olen mä sen KWR videoita muutaman kyylännyt. On muute ihmeen kylmä ilma, vaikka auringossa tarkenee, vähän varjoon menee niin jäätyy. Kahvetta lämmikkeenä.

        https://aijaa.com/j9Fk6j

        Lähtikö laakerit tai sormia irti?

        On vinkee keli joo... ja kahvitauolla itsekin...

        https://aijaa.com/wD3nFV

        No mun piti lähtä mutsille kauppaan, kun lupasin, että voin käydä heidän ostokset hoitamassa, sekä samalla kävin omat ostokset. Sitten vein enolle erään lyhytaaltoradion antennin.

        Isältä oli tehnyt auto tenän ja varasin sille huollon, kun minä luulen, että se ei saa sitä aikaiseksi, kun ei kuule ja muista kunnolla mitään. 🙄

        Sit pitäis vähän mittailla seiniä ja listoja, jos tekis pientä pintaremonttia vielä ennen kesää. 🤔

        Eli en oo moottoripyörään asti kerennyt... tää on välillä tällästä tökkäilyä...


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Olen mä sen KWR videoita muutaman kyylännyt. On muute ihmeen kylmä ilma, vaikka auringossa tarkenee, vähän varjoon menee niin jäätyy. Kahvetta lämmikkeenä.

        https://aijaa.com/j9Fk6j

        Lähtikö laakerit tai sormia irti?

        Miten iso käsi sinulla on? Näyttää isolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten iso käsi sinulla on? Näyttää isolle.

        Ei mitenkään iso kyllä ole. Ehkäpä talvirukkasessa vaan näyttää.


      • Jan1 kirjoitti:

        Olen mä sen KWR videoita muutaman kyylännyt. On muute ihmeen kylmä ilma, vaikka auringossa tarkenee, vähän varjoon menee niin jäätyy. Kahvetta lämmikkeenä.

        https://aijaa.com/j9Fk6j

        Lähtikö laakerit tai sormia irti?

        Nyt vaihoin laakerit (3kpl) takarenkaaseen. Samalla kun nyppäsin entiset, viskasin uudet hankeen jäähtymään ja kilkuttelin paikoilleen. Perskutsrallaa! 💪😃

        Pitää nappasta nassu paikoilleen, jahka ensin uittelen ketjut löpössä puhtaaks. 😁👌

        Sit etunen...pitää vetäistä vaan jollain sitten pyörä kolmiotuella takarenkaasta lattiaan kiinni, niin nousee se etunrn ilmaan. 😁


      • Disse kirjoitti:

        Nyt vaihoin laakerit (3kpl) takarenkaaseen. Samalla kun nyppäsin entiset, viskasin uudet hankeen jäähtymään ja kilkuttelin paikoilleen. Perskutsrallaa! 💪😃

        Pitää nappasta nassu paikoilleen, jahka ensin uittelen ketjut löpössä puhtaaks. 😁👌

        Sit etunen...pitää vetäistä vaan jollain sitten pyörä kolmiotuella takarenkaasta lattiaan kiinni, niin nousee se etunrn ilmaan. 😁

        Sormia löytyy vielä kymmenen? Milloin Kawaan on edellinen tehny huollot?


      • Jan1 kirjoitti:

        Sormia löytyy vielä kymmenen? Milloin Kawaan on edellinen tehny huollot?

        Juuh! 😁

        Siihen tais olla tehty mittavat huollot 2018 keväällä, mut sen jälkeen oli ajettu ehkä 2000 km. Renkaat ja öljyt, suodatin, ilmanputsarit jne.

        Mä kesällä voihdoin kerran öljyt ja nyt siis uusiks suodattimineen, putsasin kaasarit, ilmanputsarin, vaihdoin ne pykineet kaasarinkurkut, noi laakerit. Sit vaihdoin ne ledivilkut, takalampun lediin ja sit tulee ne kahvapeilit. Ens vuonna sit ehkä renkaat? Shokki huoltoon ja etupumppuihin uudet öölit ja stefat. Ja tietty öljyt suotimineen ja ilmanputsarin putsaus. Ja varmaan kynttilät. 😀

        Kesän tavoite on se 12 tkm. ☝️😁


      • Disse kirjoitti:

        Juuh! 😁

        Siihen tais olla tehty mittavat huollot 2018 keväällä, mut sen jälkeen oli ajettu ehkä 2000 km. Renkaat ja öljyt, suodatin, ilmanputsarit jne.

        Mä kesällä voihdoin kerran öljyt ja nyt siis uusiks suodattimineen, putsasin kaasarit, ilmanputsarin, vaihdoin ne pykineet kaasarinkurkut, noi laakerit. Sit vaihdoin ne ledivilkut, takalampun lediin ja sit tulee ne kahvapeilit. Ens vuonna sit ehkä renkaat? Shokki huoltoon ja etupumppuihin uudet öölit ja stefat. Ja tietty öljyt suotimineen ja ilmanputsarin putsaus. Ja varmaan kynttilät. 😀

        Kesän tavoite on se 12 tkm. ☝️😁

        Sä huolsit vähän extraakin, ledit ja silleen. Kohta alkaa olla kevät hyvällä mallilla ja pääset heittää ensimmäisen lenkin 'uusitulla' pyörällä. On kanssa syyhyttänyt kipasta ostamaan joku kotari tai muu millä mellastais, tässä lähellä on yksi hyvä taipale.

        Siis oikeen unelma lenkki jollakin kotarilla heittää. Penskat huutaa niin helvetisti, se on käytävä nakkelee sänkyyn ne. Unta kupoliin likoille, alkaa väsymys huudattamaan.


      • Jan1 kirjoitti:

        Sä huolsit vähän extraakin, ledit ja silleen. Kohta alkaa olla kevät hyvällä mallilla ja pääset heittää ensimmäisen lenkin 'uusitulla' pyörällä. On kanssa syyhyttänyt kipasta ostamaan joku kotari tai muu millä mellastais, tässä lähellä on yksi hyvä taipale.

        Siis oikeen unelma lenkki jollakin kotarilla heittää. Penskat huutaa niin helvetisti, se on käytävä nakkelee sänkyyn ne. Unta kupoliin likoille, alkaa väsymys huudattamaan.

        No vanha pyörähän toi on, että pitää vaihtaa yhtä jos toista osaa, mutta tärkein onkin, että lähtee aina käyntiin ja toimii koko kesän. Ja renkaissa en säästä. Ne pitää olla hyvät. 😃👌

        Niin sä mietit sellasta enskaa muistaakseni? Mäkin kevyesti mietin sellasta, mutta haluun vielä rällätä tolla nakulla vaan. Katsoo sit isona mihin päin lähtee. 😀

        No se on noi pikkulikat vielä sellasii.. isommat likat ja poitsut sit kiukkuilee ihan toisin. 😬


      • Disse kirjoitti:

        No vanha pyörähän toi on, että pitää vaihtaa yhtä jos toista osaa, mutta tärkein onkin, että lähtee aina käyntiin ja toimii koko kesän. Ja renkaissa en säästä. Ne pitää olla hyvät. 😃👌

        Niin sä mietit sellasta enskaa muistaakseni? Mäkin kevyesti mietin sellasta, mutta haluun vielä rällätä tolla nakulla vaan. Katsoo sit isona mihin päin lähtee. 😀

        No se on noi pikkulikat vielä sellasii.. isommat likat ja poitsut sit kiukkuilee ihan toisin. 😬

        Juu, onhan ne huollot hyvä tehdä. Eikä niistä entisten omistajien huolloistakaan voi ihan takuuseen mennä, vaikka olisi leimatkin puumerkkeineen. Yhdeltä tyypiltä ostin pyörän ja piti olla kaikki huollot tehty, mutta kappas kun niitä vähän selvittelin oli puolet huolloista jätetty tekemättä. Puumerkki oli vedetty, mutta liike ei löytänyt kyseistä huoltoa kyseiseen pyörään kansistaan. Veikkaan, että oli maksanut kaverille puumerkin. Jannun kaveri oli kuulemma ollut talossa töissä.

        Ja näkee purkaessa jo miten on pidetty. Sikälikin hyvä itse perehtyä asiaan.

