kertokaa kokemuksia, toimiiko?.. mites dieetin jälkee syödään? ois kiva kuulla, pompsahtaako kilot heti takaisin?
Rasvanpolttokeitto-dieetti
21
12339
Vastaukset
- talitallucca
olen joskus syönyt*kaalikeittoa* lisukkeineen ja se kyllä tehosi jonkin aikaa..sen aikaa ku pystyi nyt kaalia syömään..olisi kiva tietää millaisia*rasvanpoltto keittoja* muut ovat valmistaneet..pari ohjetta olisi kiva saada..
- tarjoilijaperhonen
http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1136;4124 2;41243;41244;32924&subpage_id=32939
- aminda
soon hyvää ku laitat pippurii,persiljaa, ja tabascoo=) sit sitä voi syödä viikon, mulla läks viikos 7 kiloo eikä tullu takas, muista urheilla myös jonkii verran.
- plussapallon omistaja
että kun aloitit mikä oli painoindeksisi?
- rebecca
plussapallon omistaja kirjoitti:
että kun aloitit mikä oli painoindeksisi?
siihen keittoon laittaa chilipippuria? mitkä mausteet on sallittuja?
- Nimetön
rebecca kirjoitti:
siihen keittoon laittaa chilipippuria? mitkä mausteet on sallittuja?
pippurilla, curryllä, persiljalla, punapippurilla tai tabascolla. Suolaa lisätään vain pieni hyppysellinen! nämä ovat sallittuja mausteita! muistathan vain vähän suolaa tai ei ollenkaa, suola kerää elimistöö nesteitä
- Minna
Ite olin viime syksynä tuolla sairaaladieettikuurilla kaks viikkoa ja lähti muistaakseni reilu 7 kg... Takaisinhan se tietysti tulee, jos palaa takaisin entisiin syömistottumuksiin, mutta nopea startti sitä kaipaaville! Vaikka itse koinkin kilojen takaisintulemisen, niin ajattelin huomenna aloittaa kuurin toiseen kertaan, tällä kertaa tosin vain viikon kestävänä, että pääsisin taas laihtumisen alkuun. Liikuntaa vaan mukaan ja kuurin jälkeen varovasti taas normaalin ruuan pariin, niin luulisi osan kiloista jäävän pois pidemmäksikin aikaa!
- plussapallon omistaja
peitkö väliä vai olitko putkeen tuon 2 viikkoa? mikä oli painoindeksisi tai mittasi aloittaessa?
- Minna
plussapallon omistaja kirjoitti:
peitkö väliä vai olitko putkeen tuon 2 viikkoa? mikä oli painoindeksisi tai mittasi aloittaessa?
Putkeen vedin sen kaks viikkoa, mutta siinä välissä oli kyllä yks päivä jolloin söin muutakin, vaikkei alun perin ollut tarkotus... Paino oli kuurin alussa 82 kg (painoindeksi 26,5) ja lopussa 75 kg. Olis varmaan tippunut hieman enemmän, jos en olisi sitä yhtä välipäivää pitänyt. Mutta ne tuli sitten takasin, kun vedin sellasen mässäilyputken siihen perään. Eli kannattaa jatkaa sen jälkeen tosi kevyttä linjaa, jos haluaa että jotain tuloksia pysyykin. Nyt ajattelin ottaa viikon kuurin starttina uudelle laihdutusjaksolle (ikuinen jojoilija). Jospa vaikka sais jotain pysyvämpää tällä kertaa aikaan...vaikka onkin tullut todettua että aika vaikeaa se on.
- Heidi*
Minna kirjoitti:
Putkeen vedin sen kaks viikkoa, mutta siinä välissä oli kyllä yks päivä jolloin söin muutakin, vaikkei alun perin ollut tarkotus... Paino oli kuurin alussa 82 kg (painoindeksi 26,5) ja lopussa 75 kg. Olis varmaan tippunut hieman enemmän, jos en olisi sitä yhtä välipäivää pitänyt. Mutta ne tuli sitten takasin, kun vedin sellasen mässäilyputken siihen perään. Eli kannattaa jatkaa sen jälkeen tosi kevyttä linjaa, jos haluaa että jotain tuloksia pysyykin. Nyt ajattelin ottaa viikon kuurin starttina uudelle laihdutusjaksolle (ikuinen jojoilija). Jospa vaikka sais jotain pysyvämpää tällä kertaa aikaan...vaikka onkin tullut todettua että aika vaikeaa se on.
Moi!
Mä olen kamppaillut painoni kanssa n.puol vuotta! voitko kuvitella että lihoin VUODESSA 20 kg!! nyt olis kova kiri saada kiloja pois, mulla ei näy läskiä, keskivartaloon tuli kiloja ja housutkaan ei kunnolla mahdu mitkä ennen olisi mahtunut, käytän löysiä housuja :) ..heh.. kokeilin kans sitä laihdutus keittoa, ja laihduin viikossa 9 kiloa.. emmä muuta syönyt kuin sitä keittoa.. vaikka joinain päivinä sai syödä vaikka mitä mutta mä vedin vain keittoa.. kilot eivät olisi tulleet takaisin mutta aloin taas käymää roskaruualla, vaikea olla käymättä kun poikaystävänikin käy.. hänen "takiaan" lihoin niin paljon.. ku aloimme seurustelemaan painoin 64kg ja nyt painan 85! olen 172cm pitkä, ja olo tuntuu lihavalta.. Ajattelin että jos nyt alan kuurille niin lahdun kahdessa viikossa n.18kg, en syö muutakuin keittoa ja ananasta! välillä haluttaa aina mässäillä hyvää, mutta ankara itsekuri täytyy olla :) Se keitto maistuu ihan "kakalle" mutta ajattelee linjoja ni eiköhä se siitä.. löytäs ny taas sen ohjeen..
mistä hait sen? jos muistat.. - Minna
Heidi* kirjoitti:
Moi!
Mä olen kamppaillut painoni kanssa n.puol vuotta! voitko kuvitella että lihoin VUODESSA 20 kg!! nyt olis kova kiri saada kiloja pois, mulla ei näy läskiä, keskivartaloon tuli kiloja ja housutkaan ei kunnolla mahdu mitkä ennen olisi mahtunut, käytän löysiä housuja :) ..heh.. kokeilin kans sitä laihdutus keittoa, ja laihduin viikossa 9 kiloa.. emmä muuta syönyt kuin sitä keittoa.. vaikka joinain päivinä sai syödä vaikka mitä mutta mä vedin vain keittoa.. kilot eivät olisi tulleet takaisin mutta aloin taas käymää roskaruualla, vaikea olla käymättä kun poikaystävänikin käy.. hänen "takiaan" lihoin niin paljon.. ku aloimme seurustelemaan painoin 64kg ja nyt painan 85! olen 172cm pitkä, ja olo tuntuu lihavalta.. Ajattelin että jos nyt alan kuurille niin lahdun kahdessa viikossa n.18kg, en syö muutakuin keittoa ja ananasta! välillä haluttaa aina mässäillä hyvää, mutta ankara itsekuri täytyy olla :) Se keitto maistuu ihan "kakalle" mutta ajattelee linjoja ni eiköhä se siitä.. löytäs ny taas sen ohjeen..
mistä hait sen? jos muistat.."Sairaaladieetti" kun pistää hakusanaks esim. googleen, niin löytyy se ohje, mutta myös vaikkapa täältä: http://www.kauneusjaterveys.fi/kuukaudenklassikko/article114230-1.html
Vaikka tuolla olisi saanut 9 kg viikossa pois, niin ei oo fysiikan lakien mukaan mahdollista laihtua kahdessa viikossa sitä 18 kg! En ymmärrä mistä tuo 9 kiloakaan on muodostunut, tai edes ne omat 7 kg. Muutama kilohan on tietysti nesteitä, mutta jos rasvaa haluaa pois niin sehän on se 7000 kcal mikä pitäis kuluttaa, joten vaikkei söisi viikkoon mitään, niin ei voi laihtua kuin sen kilon tai pari rasvaa. ELI iso osa on sitten ollut jotain muuta, lihasta ym... - Nimetön
Minna kirjoitti:
"Sairaaladieetti" kun pistää hakusanaks esim. googleen, niin löytyy se ohje, mutta myös vaikkapa täältä: http://www.kauneusjaterveys.fi/kuukaudenklassikko/article114230-1.html
Vaikka tuolla olisi saanut 9 kg viikossa pois, niin ei oo fysiikan lakien mukaan mahdollista laihtua kahdessa viikossa sitä 18 kg! En ymmärrä mistä tuo 9 kiloakaan on muodostunut, tai edes ne omat 7 kg. Muutama kilohan on tietysti nesteitä, mutta jos rasvaa haluaa pois niin sehän on se 7000 kcal mikä pitäis kuluttaa, joten vaikkei söisi viikkoon mitään, niin ei voi laihtua kuin sen kilon tai pari rasvaa. ELI iso osa on sitten ollut jotain muuta, lihasta ym...hei!
Empä tiedä, mutta ehkä elimistössäni on juuri sitä nestettä niin paljon että pystyn laihtumaan niin paljon. Juon nykyäänkin teetä niin paljon että ramppaan wc:s melko useasti, ja en päivässä syö tai juo mitään muuta, ja tee auttaa laihtumaan. Joo no jos ei mitään syö niin kyllä sitä laihtuu, ainakin minä, ehkä olen poikkeus.. ja kyllähän sitä laihtuu ku sitä keittoa mättää nassuun. eikä syö mitää muuta.. tai vaikka söiskin ohjeiden mukaan. - päärynä8756747
Heidi* kirjoitti:
Moi!
mistä hait sen? jos muistat..Siis voi että..mäkin lihoin tavallaan expoikaystävän takia 15kg ja nyt haluan entiset mittani takaisin! Olen melkein viikon nyt ollut tosi kovalla laihiksella. Syönyt vain vähän hedelmiä ja vihanneksia ja kävelly joka päivä ainakin tunnin sekä lisäksi jumpannu mm. vatsalihaksia, mutta ei paino ole heilahtanu minnekään. Ja mun on pakko laihtua ainakin se 10kg ennen huhtikuuta koska mul on silloin treffit!!!
- 20 kiloa pois!
Todellakin joo 20 kiloa pitäisi saada pois. Kertokaa vähän reseptejä mitkä on helppo toteuttaa?
- amanda
ystäväni kokeilivat tuota keittoa kauan sitten, kyllähän paino putosi viikossa ja tuloksia huomattiin, mutta mitä järkeä on edes kokeilla kun kun kilot tulevat kumminkin takaisin... kavereilleni kaksinkertaisena... vaikka kuinka yrittivät terveellisesti syödä... eli älä kokeile kun myöhemmin saa vain pahaa mieltä..
- mie!
Onko totta?? aika ihme juttu? Ei mulla vaan tullut kaksinkertaisena.. tuli kiloja takas ku olin typerä ja söin roskaruokaa!!!
- selma viljanen
että kaverillesi on kilot tulleet 2-kertaisena, hänen on siis täytynyt syödä kuurin jälkeen reilusti yli kulutuksensa, muuten ei ole mahdollista.
- kiitti
selma viljanen kirjoitti:
että kaverillesi on kilot tulleet 2-kertaisena, hänen on siis täytynyt syödä kuurin jälkeen reilusti yli kulutuksensa, muuten ei ole mahdollista.
Onko tämä nyt sama asia, sairaaladieetti ja rasvanpolttokeitto?!
- Minna
kiitti kirjoitti:
Onko tämä nyt sama asia, sairaaladieetti ja rasvanpolttokeitto?!
...mitä kukin noilla kahdella tarkottaa. Sairaaladieetin nimellä kulkee tuon rasvanpolttokeiton lisäks toinenkin dieetti, johon on ihan eri ohjeet. Ei siis ole sama asia. Oliskohan ollu just tuon sairaaladieetin alla siitä toisesta...
- s.i.b.be
tota noin .. oon ollu keitolla nyt 2 päivää. oon lukenu näitä kirjoituksia ja todennu etten oo ainoa jota alkaa oksettaa keitto. se ei periaatteessa oo pahaa, mut jokin pistää olo pahaks. en pysty syömään sitä paljon. ekana päivänä pitäis syödä paljon; just ja just pystyin vetämään 2 lautasellista. tekee mieli leipää tosi paljon koko ajan ei muu vaivaa. ootan tuloksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689