Mitä Jeesus tekisi nyt korona-aikana?

Anonyymi

Kehoittaisiko Hän rukoilemaan Isää vai haukkumaan uskovia?

105

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä mummomuori sanoo?

      • Anonyymi

        Ehkä se Jeesus keskittyisi hyökkäämään sanallisesti mummoja ja homoja kohtaan? Tai sitten sanoisi että synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se Jeesus keskittyisi hyökkäämään sanallisesti mummoja ja homoja kohtaan? Tai sitten sanoisi että synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

        Sinä ilmeisesti olet jo kivi kädessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ilmeisesti olet jo kivi kädessä.

        Olet omasi jo heittänyt.


      • Anonyymi

        Kuka tietää, mutta Jeesus saattaisi vaikka sanoa, ettei suusta sisään menevä saastuta. Käsien pesu ei siis koronan torjunnassa hänen mukaansa juuri hyödyttäisi. Ja täysin väärässähän hän siinä olisi.


    • Anonyymi

      Luutavasti hän yskisi ja levittäisi virusta. Se nyt ei kyllä olisi sen huonompi vaihtoehto kuin mitä hän silloin teki. Viruksia tulee ja menee mutta uskovaiset pöhelöt meillä on aina keskuudessamme. Että kiitos vaan.

      • Anonyymi

        olipa huono, jopa säälittävä ;((


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.
        Eikähän tää ole osa suunnittelua.


    • Anonyymi

      Mummomuori on arvoton, anonyymi puskista huutelija, luuseri.
      Mielipidearvo - 0 % täyttä tyhjää.
      Suoraan datasiirtojen kaatopaikalle...

      • Anonyymi

        Jaa mikäs sinä sitten olet?


    • Anonyymi

      Jeesuksen aikana olisi uskottu sairastumisia ja kuolemia riivaajien aiheuttamiksi tai Jumalan rangaistuksiksi ihmisten synneistä. Jumalia yritettäisiin lepyttää erilaisilla uhreilla, jopa ihmisuhreillakin. Jeesus voisi itse yrittää parantaa sairaita erilaisilla maagisilla tempuilla tai pelkällä sanamagialla mikä oli silloin yleistä kun viruksia ei tunnettu.

    • Anonyymi

      Ei pitäisi käsien pesua missään arvossa, kehottaisi rakastamaan vihamiehiään ja haukkuisi niitä jotka ovat eri mieltä hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        Jeesus on juulainen ja on hyvin tarkka puhdistautumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on juulainen ja on hyvin tarkka puhdistautumisesta.

        Juutalaiset uskovaiset arvostelivat ja moittivat Jeesuksen opetuslapsia pesemättömin käsin syömisestä. Jeesus puolusti kuitenkin heitä ja sanoi ettei käsien peseminen ole ollenkaan tärkeätä.


    • Anonyymi

      Jeesus toimisi kuoron johtajana kun uskovaiset hänen johdollaan parkuisivat kovaan ääneen "Elohi, Elohi, lama sabaktani?"

    • Anonyymi

      Pilatus ainakin pesisi kätensä.

      Matteuksen evankeliumi:
      27:24 Ja kun Pilatus näki, ettei mikään auttanut, vaan että meteli yhä yltyi, otti hän vettä ja pesi kätensä kansan nähden ja sanoi: "Viaton olen minä tämän miehen vereen. Katsokaa itse eteenne."

    • Anonyymi

      Aloituksen kysymyksen muotoilu on väärin. Pitäisi kysyä:"Mitä Jeesus tekee nyt koronaviruksen aikana?" Jeesus nimittäin on elossa ja hänelle voi esittää kysymyksiä.

      • Anonyymi

        Toimeliaisuutensa puolesta hän voisi olla yhtä hyvin kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimeliaisuutensa puolesta hän voisi olla yhtä hyvin kuollut.

        Mistä sinä hänen toimeliaisuutensa tiedät?


      • Anonyymi

        Niin, käskee rukoilla Isää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä hänen toimeliaisuutensa tiedät?

        Onko sinulla jotain näyttöjä että olisi ollut toimelias viimeiseen pariin tuhanteen vuoteen?


      • Anonyymi

        Kysymyksiä voi kyllä esittää, mutta vastauksia ei vaan heru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, käskee rukoilla Isää.

        Matteuksen Evankeliumi:
        6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi; 
        6:10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
        6:11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme; 
        6:12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme; 
        6:13 äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, [sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen].


      • Anonyymi kirjoitti:

        Matteuksen Evankeliumi:
        6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi; 
        6:10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
        6:11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme; 
        6:12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme; 
        6:13 äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, [sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen].

        Saahan sitä rukoilla.

        Heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matteuksen Evankeliumi:
        6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi; 
        6:10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
        6:11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme; 
        6:12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme; 
        6:13 äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, [sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen].

        "Älkää mistään murehtiko, vaan saattakaa pyyntönne rukouksella Taivaallisen Isänne tietoon. Ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa."


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Saahan sitä rukoilla.

        Heh.

        Sellainen mielipide Iaiskurilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen mielipide Iaiskurilta.

        En vaan tee turhaa työtä. Heh.


    • Anonyymi

      Ei Jeesus "kehoittaisi" yhtään mitään, Hän ei jumalattomia käskyttäisi.

      Jokainen itse omilla teoillaan, sanoillaan ja oman henkensä olemuksella todistaa itse itsestään ja tullaan kerran Taivaissa tuomitsemaan.

      Nythän me jo omin silmin huomaamme, että ateistinen vihervasemmisto ennemmin antaa koronan tapaa suomalaisia kuin parilla lauseella, edes teoreettisen Jumalan puoleen kääntymällä, todistaisi aidon humanisminsa ihmishenkien puolesta.

