P234: Venäjä lähettää apua Italian kriisialueille

Suomen lehdistö ei ole uutista vielä noteerannut, mutta tuli eräällä foorumilla tollanen uutinen vastaan:

https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-russia-italy/russian-army-to-send-coronavirus-help-to-italy-after-putin-phone-call-idUSKBN219081

Siinä sitä nähtiinkin miten solidaarisia EU-maat ovat toinen toisilleen kriisin keskellä. Toki Kreikkaahan nyt piti avustaa pienen talouskurimuksen keskellä, mutta kun puhutaan inhimillisyydestä ja ihmishenkien pelastamisesta niin apu löytyikin ihan muualta 🙃

Täytyy sanoa että Tsaari Isä Putin I ansaitsee ainakin multa hatunnoston!

20

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Hienoa toimintaa tosiaan, siinä missä jenkit tahtoo varastaa koronalääkkeet yksinoikeudella suuri ja mahtava tarjoaa pyyteetöntä apua ilman vaatimuksia.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Hienoa toimintaa tosiaan, siinä missä jenkit tahtoo varastaa koronalääkkeet yksinoikeudella suuri ja mahtava tarjoaa pyyteetöntä apua ilman vaatimuksia.

        😂😂😂 pyyteetöntä apua ilman vaatimuksia. Te Venäjä-trollit olette kyllä ihan ensteks huvittavimpia tyyppejä 😄


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Hienoa toimintaa tosiaan, siinä missä jenkit tahtoo varastaa koronalääkkeet yksinoikeudella suuri ja mahtava tarjoaa pyyteetöntä apua ilman vaatimuksia.

        Ilman vaatimuksia? Oletko noin naiivi? Ilmasta lounasta ei edelleenkään ole. Maksun aika tulee satavarmasti.


    • Anonyymi

      Raportoi sitten kun joukot saapuvat paikalle ja myös minkälaista apua putinin apu on tarjonnut virukseen. Ai niin mutta ethän osaa englantia etkä ymmärrä lukemaasi OHOHOHOHOOOHOOHOHOHO! TAVAA LUETUN YMMÄRTÄMINEN HOHOOHOHOHOHOOHO!

      Tämä on tätä tsaarien ja keisareiden teatteria: lasten kädestä pitämistä ja leivänmurusia köyhille! Apua kriisihetkellä teatterinomaisesti ja muulloin käyttäydytään kuin hirviöt!

    • Anonyymi

      Onhan Italia saanut apua muualtakin. Kiinasta nyt ensteks.

    • Anonyymi

      Suomelta ei pyydetä apua koska eivät osaa mitään.

    • Anonyymi

      Pidä harmiksen kanssa nyt peukut pystyssä, että koronan varjolla suuri isä Putler tulee ja ottaa Suomen hallintaansa :-))

      • No nythän se ei ole niin välttämätöntä enää kun saatiin rajat kiinni ja kiinni ne pysyykin :) EU tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa kun turhien ihmishenkien menetyksen myötä euroopan kansat ymmärtävät avointen rajojen ja kansainvaellusten järjettömyyden.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        No nythän se ei ole niin välttämätöntä enää kun saatiin rajat kiinni ja kiinni ne pysyykin :) EU tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa kun turhien ihmishenkien menetyksen myötä euroopan kansat ymmärtävät avointen rajojen ja kansainvaellusten järjettömyyden.

        Kamala toi sun henkilökohtainen tragediasi; syntyä suomalaiseksi vaikka veli venäläinen haluaisit olla 8)


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        No nythän se ei ole niin välttämätöntä enää kun saatiin rajat kiinni ja kiinni ne pysyykin :) EU tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa kun turhien ihmishenkien menetyksen myötä euroopan kansat ymmärtävät avointen rajojen ja kansainvaellusten järjettömyyden.

        Reps


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        No nythän se ei ole niin välttämätöntä enää kun saatiin rajat kiinni ja kiinni ne pysyykin :) EU tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa kun turhien ihmishenkien menetyksen myötä euroopan kansat ymmärtävät avointen rajojen ja kansainvaellusten järjettömyyden.

        Tiedätkö, syy nopeaan leviämiseen Euroopassa ei ole mikään kansainvaellus tai avoimet rajat, vaan kestämättömiin mittasuhteisiin kasvanut turismi. Ihan meidän omat suomalaiset mussukat toivat koronan Italian-lomillaan Suomeen.


      • Anonyymi

        Ätmien rinnalla isolla kirkolla käyminen kerran vuoteen on jo ravaamista.


    • Anonyymi

      Venäläiset on jalomielistä ja rehellistä kansaa.

      KilttiMies89

    • Tosi hieno ele kyllä Venäjältä, vaikka näiden typerien pakotteiden takia maan talous ei ole parhaimmalla mahdollisella tolalla. Mutta mites se vanha sanonta menikään... "hyvä antaa vähästään, paha ei paljostakaan". 👍

      Heillä kun on omassa maassa tilanne hallinnassa kun ovat älynneet pistää rajat kiinni jo hyvissä ajoin, niin miksipä eivät auttaisi kriisimaata.

      • Anonyymi

        😄 Eikö peris tuu tukea Venäjän mielistelylle muuten tarpeeksi kun pitää feikkiprofiililla spämmätä? 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        😄 Eikö peris tuu tukea Venäjän mielistelylle muuten tarpeeksi kun pitää feikkiprofiililla spämmätä? 😄

        Minkä takia viittaat muhun kun kommentoit Maken kirjoittaman viestiin? Tai noin ylipäätään mitä höpiset jostain feikkiprofiileista? Eiköhän Make ole kommenttinsa kirjoittanut ihan omalla puhelimellaan, Penetratorsin kerhotalon tietokoneelta taikka omalta koneeltaan yli 60m2 kaksiostaan Lausteelta.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Minkä takia viittaat muhun kun kommentoit Maken kirjoittaman viestiin? Tai noin ylipäätään mitä höpiset jostain feikkiprofiileista? Eiköhän Make ole kommenttinsa kirjoittanut ihan omalla puhelimellaan, Penetratorsin kerhotalon tietokoneelta taikka omalta koneeltaan yli 60m2 kaksiostaan Lausteelta.

        Voi sua :) Lapsellinen olet mielikuvitusystävinesi.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Minkä takia viittaat muhun kun kommentoit Maken kirjoittaman viestiin? Tai noin ylipäätään mitä höpiset jostain feikkiprofiileista? Eiköhän Make ole kommenttinsa kirjoittanut ihan omalla puhelimellaan, Penetratorsin kerhotalon tietokoneelta taikka omalta koneeltaan yli 60m2 kaksiostaan Lausteelta.

        Totuus2017Official
        24.07.2017 06:51

        Tarkoitin vain, että joskus noin vuosi tai puolitoista vuotta sitten jos "Bicky" tai "Timppa" kirjoitti jotain, muutama palstalainen saattoi nauraa hymähtää ja nimimerkki "pilapiirtäjä" (joka en ollut minä) saattoi väsätä hauskan kuvan juttuun liittyen. Kaikki tiesi että se oli mun omalaatuista huumoria ja pian asia unohtui ja that's it.


    • Anonyymi

      Samoin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe