Toimiiko juliknen terveydenhoito enää Helsingissä? Minulle ainakin sanottiin, että ainoastaan akuutteihin sairaustapauksiin annnetaan lääkäriaikoja terveysasemalle. Siis jos on jokin vaiva, joka jatkunut vaikka parisen kuukautta, niin aikaa ei näköjään saa. Ja mitään koronavirusepidemiaahan ei vielä edes ole. Käyttävätköhän tekosyynä koronavirusta ja tätä tilannetta nyt?
Juklkinen terveydenhoito Helsingissä nyt
2
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä epidemia on jo olemassa ja aivan oikean vastauksen olet saanut. Jos vaivaa on ollut pari kuukautta, niin sitä on kärsittävä vielä ainakin pari-kolme kuukautta niin ehkä sitten voisi jo päästä kiireettömään hoitoon. Mutta jos vaiva pahenee äkisti, pääset akuuttiajalle. Minullakin piti juuri olla vuosikäynti lääkärille, mutta jäänee loppukesään tai syksyyn (onneksi reseptit on voimassa vielä vuoden).
- Anonyymi
Kun asioit julkisessa terveyden huollossa, niin siellä ei ensisijaisesti hoideta sinua vaan kansanterveyttä tilastojen pohjalta. Terveyskeskuslääkäri on portsari, jonka ohi pitää päästä jos haluaa apua omaan ongelmaan, joka ei ole tilastollisesti todennäköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699