Mun pää hajoaa

Anonyymi

Siis mulla on uus työkaveri johon oon täysin lätkässä niin että ottaa vatsasta ees ajatella. Viime viikolla käytiin yhessä joka päivä syömässä, tauolla jne. Se aina kysy mua ite sinne sen kanssa. Mut sitku ollaan kahestaan ni musta tuntuu ettei sitä kiinnosta ees jutella, se vaa räplää tyylii puhelinta ja jos ite sanon jotain ni pieni väkinäinen keskustelu XD mitähä hittoa se ajattelee. Yleensä ku tulee jotain muita kavereita siihen ni sit se on puhelias ja jotenki vapautunu ku ei tarvi mun kanssa olla kahestaan. Tee tässä sit jotain hemmetin johtopäätöksiä :(

Tää että ottaa vatsasta päivät pitkät ja mietin et pitäskö itkee vai mitä on ehkä paskin tunne ikinä. Ja joo, oon ujo suomalainen enkä kehtaa suoraan kysyä koska vaikuttas kuitenki siihen kaveruuteen jotenkin!

Haluisin vaan jotain mielipiteitä..

4

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja siis olen mies

• Anonyymi

Onko työkaverisi myös mies?

• Anonyymi

No eiköhän tuo ole aivan selvää käytöstä, kiinnostat vain kaverina. Voi olla että koska olet niin lätkässä ja mahakin menee sekaisin kun näet hänet että tuijotat naista anelevilla silmillä--varmasti ahdistaa jos ei näe sinua muuna kuin kamuna.
      Vinkki, ei ne ystävälliset eleet aina tarkoita isompaa kiinnostusta..

• sano sille että sua kiinnostais se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe