Aihe

Miten osoitat tunteesi

Anonyymi

Miehet, miten käyttäydytte naista kohtaan, josta ootte todella kiinnostuneita? Kuinka kauan jaksatte yrittää saada naista omaksenne?

11

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerran kysyn. Jos ei niin ei. Matka jatkuu...

• Anonyymi

Juuri näin. Sama homma.

• Anonyymi

Ei nyt muutamassa kuukaudessa anneta periksi. Ja täytyy katsoa, antaako nainen vihreää valoa, vai pakittaako aina vaan.

• Anonyymi

Haarat auki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haarat auki

Ei miehet haaroja aukaise.

• Anonyymi

Kerron kaiken typerän menneisyydestäni. Huorat, horot, pettämisen, taudit. Everything.
      Sitten ihmettelen, miksi hän ei rakastu minuun tai yleensä halua minua omakseen.
      Olen Suomen typerin huoranpanija.

• Anonyymi

Sivusta totean et olishan se kiva jos tänne tulis ihan oikeitakin vastauksia. Tämä asia kiinnostaa 👍

• Anonyymi

Riippuu tilanteesta. Jos tilanne sallii, niin tavalla tai toisella tuon kiinnostuksen esiin, niin että loppupeleissä ei hirveästi jäisi tulkinnan varaa, mutta jos tilanne tai paikka on sellainen, ettei voi, niin kyllä se vaatisi reilusti vastaantulemista naiselta. Silloin saatan olla vähän epäselvempi kunnes saan vastakaikua. Silti joku juttu on, millä ainakin kerran tuon kiinnostusta esille.

• Anonyymi

Eipä ole koskaan kauaa tarvinnut piirittää.Tärkeintä on pitää huolta omasta rakkaasta ,eikä aina kyllästyä ja hakea uutta
      kohdetta.

• Anonyymi

Näiltä täältä et saa kunnon vastauksia mut jos oot nainen niin voit saada minulta ihan asiallisella tavalla

• Anonyymi

Miten saadaan asiallisella tavalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      626
      30447
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      309
      22735
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14136
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11269
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8369