        Kyllä noikin osaa meltota, niin että ikkunat helisee. :D


      • Disse kirjoitti:

        No vanha pyörähän toi on, että pitää vaihtaa yhtä jos toista osaa, mutta tärkein onkin, että lähtee aina käyntiin ja toimii koko kesän. Ja renkaissa en säästä. Ne pitää olla hyvät. 😃👌

        Niin sä mietit sellasta enskaa muistaakseni? Mäkin kevyesti mietin sellasta, mutta haluun vielä rällätä tolla nakulla vaan. Katsoo sit isona mihin päin lähtee. 😀

        No se on noi pikkulikat vielä sellasii.. isommat likat ja poitsut sit kiukkuilee ihan toisin. 😬

        Juu, onhan ne huollot hyvä tehdä. Eikä niistä entisten omistajien huolloistakaan voi ihan takuuseen mennä, vaikka olisi leimatkin puumerkkeineen. Yhdeltä tyypiltä ostin pyörän ja piti olla kaikki huollot tehty, mutta kappas kun niitä vähän selvittelin oli puolet huolloista jätetty tekemättä. Puumerkki oli vedetty, mutta liike ei löytänyt kyseistä huoltoa kyseiseen pyörään kansistaan. Veikkaan, että oli maksanut kaverille puumerkin. Jannun kaveri oli kuulemma ollut talossa töissä.

        Ja näkee purkaessa jo miten on pidetty. Sikälikin hyvä itse perehtyä asiaan.

        Kyllä noikin osaa meltota, niin että ikkunat helisee. :D


    • Pikkasen käsikirjoitettu, mutta realitynä parempaa kun rätit rannalla tai huuhakit akvaariossa.

      • Anonyymi

        Meinaatko, että on vain tanskalaisten srömssöö? Että ei perhe oikeasti elä tuolla noin? Näyteltyä vain? Suuri kirvesmiesporukka käy tekemässä hommat ja sitten tämä hemmo, joka oikeasti siis olisikin kyyninen näyttelijärenttu, varmaan juoppokin ja huumeidenkäyttäjä, olisi muka tekevinään ja heiluisi vanhojen työkalujensa kanssa?

        Minä olen aina luullut, että ihan oikeasti elävät noin... nyt kyllä särjit hienon illuusioni...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että on vain tanskalaisten srömssöö? Että ei perhe oikeasti elä tuolla noin? Näyteltyä vain? Suuri kirvesmiesporukka käy tekemässä hommat ja sitten tämä hemmo, joka oikeasti siis olisikin kyyninen näyttelijärenttu, varmaan juoppokin ja huumeidenkäyttäjä, olisi muka tekevinään ja heiluisi vanhojen työkalujensa kanssa?

        Minä olen aina luullut, että ihan oikeasti elävät noin... nyt kyllä särjit hienon illuusioni...

        Heh, en mutta jostain luin että vähän on avituksia saaneet ja tokihan käsikirjoitetaan kaikki ohjelmat. Ei niitö hatusta improvisoida lennossa.


      • Livillä tehtiin äsken vauvoja tuntemattoman kanssa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että on vain tanskalaisten srömssöö? Että ei perhe oikeasti elä tuolla noin? Näyteltyä vain? Suuri kirvesmiesporukka käy tekemässä hommat ja sitten tämä hemmo, joka oikeasti siis olisikin kyyninen näyttelijärenttu, varmaan juoppokin ja huumeidenkäyttäjä, olisi muka tekevinään ja heiluisi vanhojen työkalujensa kanssa?

        Minä olen aina luullut, että ihan oikeasti elävät noin... nyt kyllä särjit hienon illuusioni...

        Saa ne ainakin kovat rahat tekemisistään..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Saa ne ainakin kovat rahat tekemisistään..

        Niin, että oikeasti perhe asuu luksuskartanossa merenrannalla ja törsäävät kaikkeen humpuukiin ja virttyneissä villapaidoissa ollaan töissä vain?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että oikeasti perhe asuu luksuskartanossa merenrannalla ja törsäävät kaikkeen humpuukiin ja virttyneissä villapaidoissa ollaan töissä vain?

        En mä tiedä.. mutta niillä rahoilla voivat tehdä kaikenlaista mihin muutoin ei ehkä olis aikaa?

        En ole kuin joskus vilkaissut.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Saa ne ainakin kovat rahat tekemisistään..

        Juu saa, ettei nyt ihan tyhjästä nyhjäämällä elä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Livillä tehtiin äsken vauvoja tuntemattoman kanssa..

        Oliko kamerat kammarissa?


