Toimiiko juliknen terveydenhoito enää Helsingissä? Minulle ainakin sanottiin, että ainoastaan akuutteihin sairaustapauksiin annnetaan lääkäriaikoja terveysasemalle. Siis jos on jokin vaiva, joka jatkunut vaikka parisen kuukautta, niin aikaa ei näköjään saa. Ja mitään koronavirusepidemiaahan ei vielä edes ole. Käyttävätköhän tekosyynä koronavirusta ja tätä tilannetta nyt?
Juklkinen terveydenhoito Helsingissä nyt
2
84
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä epidemia on jo olemassa ja aivan oikean vastauksen olet saanut. Jos vaivaa on ollut pari kuukautta, niin sitä on kärsittävä vielä ainakin pari-kolme kuukautta niin ehkä sitten voisi jo päästä kiireettömään hoitoon. Mutta jos vaiva pahenee äkisti, pääset akuuttiajalle. Minullakin piti juuri olla vuosikäynti lääkärille, mutta jäänee loppukesään tai syksyyn (onneksi reseptit on voimassa vielä vuoden).
- Anonyymi
Kun asioit julkisessa terveyden huollossa, niin siellä ei ensisijaisesti hoideta sinua vaan kansanterveyttä tilastojen pohjalta. Terveyskeskuslääkäri on portsari, jonka ohi pitää päästä jos haluaa apua omaan ongelmaan, joka ei ole tilastollisesti todennäköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....558709Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3026560Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995897- 1523790
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.613089- 1511823
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171746- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191186