Presidentti surunvalittelee kaikki kuolleet?

Anonyymi

Vai onko koronavirukseen kuolevat jotenkin parempia kuolleita kuin muuten kuolleet? Miksi koronavirukseen kuolevista tehdään jotain marttyyreitä, ikään kuin olisivat erityislahjan saaneita sankareita, jotka ovat tehneet merkkitekoja Suomen eteen?

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa ihmettelen minäkin. Entistä enemmän vaikuttaa siltä, etä koronassa on jotakin peräti hämärää. Ehdittiin jo vakuutella tutkimukseen perustuen, että korona ei ole bioase. Mistä oikein on kysymys, kun maailman visioidaan muuttuvan koronan myötä?

    • Anonyymi

      Tsunamin uhritkin olivat kuin joitain sankarivainajia.
      Siis sen Thaimaan tsunamin jossa Sauli Niinistö ei hukkunut vaan kapusi sähkötolppaan, sittemmin on kiipinyt presidentiksi.
      Mutta julkisuus luo näitä kummallisia arvostuksia eri tilanteissa.
      Nytkin koronaviruksen saama valtava huomio suhteessa haittoihin Suomessa on joksenkin kohtuutonta.
      Tietenkin sitä on torjuttava ja rajoitettava riittävin keinoin mutta mitään yliluonnollista ei siinä ole.

      • Anonyymi

        Etuili itsensä ensimmäisten joukkoon lennolle Suomeeen ei jäänyt itse auttamaan ketään


    • Anonyymi

      Kokoomuslaista narsismia.

    • Anonyymi

      Käsitys on muodostunut tähän suuntaan, olemme maailman laajuisessa sodassa. Koronajoukkojen hyökkäykseen kuolleet vainajat saavat tunnustusta mut ei kai ne omaisille rahallista tukea anna. Leskeneläke extraa. Nykyisen avioliittositoutumisen matematiikan mukaan leski tulee pian perässä.

    • Anonyymi

      Onhan se hieman outoa.

    • Anonyymi

      Jollain on palkka tienattava. Maksaahan puheetkin.

      • Anonyymi

        Sata euroa maksaa jo kirjaimen painaminenkin näppäimistöllä.


    • Anonyymi

      Saulikki onnitteli voittajaa, 8-kymppistä. Siitä lähti Suomen talous korjaantumaan, on varaa sitten heti rajojen avauduttua tuoda kunniakansalaisia laumoittain, heti seuraavana päivänä.

    • Anonyymi

      Jokainen, jolla on vähänkään älyä, tajuaa tilanteen jossa ollaan. Olisi erittäin outoa jos presidentti ei olisi reagoinut millään tavalla tähän surulliseen uutiseen.

      • Olen täysin samaa mieltä. Hänen äänensä ja puheensa on rauhoittavaa varmaan muillekin kun minulle.

        Muuta hän ei tässä tilanteessa voi tehdäkään. Mutta meistä jokainen voi. Neuvoja on tullut paljon eikä kenelläkään pitäisi olla tarvetta sooloilla näiden asioiden suhteen.
        Täytyy muistaa että meillä kaikilla on lähimmäisiä joiden toivoisimme pysyvän hengissä tämän kriittisen ajan. Ja mielellään sen jälkeenkin.

        Tämä on nyt totta. En olisi -53 syntyneenä uskonut näkeväni tätä päivää.
        Kahdenkin ihmisen suusta olen kuullut että Luoja harventaa.
        Niin tai näin mutta jokainen laittakoon kortensa kekoon ja emme voi kun toivoa parasta.


      • taruolento kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Hänen äänensä ja puheensa on rauhoittavaa varmaan muillekin kun minulle.

        Muuta hän ei tässä tilanteessa voi tehdäkään. Mutta meistä jokainen voi. Neuvoja on tullut paljon eikä kenelläkään pitäisi olla tarvetta sooloilla näiden asioiden suhteen.
        Täytyy muistaa että meillä kaikilla on lähimmäisiä joiden toivoisimme pysyvän hengissä tämän kriittisen ajan. Ja mielellään sen jälkeenkin.

        Tämä on nyt totta. En olisi -53 syntyneenä uskonut näkeväni tätä päivää.
        Kahdenkin ihmisen suusta olen kuullut että Luoja harventaa.
        Niin tai näin mutta jokainen laittakoon kortensa kekoon ja emme voi kun toivoa parasta.

        Niin tuli vielä mieleeni että miten tämä pakolaisasia jaksaa tänä päivänä. Heille ei enää resurssit riitä enkä sanaakaan heistä ole kuullut tämän epidemian alettua. Nyt saavat kait pärjätä omillaan, ei kait sinne auttajiakaan, jos heitä vielä on, riitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4101
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3001
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2117
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1955
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe