Aihe

Selittäkää rekkalesbotyyppiin ihastuminen

Anonyymi

Miten kulkee miehen logiikka tällaisessa kuviossa? Nuorehkolla miehellä on takana avioliitto, josta lapsia. Eron jälkeen seurustelusuhteita, yksin oleminen ei oikein suju. Mies huolehtii itsestään ja asioistaan. Naisystävät ovat olleet tähän saakka normaalin naisellisia. Viimeisin nyt kuitenkin vaikuttaa rekkalesbolta. Ilmaisu on rujo, mutta kuvaa hyvin ylipainoisia, miehekkäitä naisia, joilla roikkuu tupakka leuassa ja jotka ovat hygieniasta piittaamattomia "hyviä jätkiä". Naisen ulkonäköä vain ihmettelen, mutta huolestunut olen hänen reippaan dominoivasta luonteestaan, joka on puskenut esiin jo lyhyen tuttavuuden perusteella.

Voisiko joku avata, mikä ajaa miehen tuon naistyypin pariin? Mieletön rakastuminen? Pettymys aiemmissa suhteissa, joissa miehen lapset ovat kaiketi käyneet naisosapuolelle liian hankaliksi? On tullut mieleen, että topakan tädin ei ole helppo löytää miesseuraa ja nyt saatuaan kyntensä kiinni yhteen, hän ei päästä irti missään olosuhteissa, vaan laittaa lapset väistymään miehensä elämästä.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunteet. Voimakas ihastuminen tai rakastuminen

• Anonyymi

Tarttu tilaisuuteen 💋

• Anonyymi

Kyllä heteromies voi viehättyä kovastikin miehekkäistä piirteistä naisessa, mutta anatominen mieltymys olla silti naiseen kohdistuva. Eli ei kiinnosta multaan istuttaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      622
      30262
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      300
      22323
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14120
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11178
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      94
      8287