      • Jan1 kirjoitti:

        Oliko kamerat kammarissa?

        Oli ja lähikuvaa näytettiin..👉👌

        Ei..ku vaan loppua näin, kai ne jotain pipettiä käyttää..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oli ja lähikuvaa näytettiin..👉👌

        Ei..ku vaan loppua näin, kai ne jotain pipettiä käyttää..

        Aa, pipetti. No en mä sitten missannut mitään.


    • Toinen Pohjoismaalainen, yksineläjä Severin, on mielestäni parempi

      • Sekin hyvä! Se viskelee vaan polttopuurangat pihhaansa! Näppärää mutta kätevää! 💪😬


      • Anonyymi

        Jaa, näytti areenassa olevankin, en ole huomannut tuollaista. Mikä yksineläjä hän on, kun pitkälettinen Jelenakin löytyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, näytti areenassa olevankin, en ole huomannut tuollaista. Mikä yksineläjä hän on, kun pitkälettinen Jelenakin löytyy?

        Ajoittainen kaksineläjä


      • Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan, jos he ei olemisellaan muiden elämää pilaa eikä vaurioita. Mikään ei ole upeampaa, kun olla oma itsensä vaikka jonkun mielestä olisi friikki. :)


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan, jos he ei olemisellaan muiden elämää pilaa eikä vaurioita. Mikään ei ole upeampaa, kun olla oma itsensä vaikka jonkun mielestä olisi friikki. :)

        Juurikin näin! Vaikka moderointi ei antanutkaan kukkia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin! Vaikka moderointi ei antanutkaan kukkia.

        Moderointi ilmeisesti koki linkin tai nimen sopimattomaksi.


      • Jotain vaikuttavaa siinä Severinin elossa on. Kaveri ei ainakaan ajatuksiaan pelkää.
        Tanskan maajussi on vähän liian kiiltokuvamainen minun makuun.


      • Mutta entäs se vaeltava Norski, joka asuu viikkokausia yksin (tai koiransa kanssa) teltassa.
        Mikäs sen nimi oli?


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Mutta entäs se vaeltava Norski, joka asuu viikkokausia yksin (tai koiransa kanssa) teltassa.
        Mikäs sen nimi oli?

        Lars Monsen, erämaan armoilla on ainakin yksi sarja, jossa tyyppi vietiin erämaahan ja pois piti päästä. En muistanut nimeä piti googlettaa.

        Hänessä on kyllä jotain hyvin vetoavaa.


      • Thymallus kirjoitti:

        Mutta entäs se vaeltava Norski, joka asuu viikkokausia yksin (tai koiransa kanssa) teltassa.
        Mikäs sen nimi oli?

        Entinen hiihtäjä Vegard Ulvang ainakin oli joku vaeltaja


      • Thymallus
        Anonyymi kirjoitti:

        Lars Monsen, erämaan armoilla on ainakin yksi sarja, jossa tyyppi vietiin erämaahan ja pois piti päästä. En muistanut nimeä piti googlettaa.

        Hänessä on kyllä jotain hyvin vetoavaa.

        Juu, niinhän se oli. Ainakin pari tuotantokautta olen noita Monsenin hommia katsellut. Suomessakin se reissaili. Tykkäsin kyllä meiningistä.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Entinen hiihtäjä Vegard Ulvang ainakin oli joku vaeltaja

        Tuossa joku jo tiesi sen. Lars Monssen se oli.


    • Anonyymi

      Miksi et itse tee niitä juttuja vaan haluat miehen hoitamaan likaiset työt?

      • Anonyymi

        Itse asiassa itse haluaisinkin tehdä. En vain osaa. Ihailen suuresti tuollaisia taitoja. Yekemällä kai sitä oppisi.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa itse haluaisinkin tehdä. En vain osaa. Ihailen suuresti tuollaisia taitoja. Yekemällä kai sitä oppisi.....

        no mitä haluaisit osata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mitä haluaisit osata

        Kaikki nikkarointi ja rakentaminen, puutarhahommat, eläimet...

        Huomenna aloitan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nikkarointi ja rakentaminen, puutarhahommat, eläimet...

        Huomenna aloitan!

        mitä meinaat nikkaroida, rakentaa, onko leluja millä värkkäät


    • Anonyymi

      Käyhä se vaik talkkaristakkii.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe