Matkailuauto-kirjallisuutta

esivä löytää

Moi kaikille ja mukavaa pääsiäistä,

Mahtaakohan kenellekkään osunut silmään em. aihetta käsittelevää kirjallisuutta. Mielipiteitä kun tuntuu täällä olevan niin monta kuin vastaajaakin (hehe...ei silti, varmasti on myös niin monta mielipidettä kuin kirjojen kirjoittajaakin mutta ei se haittaa kun sen tietää).

Pointti olisikin siinä, että jostain oppaista/kirjoista varmaan löytyy kokemattomalle perustellumpia mielipiteitä kuin näistä muutaman rivin "Dukato on paska", "Mersu on paras", "Dukato on halpa ominaisuuksiinsa nähden" ja "Mersu on liian kallis ominaisuuksinsa nähden" väittämistä, joita täällä näyttää valtaosa olevan. Saisi sitten rauhassa lueskella ja käyttää sitä maankuulua maalaisjärkeä päätöstä tehdessä.

Jos jotain elämässäni olen tähän mennessä oppinut, niin sen, että aina kannattaa kuunnella kokeneempien mielipiteitä, niin puolesta kuin vastaankin. Sitten on vasta aika tehdä oma päätös.

Siis, mahtaako joku olla törmännyt itse hyväksi kokemaansa kirjaan aiheesta. Johonkin jota voisi suositella luettavaksi uudeen (= ensimmäisen käytetyn) kulkupelin hankkijalle. Olkoon sitten autojen teknisiä tietoja käsitteleviä tai tietyillä malleilla tehtyjä matkakertomuksia. Asia kiinostaa kovasti, mutta niinkuin ukkini aikanaan sanoi: ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan.

Kiitti etukäteen.

2

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa olla kirja "Matkailuautot" tai sinne päin. Olen nähnyt RobinHoodin hyllyssä sellaisen.

• .......

Matkailuajoneuvot, Tekijät
      Niemelä, Raimo (Kirjailija)
      Perälä, Rae (Kirjailija)

Kustantaja ja painovuosi
      Alfamer Oy 2005

Sarja
      Alfamer S164

Tuotteen tiedot
      Sidottu, 159 s.
      sidottu, kovakantinen

Kieli
      suomi

ISBN
      9524720086

Kirjastoluokka
      62511

Hinta Suomalaisella
      27,90

Saatavuus
      Toimitusaika 4 työpäivää

Me ostimme tämän ja ihan hyvää tietoa uuden (ensimmäisen käytetyn) omistajille = kuten mekin olemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3374
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1964
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1719
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1507
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1498
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1381
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1217
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1115
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1092
    Aihe