      Jos itse olisin ateisti ja tilanne olisi tämä, ei minua häiritsisi sanoa jotain kohteliasta uskovaisten tuolla jossain yläilmoissa asustavalle Jumalalle: "Hei Jumala! Voisitko, ihan totta, jos olet olemassa, nyt auttaa kansaamme ja laittaa lopun tälle taudille! Kiitos!" Ruokouksen lausumiseen kului aikaa n. 10 sekunttia.

      Ei, vassarit vaan pitävät omia juhliaan ja konserttejaan: heille "naistenpäivän juhlakin" oli tärkeämpi, ylläpitämään heidän tekopyhää poliittista ulkokuortaan, kuin todellinen suomalaisista naisista välittäminen.

      Punikki-presidentti ja punapresidentin rouva etunenässä osoittamassa, että aate menee aina suomalaisten ihmishenkien edelle! On itseasiassa oikeudenmukaista, että Suomenkansan kustannuksella ja kustannuksellamme mm. Namibian asiat kuntoon laittanut, maitamantuja kierrellyt punapressa Reissu-Mara itse sai taudin.

      Jumala on oikeudenmukainen. Kuoleman täytyytavalla tai toisella koskettaa myös heitä, jotka omalla välinpitämättömyydellään (- monien muiden kansanvihollisuuksiensa lisäksi -) ovat sitä suomalaisiin levittäneetkin.

      Terveisiä vaan punikkijuhlassa toveriensa päälle pärskineelle rivikomukalle. Ehkä onnistuit tappamaan peräti presidentin! 🏆

      Mutta: "Aatteemme ainoan, kalliin ja oikean, puolesta raatajat (mitkä, helvetin?), eespäin, mars!"

      • Anonyymi

        "Jos itse olisin ateisti ja tilanne olisi tämä, ei minua häiritsisi sanoa jotain kohteliasta uskovaisten tuolla jossain yläilmoissa asustavalle Jumalalle..."

        Eihän se siitä olekaan kiinni, että häiritsisi vaan siitä, ettei tuollaisesta ole mitään hyötyä.


    • Anonyymi

      Hei, mielestäni Korona rutto on vain pieni asia verrattuna siihen, että vaarana on kaikkien kolmen vitsauksen : Rutto, Miekka, Nälkä käyttäminen Jumalan toimesta kaikkia niitä vastaan, jotka eivät tunne Jehovaa. (Hesekiel 6).

      Lueskelin eilen jälleen vähän myös Harun Yahyan kirjaa ja sen mukaan voisi päätellä, että edessä on enemmin tai myöhemmin myös nälänhätä. Nimittäin Jumala tuon kirjan mukaan aikoo vielä sulkea taivaankin sateilta niin, että kolmasosan vähemmän tulee satamaan kuin aiemmin.

      Tilanne saattaa jatkua yhä pahempaan suuntaan kunnes kaikki muistavat jälleen, että on olemassa Jehova ja vielä tulee ainoana pelastuksena tilanteeseen Jumalan lähettämä Imaami Mahdi.

      Suomeen on Jehova antanut yleisohjeen: Rukoilkaa 200 vuotta ahdingojen keskellä: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA! Itse toivon, että tulisi messiaaksi pian Imaami Mahdi, mutta esim. kaverini rukoilee, että tulisi Harmageddonin syveneminen.

    • Anonyymi

      Se on kyllä jo kirjoitettu raamatussa. En kirjoita sitä tähän. Lue raamatustasi. Pyhää ei sovi antaa koirille tällä pastalla.

    • Usein lukee kirjoituksia, että "Jeesus elää" ja häntä rukoilevat miljoonat.
      Mitä vastauksia on Teille tullut?

      • Anonyymi

        Itselleni on tullut sekä suuria, että pieniä vastauksia. Ihan päivittäisiin ongelmiin: "Auta nyt Jeesus tässä asiassa!" Ja apu on tullut. Esim. ihan niinkin yksinkertaisissa asioissa kuin jokin kadonnut esine.

        Itselläni eivät nyt yleensä avaimet "katoa", mutta otetaan esimerkiksi silmälasit. Kierrän kuin hullu asuntoa, katson joka paikan hitaasti, ei missään! Olen aivan epätoivoinen, istun tuolilla ja rukoilen: "Anna niiden nyt löytyä!" Sitten kun nousen, näen ne jossakin pöydällä, jonka olin jo mielestäni katsonut. Ensin "näkymättömät", yhtäkkiä näkyvät. Tietenkin tälle on luonnollinen selitys, mutta Jeesus ikäänkuin auttoi tässä "luonnollista selitystä".

        Kerran minulta katosi passi. Etsin laatikosta jossa sen piti olla. Etsin kaikkialta, ei missään. Istuin tuolille ja rukoilin. Katseeni kiersi hitaasti huonettani. Sain ajatuksen vetää erään laatikon kokonaan irti. Passi oli liukunut laatikosta sen ulkopuolelle, perälle ja oli pienessä rutussa. Rukousvastaus tässä kohdin tuli n. 7 minuutissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni on tullut sekä suuria, että pieniä vastauksia. Ihan päivittäisiin ongelmiin: "Auta nyt Jeesus tässä asiassa!" Ja apu on tullut. Esim. ihan niinkin yksinkertaisissa asioissa kuin jokin kadonnut esine.

        Itselläni eivät nyt yleensä avaimet "katoa", mutta otetaan esimerkiksi silmälasit. Kierrän kuin hullu asuntoa, katson joka paikan hitaasti, ei missään! Olen aivan epätoivoinen, istun tuolilla ja rukoilen: "Anna niiden nyt löytyä!" Sitten kun nousen, näen ne jossakin pöydällä, jonka olin jo mielestäni katsonut. Ensin "näkymättömät", yhtäkkiä näkyvät. Tietenkin tälle on luonnollinen selitys, mutta Jeesus ikäänkuin auttoi tässä "luonnollista selitystä".

