Teinkö sittenkään oikein

Anonyymi

Päätin suhteen. Syynä se ettei mies ole koskaan puolellani. Kääntää kaiken minun syyksi, suuttuu jos sanon hänen toiminnastaan jotain negatiivista. Tai jonkun muun. Vaikka haluaisin vaan puhua pahaa mieltä tuottavasta asiasta. Alkaa mökötys, vertailu edellisen suhteen huonoihin aikoihin. Loukkaannutaan. Sitten ollaan puhumatta ja jonkin ajan kuluttua jatkaa kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Ei keskustelua, ei riidan läpikäymistä. En jaksanut vaan enää. Tiedän etten ole kaikissa asioissa oikeessa ja joskus kiukun syy on älytön. Mutta kun tarvitsen asian läpikäymistä. Mutta tätäkään asiaa ei edes päästä keskustelemaan.

10

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet huomannut kerta toisensa jälkeen että te ette ole vakka ja kansi.
      Miksi sinä rautalangasta vääntämällä valitset tehdä elämästäsi vaikean ja huolia siihen mielipahaa?
      Miksi?

      Tiedät aivan tarkkaan että sinulle sopivampi puoliso odottaa muualla. Vaatii pikkiriikkisen vaivaa ja energiaa esiä sellainen. Mutta se on vaivan arvoista!
      Sinun ei tarvitse hyökätä ensimmäisen vastaantulijan, joka on hiukan kiinnostunut sinusta, kimppuun,

    • Anonyymi

      Ihan oikein teit. Älä jää miettimään, ansaitset parempaa.

    • Anonyymi

      Pisteet sinulle, sinulla oli "munaa" toteuttaa tuo. Itse olen liki samassa tilanteessa. Mies voi suuttua, jos kritisoin jotain epäkohtia. Ei tule mieleenkään korjata asioita tai tehdä niille jotain. Tuntuu aika karulta kertoa rakastamallesi ihmiselle asiasta, joka loukkaa sinua ja toinen kehtaa suuttua. Miksi keski-ikäinen ihminen ei osaa keskustella asioista? Miehet, mikä siinä on niin vaikeaa? Jos toinen yrittää kertoa suhteen epäkohdista, niin kuinka niistä voj suuttua? Miksi ei haluta tehdä asioille jotain, että asiat saataisiin korjautumaan. Ja ei ole kyse siitä, että toinen haluaisi mielivaltaisesti vain "kyykyttää"..

    • Anonyymi

      Oletko lukenut narsistisista luonteenpiirteistä. Tuo käytös sopii siihen, Enkä tarkoita että hän olisi narsisti, mutta vahvoja narsistisia piirteitä omaava. Hyvä kun lähdit. Ei tuollaista tarvikaan jaksaa.

      • Anonyymi

        Ja tuo narsisti vedetään joka väliin ja maallikot asialla joilla ei ole mitään käryä mitä se oikeasti tarkoittaa.


    • asiat pitää käydä läpi jokaisen itse

    • Anonyymi

      Minäkin lopetin reilun vuoden kestäneen suhteen, kun väsyin jatkuvaan asioiden jauhantaan ja kontrollointiin toisen puolelta.

      Nainen suuttua tuiskahteli milloin mistäkin, yleensä aina mitättömistä asioista.
      Asuimme erillämme, välimatkaa oli reilusti joten tapailimme viikonloppuisin.
      Monesti minä ajelin hänen luokseen. Jos myöhästyin muutaman minuutinkin, hän oli naama rutussa ja itkeskelemässä miten en osaa olla täsmällinen. Ei riittänyt selitykseksi faktat, tiellä oli viikonloppuruuhkaa, ei pystynyt, en pysty mitenkään muiden tielläliikkujien, etenkään rekkojen, vauhtia lisäämään, kun töistä pääsee klo 16 niin ei sitä välimatkaa pystynyt joka kerta samalle sekunnilleen ajamaan.

      Toinen kestoriidan aihe oli, muut ihmiset, ja tämä aina silloin kun nainen oli luonani.
      Olen asunut yli 20 vuotta nykyisessä paikassa, minulla on paljon tuttuja, on työkavereita ja ystäviä. Jos kauppareissulla tai lenkillä vastaan tuli joku ja juttelin tutun kanssa, se oli aina väärin. Tietenkin esittelin naisen juttukaverilleni ja yritin saada naiseni mukaan keskusteluun, mutta nainen oli naama vinossa mykkänä ja riita ja, et rakasta minua, syyttely alkoi heti kun tuttuni käänsi selkänsä. Minun olisi pitänyt huomioida vain ja pelkästään hänet kun hän oli luonani, en olisi saanut edes etäältä tervehtiä tuttuja enkä ystäviäni. Jos erehdyin vain vastaamaan jonkun tuttavan tervehdykseen sekin oli väärin.

      Sen lisäksi oli monia muitakin kestokeskustelun aiheita, olisi pitänyt vakuutella rakkautta koko ajan, monta kertaa päivässä ja kehua. En tajua miksi ihmeessä pitäisi hokea kymmeniä kertoja niin viikonloppuna.
      Joka viikonloppuna tuli ikävällä äänen sävyllä myös näitä, miksi tein niin tai näin jonkin asian, ainoa oikea tapa olisi ollut naisen tavalla jne jne.

      Kun nainen aloitti keskustelun, meidän olisi pitänyt keskustella tuntikausia, monesti läpi yön. En jaksa tuollaista parisuhdetta. Rakkaus ja välittäminen loppui pikkuhiljaa minun puolelta. Lopulta sanoin, että erotaan, en halua yhteistä elämää sun kanssa. Hirveät huudothan siitä tuli, oli itsemurhalla uhkailua sun muuta, mutta sanoin vain, että teet itsellesi ihan mitä haluat, se on sun oma valintasi, ei minun syytä, enkä tule potemaan syyllisyyttä vaikka tappaisitkin itsesi. Eipä tappanut.

      Minä haluan parisuhteelta mutkattomuutta. Kun rakastaa, toisen kanssa on hyvä olla, ei tarvitse todistella yhtään mitään eikä vakuutella jatkuvasti rakkauttaan.

      • Anonyymi

        Eiköhän sitä mutkattomuutta kaipaa pohjimmiltaan jokainen.. Toki meitä on moneen junaan, aina riittää molemmissa sukupuolissa sellaisia dramaqueenejä.

        Naisille ja miksi ei toki miehillekin, on tärkeää tuntea itsensä rakastetuksi. Ei tarvi välttämättä vannoa ja vakuutella, vaan ne pienet teot. Halaus ohimennen, tai taputus pyllylle, käden tai selän silittäminen, hellät viestit kesken päivän. Pieniä hellyyden osoituksia, eikä maksa mitään.

        Nuo on tärkeitä varsinkin etäsuhteessa, missä se fyysinen kontakti jää muutenkin vähiin. Turha sitä on kaverisuhteessa eläkään, missä kosketusta ei juurikaan ole. Joku aiheuttaa sen epävarmuuden kumppanissa.

        Taas kun me aikuiset saataisiin suu auki hyvissä ajoin, niin asioista voitaisiin keskustella. Eikä taas vaan olettaa kaikkea, jotka johtaa herkästi mykkäkoulun tai muihin riitoihin.

        Oli kiva lukea miehen ajatusta siitä, mikä suhteessa mätti, eiköhän useimmille löydy omia tarpeita vastaava kumppani, ennemmin tai myöhemmin..


    • Anonyymi

      Olet draamaqueen, rasittava sellainen. Teit oikein, mies voi etsiä helpompaa elämänkumppani.

    • Anonyymi

      Toi yhden kommentoijan... hellät viestit keskellä päivää.... ainaski minä olen töissä ja mun on pakko keskittyä duuniini tai tulee sutta ja sekundaa alta aikayksikön tuotantolinjalta! Työaikana ei viestitellä eikä soitella jos ei oo mitään oikeeta asiaa!

      Jos kumppani on niin huomionkipee, että sille pitää kesken duunipäivänkin viestejä lähetellä ei asiasta, jätän suosiolla sellaset tyypit toisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe