Kestoauto Ylivieska

Anonyymi

Onko kokemusta liikkeestä? Toimivatko takuut ja ovatko sanansa mittaisia? Mikä on yleensä käytetyn takuu?

Tuo yksi Q7 kiinnostaa mutta kilometrit vähän arveluttaa. Yli 400 tkm kolmen litran TDI.

7-paikkainen Q7 hakusalla mutta vähän kuullut kaikenlaista Audeista. Onko kolmilitrasessa öljyn syönti ongelmaa?

7

5266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi voi kun tekniikka on vain niin surkeeta ja kertakäyttöstä, monessakin unelma biilissä, että valitukset suoraan valmistajalle!😂😂😂

• Anonyymi

Aloittajan kysymykseen ei annetuilla tiedoilla varmuudella pysty vastaamaan kukaan, koska emme ole ennustajia, emmekä tiedä edes sitä, minkälaisessa ajossa auto on ollut.
      Mihin tarvitset tuollaista tankkia?!
      50.000 km vuodessa tarkoittaa kahdeksan vuoden ikää.
      Pojallani, (46v) on työsuhdeautona Q7e, tosin vm. 2022, joten olen siis sellaisessa matkannutkin.
      400.000 km kolmen litran kuutoskoneeelle ei varmasti ole paljon, mikäli autoa on tuona ajan huollettu säännöllisesti.
      Ensimmäinen omistaja ei tuota ajomäärää liene saanut aikaan, vaan nämä kuuluisat jotkut muut.
      Lienee lisäksi tuontiauto.
      Liian paljon tuntemattomia tekijöitä tässä yhtälössä.
      Joudut ainakin ajamaaan auton loppuun, sillä ostajat ajokilometrien tästä vielä noustessa lienevät harvassa.
      Sitä ennen kuluu paljon rahaa autossa olevien erinäisten hienouksien jatkuvassa kunnossapitämisessä ja pelkästään rengassarja - 19" maksaa jo maltaita.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe