Miehet, miten käyttäydytte naista kohtaan, josta todella olette kiinnostuneita? Kuinka kauan jaksatte yrittää saada naista omaksenne?
Miten osoitat tunteesi
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä Pillu.
- Anonyymi
Kassien tyhjennyksen verran
- Anonyymi
Pyydän kerran treffeille ja sen jälkeen en edes yritä mitään. Usein naiset ensin kieltäytyy koska leikkivät vaikeasti saatavaa mutta viikon päästä haluavat treffeille mutta minä en enää halua.
- Anonyymi
Olen tehnyt aloitteellisempi naisena samoin.
En ole oikein koskaan jaksanut kiinnostua kenestäkään niin paljoa, että olisin yrittänyt saada omaksi. Meen vaan baaritiskille tyrkylle ja joku hakee minut siitä mukaansa, jos on kiinnostunut... (jos ihan rehellisiä ollaan niin ihan aina en ole lähtenyt mukaan)
- Anonyymi
Käyttäydyn aika suoraan, ja en yritä kauaa, jos vastakaikua ei tule.
- Anonyymi
Joskus nuorena ja naivina tuli käytettyä paljonkin aikaa naisen kiinnostuksen herättämiseen, mutta mihin se on johtanut: rakakstumisen huumaan ja arjen pyörteiden jälkeen eroihin.
Enää en jaksa pistää tikkua ristiin satunnaisen naisen kiinnostuksen herättämiseksi. En myöskään voi kuvitella nettideittailevani. Jos vielä jonain päivänä kiinnostun naisesta, niin se tapahtuu jotenkin muuten. Esimerkiksi sillä tavalla, että tutustun naiseen jotain muuta kautta, kunten työ tai harrastukset. Siis tavallaan tiedän hänestä paljon myös sosiaalisissa tilanteissa. Sellaisessa hypoteettisessa tilanteessa voisin käyttää enrgiaa "iskemiseen" ja edetä vaivihkaa.
Tuo hypoteesini on niin epätodennäköinen miesvaltaisella alalla ja harrastuksissa, joten sen voi jättää omaan arvoonsa - tyyliin trilogian neljäs osa. Miehen kannalta ei ole mitään järkeä kilpailla naisesta ja pelata tämän ihmissuhdepelejä. Kyllä se pitää olla rehtiä vastavuoroista se kiinnostuksen osoittamisen puolin toisin!
- Anonyymi
Olen kiinnostunut enemmän seksistä kuin naisesta itsestään. Voin lämmitellä ja puhua palturia seksiä saadakseni vaikka vuosia, mutta minulla on kierroksessa useita naisia. Omakseni en naisia halua, koska olen jo naimisissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797