Tälläistä opetusta käärmeenpesästä

Anonyymi

Kaikkea ne papit opettavat.
Tälläinen opetus on käärmeenpesästä.

## Pysykää lujina, sillä Jeesus tulee pian ja sapatin viettäjät pelastetaan. Sunnuntain pyhittäjät ja muut hirviöt tapetaan. Jeesuksen suun henkäyksellä, joka on tulta! ##

Adventismi ei ole Jumalasta ja eikä Raamatusta.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistähän tuo puhe oli? Ei kai sentään keneltäkään nykypäivän Suomesta?

    • Anonyymi

      Itse olen pohdiskellut juttuja, näen unissakin jotain juttuja.... monestikin Jumala Gabriel-enkeli sekä Mikael-enkeli, tavallaan aavistan tulevia asioita, en ennusta... joskus tuntuu aika pelottavallekin tietää asioita mitä tulee tapahtumaan.

      • Anonyymi

        ei ole tervettä opetusta


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan Herra Jeesus ei pelasta eikä päästä pyhälle vuorelleen sapatin rikkojia. Sapatin rikkojat eivät ole myöskään uudessa liitossa sapatin Herran Jeesuksen Kristuksen kanssa. Tämä lukee Raamatussa, eikä ole adventistien keksintöä.

      Room 3:31 Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

      2 Moos 31:17 Pysyköön sapatti ikuisesti merkkinä liitosta, jonka olen teidän kanssanne tehnyt, sillä kuutena päivänä minä, Herra, loin taivaan ja maan, mutta seitsemäntenä päivänä en enää tehnyt työtä vaan lepäsin."

      Jes 56:6 Ja muukalaiset, jotka ovat liittyneet Herraan, palvellakseen häntä ja rakastaakseen Herran nimeä, ollakseen hänen palvelijoitansa, kaikki, jotka pitävät sapatin eivätkä sitä riko ja pysyvät minun liitossani,
      7 ne minä tuon pyhälle vuorelleni ja ilahutan heitä rukoushuoneessani, ja heidän polttouhrinsa ja teurasuhrinsa ovat otolliset minun alttarillani, sillä minun huoneeni on kutsuttava kaikkien kansojen rukoushuoneeksi.

      Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
      18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

      Matt 7:21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

      • Anonyymi

        Joopa joo !

        Sanomasi on siis:

        " Sapatti pelastaa ! "

        Eikä siis :

        Jeesus pelastaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo !

        Sanomasi on siis:

        " Sapatti pelastaa ! "

        Eikä siis :

        Jeesus pelastaa !

        Mistä hengestä jehovalaisuus ja adventismi ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo !

        Sanomasi on siis:

        " Sapatti pelastaa ! "

        Eikä siis :

        Jeesus pelastaa !

        >>>Sanomasi on siis: " Sapatti pelastaa ! "<<<

        En minä sellaista kirjoittanut. Vääristelet kommenttiani kuin Saatana.

        Kirjoitin, ettei Jeesus pelasta sapatin rikkojia. Jeesus pelastaa vain ne, jota tekevät parannuksen synneissään uskossa häneen. Jos joku jatkaa sapatin rikkomista, niin hän ei saa Jeesukselta armoa, kuten siteerasin aiemmin Raamattua.

        Ap.t 3:19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
        20 että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen.
        21 Taivaan piti omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta.
        22 Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu.
        23 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'
        24 Ja kaikki profeetat Samuelista alkaen ja kaikki järjestään, jotka puhuneet ovat, ovat myös ennustaneet näitä päiviä.
        25 Te olette profeettain ja sen liiton lapsia, jonka Jumala teki meidän isiemme kanssa sanoen Aabrahamille: 'Ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki maan sukukunnat'.
        26 Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."

        Ap.t 17:30 "Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi: hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen.
        31 Hän on näet määrännyt päivän, jona hän oikeudenmukaisesti tuomitsee koko maailman, ja tuomarina on oleva mies, jonka hän on siihen tehtävään asettanut. Siitä hän on antanut kaikille takeet herättämällä hänet kuolleista."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo !

        Sanomasi on siis:

        " Sapatti pelastaa ! "

        Eikä siis :

        Jeesus pelastaa !

        >>>Sanomasi on siis: " Sapatti pelastaa ! "<<<

        En minä sellaista kirjoittanut. Vääristelet kommenttiani kuin Saatana.

        Kirjoitin, ettei Jeesus pelasta sapatin rikkojia. Jeesus pelastaa vain ne, jota tekevät parannuksen synneissään uskossa häneen. Jos joku jatkaa sapatin rikkomista, niin hän ei saa Jeesukselta armoa, kuten siteerasin aiemmin Raamattua.

        Ap.t 3:19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
        20 että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen.
        21 Taivaan piti omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta.
        22 Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu.
        23 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'
        24 Ja kaikki profeetat Samuelista alkaen ja kaikki järjestään, jotka puhuneet ovat, ovat myös ennustaneet näitä päiviä.
        25 Te olette profeettain ja sen liiton lapsia, jonka Jumala teki meidän isiemme kanssa sanoen Aabrahamille: 'Ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki maan sukukunnat'.
        26 Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."

        Ap.t 17:30 "Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi: hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen.
        31 Hän on näet määrännyt päivän, jona hän oikeudenmukaisesti tuomitsee koko maailman, ja tuomarina on oleva mies, jonka hän on siihen tehtävään asettanut. Siitä hän on antanut kaikille takeet herättämällä hänet kuolleista."


    • Toraistit eivät tule pelastumaan, sillä he ovat systemaattisesti ja tieten tahtoen rikkoneet tärkeintä käskyä: "Rakasta lähimmäistäsi!".

      • Anonyymi

        Toorassa on käsky rakastaa lähimmäistä. Toorassa on myös rakkauden kaksoiskäsky, mistä Jeesus opetti, koska Jeesus noudatti Tooraa.

        3 Moos 19:18 Älä kosta omaan kansaasi kuuluvalle äläkä pidä yllä riitaa hänen kanssaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Minä olen Herra.
        ---
        33 "Kun maahanne tulee muukalaisia asumaan keskuudessanne, älkää sortako heitä.
        34 Kohdelkaa joukossanne asuvia siirtolaisia ikään kuin he olisivat heimolaisianne ja rakastakaa heitä kuin itseänne, sillä te olette itsekin olleet muukalaisina Egyptissä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.


      • Anonyymi

        >>>Toraistit eivät tule pelastumaan, sillä he ovat systemaattisesti ja tieten tahtoen rikkoneet tärkeintä käskyä: "Rakasta lähimmäistäsi!".<<<

        Tuo on väärä syytös. Sinä tuomitset toisen väärällä perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toorassa on käsky rakastaa lähimmäistä. Toorassa on myös rakkauden kaksoiskäsky, mistä Jeesus opetti, koska Jeesus noudatti Tooraa.

        3 Moos 19:18 Älä kosta omaan kansaasi kuuluvalle äläkä pidä yllä riitaa hänen kanssaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Minä olen Herra.
        ---
        33 "Kun maahanne tulee muukalaisia asumaan keskuudessanne, älkää sortako heitä.
        34 Kohdelkaa joukossanne asuvia siirtolaisia ikään kuin he olisivat heimolaisianne ja rakastakaa heitä kuin itseänne, sillä te olette itsekin olleet muukalaisina Egyptissä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

        Toraistit ja sapatistit ovat samasta hengestä lähtöisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraistit ja sapatistit ovat samasta hengestä lähtöisin.

        Toraistit ja sapatistit kannattavat EUn islamisointia ja samalla sharia lakia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toorassa on käsky rakastaa lähimmäistä. Toorassa on myös rakkauden kaksoiskäsky, mistä Jeesus opetti, koska Jeesus noudatti Tooraa.

        3 Moos 19:18 Älä kosta omaan kansaasi kuuluvalle äläkä pidä yllä riitaa hänen kanssaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Minä olen Herra.
        ---
        33 "Kun maahanne tulee muukalaisia asumaan keskuudessanne, älkää sortako heitä.
        34 Kohdelkaa joukossanne asuvia siirtolaisia ikään kuin he olisivat heimolaisianne ja rakastakaa heitä kuin itseänne, sillä te olette itsekin olleet muukalaisina Egyptissä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

        >>> Toorassa on käsky rakastaa lähimmäistä.

        Älä vääristele totuutta. Toorassa ei ole käskyä rakastaa lähimmäistä. Rakastaminen ja kohteleminen ovat eri asioita.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        >>> Toorassa on käsky rakastaa lähimmäistä.

        Älä vääristele totuutta. Toorassa ei ole käskyä rakastaa lähimmäistä. Rakastaminen ja kohteleminen ovat eri asioita.

        >>>Älä vääristele totuutta. Toorassa ei ole käskyä rakastaa lähimmäistä. Rakastaminen ja kohteleminen ovat eri asioita.<<<

        Sinähän olet uskomaton valehtelija. Edellä siteerasin kohtaa Toorasta, jossa on käsky rakastaa lähimmäistä, mistä huolimatta väität vastaan. Kun Jeesus opetti rakkauden kaksoiskäskystä, niin hän perusti opetuksensa Tooraan, koska Jeesus noudatti itsekin Tooraa.

        3 Moos 19:18 Älä kosta omaan kansaasi kuuluvalle äläkä pidä yllä riitaa hänen kanssaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Minä olen Herra.
        ---
        33 "Kun maahanne tulee muukalaisia asumaan keskuudessanne, älkää sortako heitä.
        34 Kohdelkaa joukossanne asuvia siirtolaisia ikään kuin he olisivat heimolaisianne ja rakastakaa heitä kuin itseänne, sillä te olette itsekin olleet muukalaisina Egyptissä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

        5 Moos 6:4 "Kuule, Israel! Herra on meidän Jumalamme, Herra yksin.
        5 Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko voimastasi.


      • Anonyymi

        Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >>>Älä vääristele totuutta. Toorassa ei ole käskyä rakastaa lähimmäistä. Rakastaminen ja kohteleminen ovat eri asioita.<<<

        Sinähän olet uskomaton valehtelija. Edellä siteerasin kohtaa Toorasta, jossa on käsky rakastaa lähimmäistä, mistä huolimatta väität vastaan. Kun Jeesus opetti rakkauden kaksoiskäskystä, niin hän perusti opetuksensa Tooraan, koska Jeesus noudatti itsekin Tooraa.

        3 Moos 19:18 Älä kosta omaan kansaasi kuuluvalle äläkä pidä yllä riitaa hänen kanssaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Minä olen Herra.
        ---
        33 "Kun maahanne tulee muukalaisia asumaan keskuudessanne, älkää sortako heitä.
        34 Kohdelkaa joukossanne asuvia siirtolaisia ikään kuin he olisivat heimolaisianne ja rakastakaa heitä kuin itseänne, sillä te olette itsekin olleet muukalaisina Egyptissä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

        5 Moos 6:4 "Kuule, Israel! Herra on meidän Jumalamme, Herra yksin.
        5 Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko voimastasi.

        Olen sitä mieltä, että suomenkielisessä Raamatussa on 3. Moos. 19:18 selvä käännösvirhe. Alkukielellä ei ko. kohdassa tarkoiteta lähimmäistä, vaan rajanaapureita ja rajan takaa tulleita eli muukalaisia. Tällä tavalla Jumala kehottaa elämään rauhassa rajanaapureiden kanssa ja välttämään turhaa sotimista. Jos haluat tietää, mitä lähimmäinen oikeasti tarkoittaa, netistä tai mieluummin kirjastosta löytyy tietoa.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että suomenkielisessä Raamatussa on 3. Moos. 19:18 selvä käännösvirhe. Alkukielellä ei ko. kohdassa tarkoiteta lähimmäistä, vaan rajanaapureita ja rajan takaa tulleita eli muukalaisia. Tällä tavalla Jumala kehottaa elämään rauhassa rajanaapureiden kanssa ja välttämään turhaa sotimista. Jos haluat tietää, mitä lähimmäinen oikeasti tarkoittaa, netistä tai mieluummin kirjastosta löytyy tietoa.

        Sinä eksytät koko ajan.

        Toorassa on käsky rakastaa lähimmäisiä. Siihen perustui myös Jeesuksen Kristuksen opetus.

        Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

        Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.


      • Anonyymi

        Rakasta lähimmäistäsi kuuluu tooraan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä eksytät koko ajan.

        Toorassa on käsky rakastaa lähimmäisiä. Siihen perustui myös Jeesuksen Kristuksen opetus.

        Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

        Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

        Tulkitsen omalla tavallani, toraistit tulkitsekoot omalla. Lopputulos on se , mikä ratkaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä eksytät koko ajan.

        Toorassa on käsky rakastaa lähimmäisiä. Siihen perustui myös Jeesuksen Kristuksen opetus.

        Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

        Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

        Toraisti on taas täällä. Toraisti rakastaa Jaakobin kirjettä. Tässä teksti toraistille ja aloittajalle.

        4:11 Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
        4:12 Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakasta lähimmäistäsi kuuluu tooraan.

        Näissä toraistin kirjoituksissa näkee kuinka "rakastetaan" tooran käskyjen mukaan!


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Tulkitsen omalla tavallani, toraistit tulkitsekoot omalla. Lopputulos on se , mikä ratkaisee.

        Jeesus Kristus noudatti itse Tooraa. Se on silloin esimerkki kaikille muillekin. Jos joku ei tätä ohjetta hyväksy, niin turha on luulla, että taivaan portit aukeavat. Jeesus ei armahda niitä, jotka eivät halua tehdä parannusta laittomuudesta.

        Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

        Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

        Matt 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
        20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Room 2:18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.

        Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Tulkitsen omalla tavallani, toraistit tulkitsekoot omalla. Lopputulos on se , mikä ratkaisee.

        Aivan, ratkaiseeko Raamatun sana,, tai perinneoppineisuus kristityillä.
        Ja se ratkaistaa sydämessä- Helluntaipapit sanoi, että perinneoppi ratkaisee.
        Luterilainen sanoo, että kirkkokäsikirja ratkaisee ja siten pyhäkoululainen oppineena sanoo, että lopputulos on, että perinneoppi on IN. Tulkitsee omalla tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus Kristus noudatti itse Tooraa. Se on silloin esimerkki kaikille muillekin. Jos joku ei tätä ohjetta hyväksy, niin turha on luulla, että taivaan portit aukeavat. Jeesus ei armahda niitä, jotka eivät halua tehdä parannusta laittomuudesta.

        Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

        Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

        Matt 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
        20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Room 2:18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.

        Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Jeesus eli vielä vanhassa liitossa. Nyt on uusi liitto ja uudet säännöt.

        Toraisti "rakastaa" haukkumalla toisia saatanaksi ja tuomitsee toisia kadotukseen. Tämä on tooran ja Messiaaniseen seurakunnan "rakkautta".


    • Anonyymi

      Aivan. Käskyt ei kuulu kristityille, vaan pride kulkueet ja sunnuntai- perinneopit.
      Helvetin tuli- ikuinen kärsimys- heille jotka Jumalan käskyjä seuraavat.
      Parempi lihan mitta ja mulkun pituus, heillä on elämä hallussa.
      Akka nyrkin ja hellanväliin, eiköhän se siitä. Hukutetaan kastajat, ja sytytetään noitaroviot, sekä hirtetään katoliset. Naiset tupaan. Maailma paranee

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      100
      1361
    2. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1096
    3. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      14
      956
    4. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      101
      937
    5. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      125
      936
    6. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      15
      922
    7. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      906
    8. Antaa myrskyn puhdistaa

      Kivaa päivää vaan. 🐺⚡🌧️😊🤗☕
      Ikävä
      167
      867
    9. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      153
      832
    10. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      66
      816
    Aihe