Miehet, miten käyttäydytte naista kohtaan, josta todella olette kiinnostuneita? Kuinka kauan jaksatte yrittää saada naista omaksenne?
Miten osoitat tunteesi
9
65
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä Pillu.
- Anonyymi
Kassien tyhjennyksen verran
- Anonyymi
Pyydän kerran treffeille ja sen jälkeen en edes yritä mitään. Usein naiset ensin kieltäytyy koska leikkivät vaikeasti saatavaa mutta viikon päästä haluavat treffeille mutta minä en enää halua.
- Anonyymi
Olen tehnyt aloitteellisempi naisena samoin.
En ole oikein koskaan jaksanut kiinnostua kenestäkään niin paljoa, että olisin yrittänyt saada omaksi. Meen vaan baaritiskille tyrkylle ja joku hakee minut siitä mukaansa, jos on kiinnostunut... (jos ihan rehellisiä ollaan niin ihan aina en ole lähtenyt mukaan)
- Anonyymi
Käyttäydyn aika suoraan, ja en yritä kauaa, jos vastakaikua ei tule.
- Anonyymi
Joskus nuorena ja naivina tuli käytettyä paljonkin aikaa naisen kiinnostuksen herättämiseen, mutta mihin se on johtanut: rakakstumisen huumaan ja arjen pyörteiden jälkeen eroihin.
Enää en jaksa pistää tikkua ristiin satunnaisen naisen kiinnostuksen herättämiseksi. En myöskään voi kuvitella nettideittailevani. Jos vielä jonain päivänä kiinnostun naisesta, niin se tapahtuu jotenkin muuten. Esimerkiksi sillä tavalla, että tutustun naiseen jotain muuta kautta, kunten työ tai harrastukset. Siis tavallaan tiedän hänestä paljon myös sosiaalisissa tilanteissa. Sellaisessa hypoteettisessa tilanteessa voisin käyttää enrgiaa "iskemiseen" ja edetä vaivihkaa.
Tuo hypoteesini on niin epätodennäköinen miesvaltaisella alalla ja harrastuksissa, joten sen voi jättää omaan arvoonsa - tyyliin trilogian neljäs osa. Miehen kannalta ei ole mitään järkeä kilpailla naisesta ja pelata tämän ihmissuhdepelejä. Kyllä se pitää olla rehtiä vastavuoroista se kiinnostuksen osoittamisen puolin toisin!
- Anonyymi
Olen kiinnostunut enemmän seksistä kuin naisesta itsestään. Voin lämmitellä ja puhua palturia seksiä saadakseni vaikka vuosia, mutta minulla on kierroksessa useita naisia. Omakseni en naisia halua, koska olen jo naimisissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875