Seksiä liian harvoin

Anonyymi

Oon niin turhautunut... Meillä on tuore suhde, mutta mies antaa pakit vähän väliä. Haluaisin seksiä useasti viikossa, mies kerran pari kuussa.. Ahdistaa, ja haaveilen miehestä jonka kanssa minulla oli salasuhde ennen miestäni. Itse olin siis sinkku ja mies naimisissa, kumpa omassa suhteessani olisi samanlaista kiihkoa ja spotainisuutta.. Meillä seksi toimii todella hyvin, mutta mies ei vaan ole niin viriili. Hän on 10v minua vanhempi. En uskalla ottaa yhteyttä entiseen salasuhteeseeni, vaikka mieli tekisi.....

19

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työntäkää nyt vaikka tiskiharja emättimeenne senkin kuvottava portto! Maamme on kriisissä ja koko maailma ja te mietitte vain jotain kuvottava seksiä. Ampukaa itsenne hyvä nainen!

      • Anonyymi

        Siinä tuli asiaa!


      • Anonyymi

        Ota vanha hoito takaisin.
        Niin minäkin tein, kun miesystävä sanoi että pitääkö aina panna!
        Pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota vanha hoito takaisin.
        Niin minäkin tein, kun miesystävä sanoi että pitääkö aina panna!
        Pitää.

        Jep, jep, jep.
        Jos sää et pane, joku muu paneeeee.....
        Nainen sivusta


    • Anonyymi

      Minulta saat monta kertaa vuorokaudessa ja kunnolla.

      • Anonyymi

        Lupaat vaan.? Oot kuitenkin joku isomahainen vemputtaja.


    • Anonyymi

      Jo on huolet, tässä pitäis sisällä pysyy, pää pettää pian.

    • Anonyymi

      Vai et salapano, muista nyt turvaväli sentään, hyvä kun uskallan vaimoon koskea, siltä saattais saada muutakin kun koronaa mut ei nyt viitsi ehdottaa.

    • Anonyymi

      En ole nyt siis ottamassa mitään toista miestä, ja ihan kotinaranteenissa olen korona-ajan, nyt olisi juurikin aikaa ja energiaa peuhata miehen kanssa, mutta ei... Heti miehelläni kyllä seisoo, eikä kumpikaan tarvi esileikkejä, pitäiskö sitä miehen kannalta kuitenkin olla tai jotain muuta virittelyä? Tuhmiiin viesteihin ei lähe mukaan, jos töihin laittelen.

      Haaveilen vain ja muistelen välillä nuita salasuhdeaikoja, koskaan en itse ole pettänyt enkä todellakaan toivo että minua petettäisiin...

    • Anonyymi

      Alkaa ihmiset ja varsinkin pariskunnat turhautuu kun mihkään ei voi lähtee ja jos aikaa olis ja toinen ei haluu edes seksii.

    • Anonyymi

      "kumpa omassa suhteessani olisi samanlaista kiihkoa ja spotainisuutta.."

      Toivottavasti käsität tuon menneen "salasuhteen kiihkon" jatkuvan muistelemisen ja "SEN palvomisen" pilaavan nykyisen ja tulevat suhteesi. Ts. et enää ole oman elämäsi herra, vaan sitä ohjaa tuo petollinen ukkomies menneisyydestäsi.

      Sitäkö haluat?

      Pitäisi osata mennä elämässä eteenpäin ja jättää menneet taakseen, eikä jäädä niihin kiinni.

    • Anonyymi

      Oletko S? jos olet. niin pistä viestiä. "vanha hoito"

      • Anonyymi

        Kerro kuinka ”vanha hoito”, ikäsi tms.?


    • Anonyymi

      Tuossa vaiheessa luulis muhinoinnin vielä maistuvan kuten meillä. Sit kun ollaan oltu vuosikymmenii saman katon alla on muhinoinnit loppu kuten olen huomannut.

    • Anonyymi

      Onko nimikirjaimesi kenties SL?

    • Anonyymi

      Meillä oli seksiä noin 5-7 kertaa viikossa seksiä ja vaimo halusi useammin.
      Puhuimme asiasta ja nyt ollan 1N 2M vaimoa pannaan 20-30 kertaa viikossa.

    • Anonyymi

      Ratkaisu on helppo 1N 2-3M niin seksiä tulee riittävästi.
      Ja kaikki saa niin kuin haluaa!

    • Anonyymi

      Kunhan käytätte kumia niin sehän ei ole edes pettämistä. Ei sillä että aikuisten välinen vapaaehtoinen seksi olisi kenenkään muun kuin osallisten asia muutenkaan. Itse olen niin paljon töissä ja usein liian väsynyt hoitamaan vaimoa. Silloin kun oma vaimo lähtee ulos ja tulee vasta seuraavana päivänä kotiin tiedän kysymättäkin että on saanut ja sehän on ihan hyvä että joku muukin välillä hoitelee myös tätä ns minun tonttia silloin kun en itse jaksa. Me kun ei olla kaikki ihan samasta muotista.

    • Anonyymi

      Mä oo sl ja ona suhde kans horjuu. Kelasin jo yhdessä vaihees että hommaa salaa mut kyl noi omat värinät kotona on mut pitäny uskollisena niin ku aina. Harmittavaa ku suhde alkoi sillä et miehel treellä oli muija toinen ja epäile et oli kolmaskin. Mutta hän kiisti kaiken vaikka iha kuvan tositteen sain muijalta heidä sänky hommista mies sanoi et ei oo pannu mut nyt ite huomasi keväällä että mies selkeästi tapaili jotai toista naista koska seksi loppui seinää. Etillaisia syitä oli ja syytteli mua siitä et sängys ei panna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe