Siis mulla on uus työkaveri johon oon täysin lätkässä niin että ottaa vatsasta ees ajatella. Viime viikolla käytiin yhessä joka päivä syömässä, tauolla jne. Se aina kysy mua ite sinne sen kanssa. Mut sitku ollaan kahestaan ni musta tuntuu ettei sitä kiinnosta ees jutella, se vaa räplää tyylii puhelinta ja jos ite sanon jotain ni pieni väkinäinen keskustelu XD mitähä hittoa se ajattelee. Yleensä ku tulee jotain muita kavereita siihen ni sit se on puhelias ja jotenki vapautunu ku ei tarvi mun kanssa olla kahestaan. Tee tässä sit jotain hemmetin johtopäätöksiä :(
Tää että ottaa vatsasta päivät pitkät ja mietin et pitäskö itkee vai mitä on ehkä paskin tunne ikinä. Ja joo, oon ujo suomalainen enkä kehtaa suoraan kysyä koska vaikuttas kuitenki siihen kaveruuteen jotenkin!
Haluisin vaan jotain mielipiteitä..
Mun pää hajoaa
Anonyymi
4
206
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siis olen mies
- Anonyymi
Onko työkaverisi myös mies?
- Anonyymi
No eiköhän tuo ole aivan selvää käytöstä, kiinnostat vain kaverina. Voi olla että koska olet niin lätkässä ja mahakin menee sekaisin kun näet hänet että tuijotat naista anelevilla silmillä--varmasti ahdistaa jos ei näe sinua muuna kuin kamuna.
Vinkki, ei ne ystävälliset eleet aina tarkoita isompaa kiinnostusta.. sano sille että sua kiinnostais se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452811- 2312137
- 481970
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1981912Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261700Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1421525Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811443- 1221168
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3111024Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve27967