Vai onko koronavirukseen kuolevat jotenkin parempia kuolleita kuin muuten kuolleet? Miksi koronavirukseen kuolevista tehdään jotain marttyyreitä, ikään kuin olisivat erityislahjan saaneita sankareita, jotka ovat tehneet merkkitekoja Suomen eteen?
Presidentti surunvalittelee kaikki kuolleet?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmettelen minäkin. Entistä enemmän vaikuttaa siltä, etä koronassa on jotakin peräti hämärää. Ehdittiin jo vakuutella tutkimukseen perustuen, että korona ei ole bioase. Mistä oikein on kysymys, kun maailman visioidaan muuttuvan koronan myötä?
- Anonyymi
Tsunamin uhritkin olivat kuin joitain sankarivainajia.
Siis sen Thaimaan tsunamin jossa Sauli Niinistö ei hukkunut vaan kapusi sähkötolppaan, sittemmin on kiipinyt presidentiksi.
Mutta julkisuus luo näitä kummallisia arvostuksia eri tilanteissa.
Nytkin koronaviruksen saama valtava huomio suhteessa haittoihin Suomessa on joksenkin kohtuutonta.
Tietenkin sitä on torjuttava ja rajoitettava riittävin keinoin mutta mitään yliluonnollista ei siinä ole.- Anonyymi
Etuili itsensä ensimmäisten joukkoon lennolle Suomeeen ei jäänyt itse auttamaan ketään
- Anonyymi
Kokoomuslaista narsismia.
- Anonyymi
Käsitys on muodostunut tähän suuntaan, olemme maailman laajuisessa sodassa. Koronajoukkojen hyökkäykseen kuolleet vainajat saavat tunnustusta mut ei kai ne omaisille rahallista tukea anna. Leskeneläke extraa. Nykyisen avioliittositoutumisen matematiikan mukaan leski tulee pian perässä.
- Anonyymi
Onhan se hieman outoa.
- Anonyymi
Jollain on palkka tienattava. Maksaahan puheetkin.
- Anonyymi
Sata euroa maksaa jo kirjaimen painaminenkin näppäimistöllä.
- Anonyymi
Saulikki onnitteli voittajaa, 8-kymppistä. Siitä lähti Suomen talous korjaantumaan, on varaa sitten heti rajojen avauduttua tuoda kunniakansalaisia laumoittain, heti seuraavana päivänä.
- Anonyymi
Jokainen, jolla on vähänkään älyä, tajuaa tilanteen jossa ollaan. Olisi erittäin outoa jos presidentti ei olisi reagoinut millään tavalla tähän surulliseen uutiseen.
Olen täysin samaa mieltä. Hänen äänensä ja puheensa on rauhoittavaa varmaan muillekin kun minulle.
Muuta hän ei tässä tilanteessa voi tehdäkään. Mutta meistä jokainen voi. Neuvoja on tullut paljon eikä kenelläkään pitäisi olla tarvetta sooloilla näiden asioiden suhteen.
Täytyy muistaa että meillä kaikilla on lähimmäisiä joiden toivoisimme pysyvän hengissä tämän kriittisen ajan. Ja mielellään sen jälkeenkin.
Tämä on nyt totta. En olisi -53 syntyneenä uskonut näkeväni tätä päivää.
Kahdenkin ihmisen suusta olen kuullut että Luoja harventaa.
Niin tai näin mutta jokainen laittakoon kortensa kekoon ja emme voi kun toivoa parasta.taruolento kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Hänen äänensä ja puheensa on rauhoittavaa varmaan muillekin kun minulle.
Muuta hän ei tässä tilanteessa voi tehdäkään. Mutta meistä jokainen voi. Neuvoja on tullut paljon eikä kenelläkään pitäisi olla tarvetta sooloilla näiden asioiden suhteen.
Täytyy muistaa että meillä kaikilla on lähimmäisiä joiden toivoisimme pysyvän hengissä tämän kriittisen ajan. Ja mielellään sen jälkeenkin.
Tämä on nyt totta. En olisi -53 syntyneenä uskonut näkeväni tätä päivää.
Kahdenkin ihmisen suusta olen kuullut että Luoja harventaa.
Niin tai näin mutta jokainen laittakoon kortensa kekoon ja emme voi kun toivoa parasta.Niin tuli vielä mieleeni että miten tämä pakolaisasia jaksaa tänä päivänä. Heille ei enää resurssit riitä enkä sanaakaan heistä ole kuullut tämän epidemian alettua. Nyt saavat kait pärjätä omillaan, ei kait sinne auttajiakaan, jos heitä vielä on, riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212278Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2031916Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j571472Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1701273- 551218
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751026Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62932Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36897- 52884
- 56841