Vaalea ei kelpaa?

Anonyymi

Miksi vain tummista naisista tykätään nykyään? Aina saa kuulla kuinka mitäänsanomattoman ja kalpean näköisiä hiirulaisia vaaleat ovat, että alkaa pikku hiljaa kyllästyttää. Pitääköhän tässä alkaa värjätä hiuksia tummemmiksi jotta saisi miehet kiinnostumaan? Minulla on useita miespuolisia kavereita ja heidänkin lähes kaikkien naisihanne on tummahiuksinen nainen. Lisäksi aina kun olemme baarissa erään brunetin ystävättäreni kanssa, niin hän saa aina kaikkien miesten päät kääntymään. Mielestäni olen jopa keskimääräistä paremman näköinen ja minulla on pitkät vaaleat hiukset, mutta se ei näköjään miehille enää riitä kun pitää olla TUMMAT pitkät hiukset tai olet pelkkää ilmaa. Sanokaa miehet suoraan olenko oikeassa. Eikö löydy enää ketään joka syttyy enemmän vaaleista?

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä vaaleita pidetään liian horoina ja mustille varattuina. He pitävät tunnetusti vaaleista naisista. Hluvat vaaleampaa ihonväriä lapsilleen.

      • Anonyymi

        Olen toivonut löytäväni ihan perussuomalaisen miehen, jo ihan kulttuurierojen takia. Mutta ei kai tässä auta kun alkaa etsimään jotain mustia/ulkomaalaisia miehiä, kun ei suomalaiset minusta kerran kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toivonut löytäväni ihan perussuomalaisen miehen, jo ihan kulttuurierojen takia. Mutta ei kai tässä auta kun alkaa etsimään jotain mustia/ulkomaalaisia miehiä, kun ei suomalaiset minusta kerran kiinnostu.

        No joo taas. Minä olen ihastunut erääseen vaaleaan naiseeen. Ei hiusten värillä ole väliä.

        Onnea etsintään. Kyllä se onni sieltä vielä löytyy.


    • Anonyymi

      Itsellä tummat hiukset ja pidän taas vaaleita eksoottisina.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla. Sinunlaisiasi saisi olla enemmän


    • Anonyymi

      Kuvittelet vain sanoisin. Uskoisin että aika moni mies tykkää monenlaisesta. Makuja on joka lähtöön.

      • Anonyymi

        Olisikin näin.. Mutta missähän nämä miehet sitten piileskelevät? Baareista en ainakaan ole löytänyt, eikä kyllä muuallakaan ole tullut vastaan..


    • Anonyymi

      Blonds have more fun!
      Vanha totuus.
      Aloitus on kateellisen tumman Brunein tekemä.

      • Anonyymi

        Valitettavasti ei ole, vaan ihan vaalea nainen olen kuten sanoin, ja tilanteeni on tämä! Niin sitä ehkä sanotaan että blondeilla on hauskempaa, mutta ei päde ainakaan minun kohdallani. Taitaa olla pelkkiä kliseitä tuollaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole, vaan ihan vaalea nainen olen kuten sanoin, ja tilanteeni on tämä! Niin sitä ehkä sanotaan että blondeilla on hauskempaa, mutta ei päde ainakaan minun kohdallani. Taitaa olla pelkkiä kliseitä tuollaiset.

        Äh. Se sanonta kuuluu: "Blonds are more fun". Joka tarkoittaa aivan eri asiaa kuin mitä 'Anonyymi Eilen 17:24' väärinlainasi.

        Minulla ei ole ollut mitään preferenssiä hiustenvärin suhteen (lukuunottamatta harmaata) sen jälkeen kun oivalsin että hiustenväriin liitetyt yleistykset eivät pidä paikkaansa.

        Siis, neitokainen yleensä/normaalisti on juuri sen kaltainen kuin mies hänen odottaa olevan.


    • Anonyymi

      Tumma jääkaappi on jo ja seuraavaksi laitetaan tumma vessanpytty ym kalusteet.

    • Anonyymi

      Aloittajan asenne on se ongelma, ei hiustenväri. Baarissa istut kyllästyneen ja kyrpiintyneen näköisenä, ei sellasesta kukaan kiinnostu.

      • Anonyymi

        Minusta olen ihan normaali ja perusiloinen, mutta kyllähän se rupeaa lopulta aina kyllästyttämään kun kaikki miehet lähestyvät aina ystävääni eivätkä koskaan minua. Ja joskus jos ystäväni on hetken jossain muualla ja joku KERRANKIN tulee minulle juttelemaan niin eiköhän heti kun YSTÄVÄNI tulee takaisin niin tyyppi alkaakin jutella hänen kanssaan. Että kyllä minä olen jo jollain tapaa luovuttanut kun aina sama homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olen ihan normaali ja perusiloinen, mutta kyllähän se rupeaa lopulta aina kyllästyttämään kun kaikki miehet lähestyvät aina ystävääni eivätkä koskaan minua. Ja joskus jos ystäväni on hetken jossain muualla ja joku KERRANKIN tulee minulle juttelemaan niin eiköhän heti kun YSTÄVÄNI tulee takaisin niin tyyppi alkaakin jutella hänen kanssaan. Että kyllä minä olen jo jollain tapaa luovuttanut kun aina sama homma.

        Ystäväsi on mielenkiintoisempaa
        Seuraa

        Just deal with it.


    • Anonyymi

      Jos ystäväni värjäisi hiuksensa vaaleiksi, niin ei varmaan hänestäkään enää kiinnostuttaisi niin kuin nyt. Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä ihmiset (miehet?) ovat kummallisia. Hiustenväri menee kasvonpiirteiden ja muun edelle? Ei siis väliä vaikka olisi kuinka kauniskin jos sattuu olemaan väärä väri päässä.

    • Anonyymi

      Ei ole kyllä hiustenväristä kiinni!
      Hymy, ilmeet yleensä ja tissit. Nää ratkaisee. Mielummin tietysti blondi isoilla pyöräillä munkeilla kuin tumma lauta

    • Anonyymi

      Ehkä sulta puuttuu itse luottamus :) ei se hiusten väristä ole kiinni!

      • Anonyymi

        Vaalea voi olla raikkaalla tavata piristava!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea voi olla raikkaalla tavata piristava!!

        Värjää shokki väreillä, saat huomiota. Kokeile mitä miehet siitä tykkää.


    • Anonyymi

      Ehkä Suomessa brunetit saa enemmän huomiota kun tumma on täällä eksoottista.. Mutta varmasti löytyy myös monia jotka tykkäävät vaaleista ja varmaan myös monelle ei ole hiustenvärillä mitään väliä.. Sulla on ollut vaan huono tuuri.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaat.. Se on vaan asenteesta kiinni.. Ihmisestä vaistoaa kaikenlaista. Se voi olla myös tiedostamatonta, et ehkä tajua itsekään että saatat lähettää olemuksellasi viestiä että "älä tule lähemmäs"... Jos sinulla on jokin käsittelemätön negatiivinen kokemus ja sen vaistoaa sinusta.

      • Anonyymi

        Oli sitten blondi tai brunetti
        Kuka vittu jaksaa miellyttaa jotain aijaa 24/7


    • Anonyymi

      Monet jotka tykkää blondeista, ajattelee että he laittavat aina ruokaa miehelle ja siivoavat ja tekevät niin kuin mies sanoo. Ajatellaan että vaaleat ovat hyviä ottamaan suihin ja viattomia ja helpommin hallittavia ja miellyttävät miestä ja ovat kilttejä tyttöjä.

      • Anonyymi

        Kuka rakastuu Kodinhoitajaan jolta saa satunnaista seksia ja joka on miehen talutusnuorassa 24/7?

        Eiki siihen kyllasty?

        Ei naisen tarvitse olla mikaan bitch mutta onko kynnysmatto mielenkiintoisempaa elamankumppani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka rakastuu Kodinhoitajaan jolta saa satunnaista seksia ja joka on miehen talutusnuorassa 24/7?

        Eiki siihen kyllasty?

        Ei naisen tarvitse olla mikaan bitch mutta onko kynnysmatto mielenkiintoisempaa elamankumppani?

        Taas joku trollaaja, jonka miehen vienyt vaalea kaunotar ja purkaa täällä tuntojaan.. Itsellä vaalea kutrisella vienti vetää:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas joku trollaaja, jonka miehen vienyt vaalea kaunotar ja purkaa täällä tuntojaan.. Itsellä vaalea kutrisella vienti vetää:))

        Eipa noinkaan ehka jotkut tyytyvat puudeleihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipa noinkaan ehka jotkut tyytyvat puudeleihin?

        Mita mies saa naiselta joka on vain seksikone tai

        Taloudenhoitaja?

        Ei ainakaan sielunkumppaniuta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mita mies saa naiselta joka on vain seksikone tai

        Taloudenhoitaja?

        Ei ainakaan sielunkumppaniuta..

        Joskus taytyy tyytya paskaan :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus taytyy tyytya paskaan :(

        ...tai skorpiooniin :///.


    • Anonyymi

      Ota musta mies...

      • Anonyymi

        Ei kun Vihrea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe