Iso muija Ylellä

Anonyymi

17

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näyttää siveältä...

• Anonyymi

Vaivaako sinua se, että hän on vahvempi kuin sinä? Sinä siis olet heikompi kuin nainen, mikä tekee sinusta... miten sen nyt sanoisi kauniisti, että et loukkaantuisi.... beta-uroksen? Minkälaisia tuntemuksia tämä sinussa herättää?

• Anonyymi

Vaivaako sinua naisesi menneisyys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaivaako sinua naisesi menneisyys?

Naiseni menneisyys ei vaivaa minua. Se taitaa vaivata sinua. Ja se, että olet naista heikompi. Sinua vaivaa se, että naisessasi on enemmän miestä kuin sinussa. Edes kovalla työllä kasvattamasi viikset eivät poista sitä tosiasiaa, että olet vässykkä. Viiksekäs vässykkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiseni menneisyys ei vaivaa minua. Se taitaa vaivata sinua. Ja se, että olet naista heikompi. Sinua vaivaa se, että naisessasi on enemmän miestä kuin sinussa. Edes kovalla työllä kasvattamasi viikset eivät poista sitä tosiasiaa, että olet vässykkä. Viiksekäs vässykkä.

Onko hänellä siveä menneisyys vai oletko aisankannattaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hänellä siveä menneisyys vai oletko aisankannattaja?

Molemmilla irstas menneisyys ja siitä me nautimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmilla irstas menneisyys ja siitä me nautimme.

Nautitko vielä siinä vaiheessa kun naisesi hiukset rupeavat harvenemaan, ääni madaltumaan ja naama rypistymään? Joku toinen sai hänen parhaat hetket ja sinä saat jämät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nautitko vielä siinä vaiheessa kun naisesi hiukset rupeavat harvenemaan, ääni madaltumaan ja naama rypistymään? Joku toinen sai hänen parhaat hetket ja sinä saat jämät.

Nautin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nautin.

Hehheh.

• Anonyymi

Naamasta näkee, että on maistunut pakettiautollinen steroideja.

• Anonyymi

Eikkä oo!
        Se on tuon näköinen ja sen takia alkoi borata.

• Anonyymi

Pamputtaa clitsulla ja mäiskii tisseillä.

• Anonyymi

Tuollainen muija hallituksen tiedotustilaisuudessa olisi paljon vakuuttavampi kuin nykyinen tyttöviisikko.

• Anonyymi

Niinpä. Alkaa ottaa päähän sellaiset kasvispipertäjät, joiden mielestä kaikkien ihmisten täytyisi olla kasvispipertäjiä. Naamatkin on aina mutrulla ja hartiat on yhtä kapeat kuin pää.

• Anonyymi

Osaa olla ruma nainen. Nappia vedetty kaksin käsin, leuka kuin forresterilla.

• Anonyymi

Sinua selvästikin harmittaa, että hän on vahvempi kuin sinä. Koet miehisyytesi uhatuksi, etkä kestä sitä ja siksi kommentoit niin kuin kommentoit.

• Anonyymi

On tosiaan vastenmielisen näköinen. Sellaiset turvonneet pumpulilihakset, katsokaa oikeita urheilijoita mille näyttää kroppa joka toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2227
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      67
      1096
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      936
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      923
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      905
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      10
      868
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      868
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      858
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      799
    Aihe