        Kerran minulta katosi passi. Etsin laatikosta jossa sen piti olla. Etsin kaikkialta, ei missään. Istuin tuolille ja rukoilin. Katseeni kiersi hitaasti huonettani. Sain ajatuksen vetää erään laatikon kokonaan irti. Passi oli liukunut laatikosta sen ulkopuolelle, perälle ja oli pienessä rutussa. Rukousvastaus tässä kohdin tuli n. 7 minuutissa.

        Minäkin etsin kerran joitakin vakuutuspapereita. Tiesin kyllä ne johonkin laatikkoon laittaneeni. Vetelin kanssa laatikoita irti ja löytyihän ne. Vetelin koska tiesin mistä niiden on löydyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni on tullut sekä suuria, että pieniä vastauksia. Ihan päivittäisiin ongelmiin: "Auta nyt Jeesus tässä asiassa!" Ja apu on tullut. Esim. ihan niinkin yksinkertaisissa asioissa kuin jokin kadonnut esine.

        Itselläni eivät nyt yleensä avaimet "katoa", mutta otetaan esimerkiksi silmälasit. Kierrän kuin hullu asuntoa, katson joka paikan hitaasti, ei missään! Olen aivan epätoivoinen, istun tuolilla ja rukoilen: "Anna niiden nyt löytyä!" Sitten kun nousen, näen ne jossakin pöydällä, jonka olin jo mielestäni katsonut. Ensin "näkymättömät", yhtäkkiä näkyvät. Tietenkin tälle on luonnollinen selitys, mutta Jeesus ikäänkuin auttoi tässä "luonnollista selitystä".

        Kerran minulta katosi passi. Etsin laatikosta jossa sen piti olla. Etsin kaikkialta, ei missään. Istuin tuolille ja rukoilin. Katseeni kiersi hitaasti huonettani. Sain ajatuksen vetää erään laatikon kokonaan irti. Passi oli liukunut laatikosta sen ulkopuolelle, perälle ja oli pienessä rutussa. Rukousvastaus tässä kohdin tuli n. 7 minuutissa.

        Mulla on samantapainen kokemus. Mietin mihin olen voinut jättää antiikkimessinkiruuvit, jotka irrotin kaappia maalatessa. Ne oli totaalisen hukassa ja todella pieniä ja vanhanaikaisiia eikä ne olisi helposti korvattavissa. Heräämisen ja unen rajamailla näin näyn, että ne on pahvilaatikon pohjassa. En tajunnut lainkaan asiaa että mikä ihmeen pahvilaatikko. Menin kuitenkin katsomaan heti herättyäni pahvilaatikkoa jossa säilytin kaapista pois ottamiani kirjoja ja levyjä. Vilkaisin varmuudeksi laatikon alapohjaakin. Siellä oli ne ruuvit liimattuna Jeesus-teippiin, mihin ne laitoin kiinni ja teippi oli pudonnut ja tarttunut tarttunut kiinni laatikon pohjaan kun siirtelin tavaroita. Tässäkin Jeesus pelasti, mutta teippinä. Jeesusta en pyytänyt apuun, vaan alitajunta työskentelee silloin kun ei mieti asiaa.


      • Anonyymi

        Todella harvoin tällä palstalla voi lukea: Jeesus elää. Tämä on ateistien, väittelijöiden, pilkkaajien palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella harvoin tällä palstalla voi lukea: Jeesus elää. Tämä on ateistien, väittelijöiden, pilkkaajien palsta.

        Miksi sitten notkut täällä jos et viihdy, sisar?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on samantapainen kokemus. Mietin mihin olen voinut jättää antiikkimessinkiruuvit, jotka irrotin kaappia maalatessa. Ne oli totaalisen hukassa ja todella pieniä ja vanhanaikaisiia eikä ne olisi helposti korvattavissa. Heräämisen ja unen rajamailla näin näyn, että ne on pahvilaatikon pohjassa. En tajunnut lainkaan asiaa että mikä ihmeen pahvilaatikko. Menin kuitenkin katsomaan heti herättyäni pahvilaatikkoa jossa säilytin kaapista pois ottamiani kirjoja ja levyjä. Vilkaisin varmuudeksi laatikon alapohjaakin. Siellä oli ne ruuvit liimattuna Jeesus-teippiin, mihin ne laitoin kiinni ja teippi oli pudonnut ja tarttunut tarttunut kiinni laatikon pohjaan kun siirtelin tavaroita. Tässäkin Jeesus pelasti, mutta teippinä. Jeesusta en pyytänyt apuun, vaan alitajunta työskentelee silloin kun ei mieti asiaa.

        Ajattelin tuota lukiessa ett Jeesus auttoi koska olette uskovaisia
        Ja koska de oli Jeesus teippiä oli selvää että Jeesus tiesi
        Mißsä hänen teippi on.Miksi olette niin omituisia että tuolla
        Kohtaa väänsitte🥁 asian🎼🎶joksikin muuksi
        ? Että teidän alitajunta Se oli kyllä Jeesus joka tiesi missä hänen
        Teippi on Miksi te ette siinä uskoneet ihmeeseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on samantapainen kokemus. Mietin mihin olen voinut jättää antiikkimessinkiruuvit, jotka irrotin kaappia maalatessa. Ne oli totaalisen hukassa ja todella pieniä ja vanhanaikaisiia eikä ne olisi helposti korvattavissa. Heräämisen ja unen rajamailla näin näyn, että ne on pahvilaatikon pohjassa. En tajunnut lainkaan asiaa että mikä ihmeen pahvilaatikko. Menin kuitenkin katsomaan heti herättyäni pahvilaatikkoa jossa säilytin kaapista pois ottamiani kirjoja ja levyjä. Vilkaisin varmuudeksi laatikon alapohjaakin. Siellä oli ne ruuvit liimattuna Jeesus-teippiin, mihin ne laitoin kiinni ja teippi oli pudonnut ja tarttunut tarttunut kiinni laatikon pohjaan kun siirtelin tavaroita. Tässäkin Jeesus pelasti, mutta teippinä. Jeesusta en pyytänyt apuun, vaan alitajunta työskentelee silloin kun ei mieti asiaa.

        Ajattelin tuota lukiessa ett Jeesus auttoi koska olette uskovaisia
        Ja koska de oli Jeesus teippiä oli selvää että Jeesus tiesi
        Mißsä hänen teippi on.Miksi olette niin omituisia että tuolla
        Kohtaa väänsitte🥁 asian🎼🎶joksikin muuksi
        ? Että teidän alitajunta Se oli kyllä Jeesus joka tiesi missä hänen
        Teippi on Miksi te ette siinä uskoneet ihmeeseen?


      • Anonyymi
        STMariaSalome kirjoitti:

        Ajattelin tuota lukiessa ett Jeesus auttoi koska olette uskovaisia
        Ja koska de oli Jeesus teippiä oli selvää että Jeesus tiesi
        Mißsä hänen teippi on.Miksi olette niin omituisia että tuolla
        Kohtaa väänsitte🥁 asian🎼🎶joksikin muuksi
        ? Että teidän alitajunta Se oli kyllä Jeesus joka tiesi missä hänen
        Teippi on Miksi te ette siinä uskoneet ihmeeseen?

        "Se oli kyllä Jeesus joka tiesi missä hänen Teippi on"

        Tämä on parasta mitä olen vähän aikaan lukenut. XD


    • Anonyymi

      Näiden päivien aikaan, kun nämä alkavat tapahtua, pelastaisi sen, mitä pelastettavissa on.

    • Anonyymi

      Jesus Nasaretilainen jos eläisi nyt, olisi jonkin maailmantuskaa sairastavan kapinaliikkeen johtaja. Eläisi almuilla ja söisi Pietarin kalastamia kaloja. Kun olisi hyvä puhuja ja kirjoittaja niin hänellä olisi instassa paljon seuraajia. Kaikki toiminta olisi netissä. Mielipiteet kun olisivat niin räväköitä, niin joutuisi pian politiikkojen ym. vallanpitäjien vainon takia henkipatoksi ja vetäytyisi pian maan alle. Olisi siis omaehtoisessa karanteenissa tietämättömässä paikassa ja kirjoittelisi edelleen tänne Suomi24 palstoille noita tulenkivenkatkuisia määräyksiään miten ihmisten tulisi elää ja olla.

    • Anonyymi

      Luultavasti Jesse on Turkissa pakolaisleirillä rynkyttämässä kaltereita että päästäkää minut ulos.

    • Anonyymi

      Jeesus olisi jo tapettu Oikeassa olevien kristittyjen fanaatikkojen toimesta. Jeesushan marssisi Pride-tapahtumissa vaatimassa oikeuksia niille joiden oikeuksia poljetaan lakihenkisten toimesta.

      • Jeesus oli "syytteessä" ollessaan hyvää pataa niiden kanssa, joita pidettiin huonoina tai syntisinä.

        Tilanne oli olisi taas se sama.


      • Anonyymi

        Erittäin todennäköistä. Sillä tämän päivän uskonnolliset fanaatikot eivät poikkea mitenkään Jeesuksen ajan fanaatikoista. Heille on tärkeämpää laki ja MINUN oikea oppini. Ja he ovat valmiita "ristiinnaulitsemaan" kaikki, jotka siitä vähänkin poikkeavat. Erityisesti itseään fiksummat, kuten mummomuori.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Jeesus oli "syytteessä" ollessaan hyvää pataa niiden kanssa, joita pidettiin huonoina tai syntisinä.

        Tilanne oli olisi taas se sama.

        Jaoit taas mieIipiteesi, nyt voimme jatkaa muihin aiheisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaoit taas mieIipiteesi, nyt voimme jatkaa muihin aiheisiin.

        Ainako se Raamattu on vain mielipide?

        Miksi jotkut arvostavat Raamattua,?


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Ainako se Raamattu on vain mielipide?

        Miksi jotkut arvostavat Raamattua,?

        SinuIIa mielipiteitä riittää.


    • Hän toimisi tässä tärkeysjärjestyksessä:

      1. Auttaisi sairaita mahdollisuuksien mukaan

      2. Kehottaisi rukoilemaan

      3. Moittisi ankarasti aikamme fariseuksia eli koronalla ratsastavia laitalahkolaisia, äärifundiksia sun muita persulaismukakristittyjä tekopyhyydestä

      • Ketä Jeesus kehottaisi rukoilemaan, Isää joka on - kuka?


      • Anonyymi
        dikduk kirjoitti:

        Ketä Jeesus kehottaisi rukoilemaan, Isää joka on - kuka?

        Tietenkin Hän Itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin Hän Itse.

        Jeesus on itse oma isänsä josta Jeesus kuitenkin sanoo että isä on häntä suurempi ja tietää enemmän kuin hän? Kristinuskon mukaan Jeesus oli mukana kun maailma luotiin, kuka muu oli? Oliko maailma kristinuskon mielestä ilman jumalaa sinä aikana kun Jeesus oli kuollut ja miksi UT väittää että joku muu herätti Jeesuksen kuolleista ?Miksi Jeesus nyt istuu itsensä oikealla puolella?


      • Anonyymi
        dikduk kirjoitti:

        Jeesus on itse oma isänsä josta Jeesus kuitenkin sanoo että isä on häntä suurempi ja tietää enemmän kuin hän? Kristinuskon mukaan Jeesus oli mukana kun maailma luotiin, kuka muu oli? Oliko maailma kristinuskon mielestä ilman jumalaa sinä aikana kun Jeesus oli kuollut ja miksi UT väittää että joku muu herätti Jeesuksen kuolleista ?Miksi Jeesus nyt istuu itsensä oikealla puolella?

        Kysy Jeesukselta Itseltä.😇 Ehkä Hän vastaa.
        Itse, kaikkien Yhden ja Kolmen puolesta. 😇😇😇

        "Kaikki Yhden ja Yksi kaikkien puolesta!"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysy Jeesukselta Itseltä.😇 Ehkä Hän vastaa.
        Itse, kaikkien Yhden ja Kolmen puolesta. 😇😇😇

        "Kaikki Yhden ja Yksi kaikkien puolesta!"

        Jeesus, Athos ja Aramis ?


      • Ei hassumpi järjestys tuokaan. Vertaus aikamme fariseuksiin pitänee aika hyvin kutinsa.


    • Anonyymi

      Jos jeesus eläis, se vetäis nyt kaksin käsin viiniä

    • Anonyymi

      Korona aikana hän varmaan sanoisi:

      "Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. "
      Matt. 10:28

      "Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa."
      1 Joh. 4:18

      "Ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Sillä henki on enemmän kuin ruoka, ja ruumis enemmän kuin vaatteet. Katselkaa kaarneita: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa, eikä niillä ole säilytyshuonetta eikä aittaa; ja Jumala ruokkii ne. Kuinka paljoa suurempiarvoiset te olette kuin linnut! Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa? Jos siis ette voi sitäkään, mikä vähintä on, mitä te murehditte muusta? Katselkaa kukkia, kuinka ne kasvavat: eivät ne työtä tee eivätkä kehrää. Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, kuinka paljoa ennemmin teidät, te vähäuskoiset! Älkää siis tekään etsikö, mitä söisitte ja mitä joisitte, älkääkä korkeita tavoitelko. Sillä näitä kaikkia maailman pakanakansat tavoittelevat; mutta teidän Isänne kyllä tietää teidän näitä tarvitsevan. Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa."
      Luuk. 12:22-31

      Lopettakaa siis panikoiminen ja antaka ihmisten kulkea vapaasti.

      • Anonyymi

        2.Moos. 12:21-24
        21 Ja Mooses kutsui kaikki Israelin vanhimmat ja sanoi heille: "Menkää ja ottakaa lammas kutakin perhekuntaanne kohti ja teurastakaa pääsiäislammas.
        22 Ja ottakaa isoppikimppu, kastakaa se vereen, joka on maljassa, ja sivelkää ovenpäällinen ja molemmat pihtipielet sillä verellä, joka on maljassa. Älköönkä kukaan menkö ulos talonsa ovesta ennen aamua.
        23 Sillä Herra kulkee rankaisemassa egyptiläisiä; mutta kun Herra näkee veren ovenpäällisessä ja molemmissa pihtipielissä, menee hän sen oven ohi eikä salli tuhoojan tulla teidän taloihinne teitä vitsauksella lyömään.
        24 Noudattakaa tätä; se olkoon ikuinen säädös sinulle ja sinun lapsillesi.

        Tässä oli kyseessä israelilaisille annettu pesach-käsky ja tämä sisältää salaisen vertauskuvan tulevasta Kristuksesta, Jeesuksesta uhrikaritsana ja Hänen pyhän verensä suojasta.

        Ehkäpä tässä kohdin me voimme hengessä suojata itsemme ja ovenpielemme koronaviirukseltakin, uskon kautta Kristuksen vereen.


    • Kääntykää ja tehkääparanus syneistänne,olisi ensimänen kehoitus Jeesukukselta.

    • Anonyymi

      Jeesus sanoisi voittavansa koronan ja sitten jeesus itse kuolisi siihen.
      Sitten häntä palvottaisiin koronan puolesta kuolleeksi.

    • Varmaankin rukoilemaan ja lopettamaan panikoimisen. Eli rauhallisuutta. Virukset eivät valikoi, niille ovat täysin samanarvoisia kovastikkin uskovat kuin myös ateistit.

      Eli peskäämme niitä käsiämme.

      • Anonyymi

        Ja pysykäämme sisällä, kotonamme. Viirus voi muutoin istuskella odottelemassa heti oven ulkopuolella, rappukäytävän kaiteessa, ulko-ovessa... Roskakatoksen astioiden muovikansissa...

        Hirmunen tuuli muuten täällä Stadissa. Ilmasto ilmoittelee itsestään. Toivottavasti ei tule mänty ikkunasta sisään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja pysykäämme sisällä, kotonamme. Viirus voi muutoin istuskella odottelemassa heti oven ulkopuolella, rappukäytävän kaiteessa, ulko-ovessa... Roskakatoksen astioiden muovikansissa...

        Hirmunen tuuli muuten täällä Stadissa. Ilmasto ilmoittelee itsestään. Toivottavasti ei tule mänty ikkunasta sisään.

        No koska omaan hiukan erikoisen huumorintajun niin totean , että mänty pienintä joka sisään tulee. Varmasti Helsingissä on hiukan toisenlaista kuin täällä maaseudulla, ihan vaikka senkin takia, ettei meillä ole mitään julkista liikennettä (juurikaan) ja kun mennään kyläkauppaan niin harvoin siellä viittä ihmistä enempää on. Helsingissä homma on kuitenkin toisin. Jos joutuu töissä kulkemaan julkisilla ja päivän aikana joutuu tapaamaan ihmisiä niin luvut nousevat herkästi sinne 30- 50 kun täällä menet omalla autolla kauppaan, kohtaat ehkä naapurin kalevin ja samalta kylältä kotoisin olevan mervin joka on ollut osuuskaupan kassana ainakin kymmenen vuotta.


      • Se virus just valikoi Lapsilla se voi olla
        oireita aiheuttamatta
        4 prosentilla lapsista se ei aiheuta mitään oiretta
        Ja oliko 39% 49%se aiheutti vaan lievää oiretta
        Se ei ole mikään se pallonen vaan henget ja uskomukset
        Vaikuttavat siihen
        Se ett Ensimm avates kännykän tulee eteen lukuja
        Kertoo ett ih miset ajattelee asian sellaiseksi
        En lue niitä
        Pitäis olla lääkkeistä luvut

        En kyl ole nukkunut kuin 5-6 h 🦄🐩🌿pitäiskö pidättäyt
        Kirjoittamat kunnes nukkunut Lepäsin kyl koko eilis
        Päivän en jaksanut pukea,liian kylmä pukea
        Nukahdin iltapäivällä heräsin ennen kuin pimeni
        Koin valon ja valon pimenemisen🐖🐝🕸olin hukannut
        Kaikki valot ja lamput Löysin katkenneen johdon suden-
        Korento valot Löysin sitten lamppuni ja kaivoin
        Esiin valaisimet
        Te olette kuulema liian yksinkertainen ihminen


      • Se virus just valikoi Lapsilla se voi olla
        oireita aiheuttamatta
        4 prosentilla lapsista se ei aiheuta mitään oiretta
        Ja oliko 39% 49%se aiheutti vaan lievää oiretta
        Se ei ole mikään se pallonen vaan henget ja uskomukset
        Vaikuttavat siihen
        Se ett Ensimm avates kännykän tulee eteen lukuja
        Kertoo ett ih miset ajattelee asian sellaiseksi
        En lue niitä
        Pitäis olla lääkkeistä luvut

        En kyl ole nukkunut kuin 5-6 h 🦄🐩🌿pitäiskö pidättäyt
        Kirjoittamat kunnes nukkunut Lepäsin kyl koko eilis
        Päivän en jaksanut pukea,liian kylmä pukea
        Nukahdin iltapäivällä heräsin ennen kuin pimeni
        Koin valon ja valon pimenemisen🐖🐝🕸olin hukannut
        Kaikki valot ja lamput Löysin katkenneen johdon suden-
        Korento valot Löysin sitten lamppuni ja kaivoin
        Esiin valaisimet
        Te olette kuulema liian yksinkertainen ihminen


      • STMariaSalome kirjoitti:

        Se virus just valikoi Lapsilla se voi olla
        oireita aiheuttamatta
        4 prosentilla lapsista se ei aiheuta mitään oiretta
        Ja oliko 39% 49%se aiheutti vaan lievää oiretta
        Se ei ole mikään se pallonen vaan henget ja uskomukset
        Vaikuttavat siihen
        Se ett Ensimm avates kännykän tulee eteen lukuja
        Kertoo ett ih miset ajattelee asian sellaiseksi
        En lue niitä
        Pitäis olla lääkkeistä luvut

        En kyl ole nukkunut kuin 5-6 h 🦄🐩🌿pitäiskö pidättäyt
        Kirjoittamat kunnes nukkunut Lepäsin kyl koko eilis
        Päivän en jaksanut pukea,liian kylmä pukea
        Nukahdin iltapäivällä heräsin ennen kuin pimeni
        Koin valon ja valon pimenemisen🐖🐝🕸olin hukannut
        Kaikki valot ja lamput Löysin katkenneen johdon suden-
        Korento valot Löysin sitten lamppuni ja kaivoin
        Esiin valaisimet
        Te olette kuulema liian yksinkertainen ihminen

        https://www.verkkouutiset.fi/moni-pienimpien-lasten-korona-onkin-vakava/

        Tuossa lukee tosiasioita hyvin kirjoitettu O n
        Siinä lukee lapselle ei saa sitä pahaa juttua
        Ihmisten ei pitäis tahtoa sitä aikuisille
        Tunnen tässä ett ole n nukkunut liian vähän
        Mut koetan ehi pysyä hereil iltaan ett nukkuisin yön


      • STMariaSalome kirjoitti:

        Se virus just valikoi Lapsilla se voi olla
        oireita aiheuttamatta
        4 prosentilla lapsista se ei aiheuta mitään oiretta
        Ja oliko 39% 49%se aiheutti vaan lievää oiretta
        Se ei ole mikään se pallonen vaan henget ja uskomukset
        Vaikuttavat siihen
        Se ett Ensimm avates kännykän tulee eteen lukuja
        Kertoo ett ih miset ajattelee asian sellaiseksi
        En lue niitä
        Pitäis olla lääkkeistä luvut

        En kyl ole nukkunut kuin 5-6 h 🦄🐩🌿pitäiskö pidättäyt
        Kirjoittamat kunnes nukkunut Lepäsin kyl koko eilis
        Päivän en jaksanut pukea,liian kylmä pukea
        Nukahdin iltapäivällä heräsin ennen kuin pimeni
        Koin valon ja valon pimenemisen🐖🐝🕸olin hukannut
        Kaikki valot ja lamput Löysin katkenneen johdon suden-
        Korento valot Löysin sitten lamppuni ja kaivoin
        Esiin valaisimet
        Te olette kuulema liian yksinkertainen ihminen

        https://www.verkkouutiset.fi/moni-pienimpien-lasten-korona-onkin-vakava/

        Tuossa lukee tosiasioita hyvin kirjoitettu O n
        Siinä lukee lapselle ei saa sitä pahaa juttua
        Ihmisten ei pitäis tahtoa sitä aikuisille
        Tunnen tässä ett ole n nukkunut liian vähän
        Mut koetan ehi pysyä hereil iltaan ett nukkuisin yön


      • STMariaSalome kirjoitti:

        Se virus just valikoi Lapsilla se voi olla
        oireita aiheuttamatta
        4 prosentilla lapsista se ei aiheuta mitään oiretta
        Ja oliko 39% 49%se aiheutti vaan lievää oiretta
        Se ei ole mikään se pallonen vaan henget ja uskomukset
        Vaikuttavat siihen
        Se ett Ensimm avates kännykän tulee eteen lukuja
        Kertoo ett ih miset ajattelee asian sellaiseksi
        En lue niitä
        Pitäis olla lääkkeistä luvut

        En kyl ole nukkunut kuin 5-6 h 🦄🐩🌿pitäiskö pidättäyt
        Kirjoittamat kunnes nukkunut Lepäsin kyl koko eilis
        Päivän en jaksanut pukea,liian kylmä pukea
        Nukahdin iltapäivällä heräsin ennen kuin pimeni
        Koin valon ja valon pimenemisen🐖🐝🕸olin hukannut
        Kaikki valot ja lamput Löysin katkenneen johdon suden-
        Korento valot Löysin sitten lamppuni ja kaivoin
        Esiin valaisimet
        Te olette kuulema liian yksinkertainen ihminen

        https://www.verkkouutiset.fi/moni-pienimpien-lasten-korona-onkin-vakava/

        Tuossa lukee tosiasioita hyvin kirjoitettu O n
        Siinä lukee lapselle ei saa sitä pahaa juttua
        Ihmisten ei pitäis tahtoa sitä aikuisille
        Tunnen tässä ett ole n nukkunut liian vähän
        Mut koetan ehi pysyä hereil iltaan ett nukkuisin yön


      • Anonyymi
        STMariaSalome kirjoitti:

        Se virus just valikoi Lapsilla se voi olla
        oireita aiheuttamatta
        4 prosentilla lapsista se ei aiheuta mitään oiretta
        Ja oliko 39% 49%se aiheutti vaan lievää oiretta
        Se ei ole mikään se pallonen vaan henget ja uskomukset
        Vaikuttavat siihen
        Se ett Ensimm avates kännykän tulee eteen lukuja
        Kertoo ett ih miset ajattelee asian sellaiseksi
        En lue niitä
        Pitäis olla lääkkeistä luvut

        En kyl ole nukkunut kuin 5-6 h 🦄🐩🌿pitäiskö pidättäyt
        Kirjoittamat kunnes nukkunut Lepäsin kyl koko eilis
        Päivän en jaksanut pukea,liian kylmä pukea
        Nukahdin iltapäivällä heräsin ennen kuin pimeni
        Koin valon ja valon pimenemisen🐖🐝🕸olin hukannut
        Kaikki valot ja lamput Löysin katkenneen johdon suden-
        Korento valot Löysin sitten lamppuni ja kaivoin
        Esiin valaisimet
        Te olette kuulema liian yksinkertainen ihminen

        On hyvä levätä kunnolla. Ei pelätä koronaa. Rukoilla ja luottaa Jumalaan. 🙂


    • Kaikkivaltiaana Jeesus voisi tietenkin tehdä mitä tahansa, esimerkiksi saada kaikki maailman ihmiset kikattamaan minuutiksi klo 13.27. Me emme pysty kuvittelemaan, mitä erikoista kaikkeen kykenevä jumalolento ihmisen hahmossa suorittaisi.

      • Anonyymi

        Minä ehdin jo kikattaa lukiessani IS:n juttua palavasta pastorista.:) Brittipastori piti puhetta epidemian vuoksi etänä seurakunnalle. Hän oli juuri sanonut: meidän pitäisi tämän kaiken keskellä pysähtyä kysymään Jumalalta, mitä hänellä on meille sanottavaa. Seuraavaksi hän totesi: hyvänen aika, olen tulessa. Tuli oli tarttunut rekvisiittanan olevista pöytäkynttilöistä hänen hihaansa. Palavista pastoreista kerrotaan. Mutta nyt on mahdollisuus nähdä sellainen livenä IS:n jutun liitteessä olevasta videossa.


    • Anonyymi

      Jeesus suhtautui hyvin liberaalilla tavalla käsien pesemiseen. Hänhän puolusti opetuslapsiaan jotka ruokailivat pesemättömin käsin. Jos hän eläisi tänään, hänen käsityksensä olisi luultavasti toisenlainen.

      • Niin enpä tiedä. Jotain ehkä kuitenkin kertoo se, että sairaalahoidossakin useammat ovat miehiä. Eli olisko tuossa meillä miehillä parantamisen paikka käsihygieniassa.


      • Anonyymi

        Jeesus elää tänään.
        Hän eli jo tuolloin, kun maailma luotiin.

        Hänhän loi myös bakteerit, joten Hän on niidenkin Herra.
        Nekään eivät käy kimppuumme, Jumalan niin sallimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus elää tänään.
        Hän eli jo tuolloin, kun maailma luotiin.

        Hänhän loi myös bakteerit, joten Hän on niidenkin Herra.
        Nekään eivät käy kimppuumme, Jumalan niin sallimatta.

        Tämän vastauksen tarkoitin alempana olevalle Anolle, tänään klo 12:18.


      • Anonyymi

        Kyse oli juutalaiseen uskontoon kuuluvista rituaalipesuista, joissa käsiä ei varsinaisesti pesty, vaan sormenpäitä kastettiin vesitilkkaan. Jeesus käytti tilannetta hyväkseen opettaakseen, että ihmisen sisäisen maailman puhtaus ja uskon eläminen arkipäivässä on tärkeämpää kuin rituaalit.

        Jeesus jatkoi: 'Se mikä tulee ihmisestä ulos, se saastuttaa ihmisen. Juuri ihmisen sisältä, sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, ja niiden mukana siveettömyys, varkaudet, murhat, aviorikokset, ahneus, häijyys, vilppi, irstaus, pahansuopuus, herjaus, ylpeys ja uhmamieli. Kaikki tämä paha tulee ihmisen sisältä ja saastuttaa hänet.'"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyse oli juutalaiseen uskontoon kuuluvista rituaalipesuista, joissa käsiä ei varsinaisesti pesty, vaan sormenpäitä kastettiin vesitilkkaan. Jeesus käytti tilannetta hyväkseen opettaakseen, että ihmisen sisäisen maailman puhtaus ja uskon eläminen arkipäivässä on tärkeämpää kuin rituaalit.

        Jeesus jatkoi: 'Se mikä tulee ihmisestä ulos, se saastuttaa ihmisen. Juuri ihmisen sisältä, sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, ja niiden mukana siveettömyys, varkaudet, murhat, aviorikokset, ahneus, häijyys, vilppi, irstaus, pahansuopuus, herjaus, ylpeys ja uhmamieli. Kaikki tämä paha tulee ihmisen sisältä ja saastuttaa hänet.'"

        ”…opettaakseen, että ihmisen sisäisen maailman puhtaus ja uskon eläminen arkipäivässä on tärkeämpää kuin rituaalit.”

        Tämä lienee ollut se ydin Jeesuksen opetuksessa. Ettei mitään tehdä vain tekemisen vuoksi, vaan sen mukaan, mikä on hyväksi ja mikä ei.

        Eikä tosiaan tuohon käsienpesemiseen liittynyt varsinainen käsien peseminen, vaan enemmän kuvainnollinen pesu.


    • Mitä kuuluu? Millaista teill on siellä?😙🙂😸

      • Anonyymi

        Kiitos, itse voin oikein hyvin ja juon juuri kahvia. ☕🙂
        🐇🐕🍒🦘🌻


    • Tääl alkoi väsyttää
      Vaik on aamu
      6 h unta ei riitä
      ☹😭😢🦌🍵kahvia🏺🦄🐽🌿

    • Tääl alkoi väsyttää
      Vaik on aamu
      6 h unta ei riitä
      ☹😭😢🦌🍵kahvia🏺🦄🐽🌿

    • Anonyymi

      Väkijoukossa, joka seuraisi Jeesusta, leviäisi korona kuin kulovalkea.

      Ja koska Jeesushan taitaa perimmältään olla sama kuin kristinuskon Jumala, olisi korona hänen omaa syytään ja luomustaan. Sillä täytyyhän koronaviruksen olla luotu jonain kuudesta luomispäivästä, ja ihan "lajinsa mukaiseksi".

    • Anonyymi

      Älkää uskoko mua, jos väitän uhrin haluavan taas ruoskituttaa itsensä. Tehän luterilaisia olette.

    • Anonyymi

      Ilm. 6:2
      2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.

      2 et vidi et ecce equus albus et qui sedebat super illum habebat arcum et data est ei corona et exivit vincens ut vinceret.

      Italiankielistä raamatuntekstiä ei itselläni ole, mutta se on lähellä ed. latinaa ja myös italiaksi tuo sana on "corona".

      Seppele, alkukielellä = kruunu = corona. 🎠👑
      ~

    • Anonyymi

      Omituinen aloitus enkä ymmärtänyt pointtia, mutta kerran luin kaikki evankeliumit läpi juuri näiden sairaustapausten takia. Evankeliumeissa Jeesus ei jätä parantamatta ketään, joka häneltä apua pyytää. Ja kaikki, jotka häneltä pyysivät apua, parantuivat. Voitte itse todeta saman asian kun luette evankeliumit läpi ja keskitytte apua pyytäviin.

      • Anonyymi

        Todellinen parantumisprosentti oli kuin Niilo Ylimainiolla, eli pyöreä nolla. Mutta hyvin hän kai shownsa veti kun sitä vieläkin muistellaan kuin Houdinina konsanaan.


    • Nämä ovat ihan mukavia, kuvitelmat siitä, mitä Jeesus tekisi nyt. Oikeasti sitä emme tiedä, mutta aina voi kuvitella.
      Koska Hän tuntee ihmiset, ehkä hän rahoittelisi ja opettaisi meitä käyttäytymään järkevästi. Samoin Hän ohjaisi rukoilemaan, että jaksaisimme ehkä hiukkasen paremmin näitä muuttuneita tilanteita. Ehkä Hän myös toivoisi, että varaudumme tulevaan kriisiin, joka horjuttaa taloutta varmaan jokaisella jollain tavoin. Nyt olisi hyvä tilaisuus opetella, miten ja mitä voimme tehdä kun köyhyys kohtaa yhä useampaa.

      Tämä oli mielestäni ehkä puhuttelevin: Anonyymi” 25.03.2020 13:44 ” Luultavasti Jesse on Turkissa pakolaisleirillä rynkyttämässä kaltereita että päästäkää minut ulos.” Koska Jeesus oli aina niiden puolella, jotka olivat muiden väheksymiä, niin tämä voisi pitää paikkansa.

      • Anonyymi

        Kerro oma kuvitelmasi aiheesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro oma kuvitelmasi aiheesta.

        Jaa a. Ainakaan Hän ei olisi kovin suosittu tiettyjen uskovien keskuudessa, ja tekisi paljon töitä vähäosaisten eteen.

        Mutta kyllä tuossa edellä jo kerroinkin jotain.


    • Anonyymi

      Tutkailisi kuvastimesta haavojaan, ja hylkäisi sen, mikä lapsen on.
      Messias on tulossa.

    • Anonyymi

      Jesse muuttaisi viruksen lieväksi hinkuyskäksi, ja kehoittaisi ryyppäämään päälle vedestä muuttamaansa viiniä pari ruukullista.

    • Anonyymi

      Kiertäisi poikaystävineen kerjuulla niin kuin ennenkin ja levittäisi tautia .
      Ohjelmistoa hänen olisi ollut pakko muokata Ismo Leikolan suuntaan kun vanhat valeet ei pure enää nykyihmisiin.

    • Anonyymi

      Vaatiiko luterilainen kulttuuri kristityn uskovan rehellisen, vai evankelisluterilaisen korjaavan vastauksen sitten.

    • Anonyymi

      Riippuu kai vähän millä osastolla Herra heiluu.

    • Anonyymi

      Parantais, mutta ei kaikkia.

    • Anonyymi

      2000v mietittyään Jeesus viimein tajuaisi mitä Magdaleena tarjosi ja mitä hän vaille jäi.
      Niinpä hyvä paimen panisi nyt henkensä edestä kaikkia kaksjalkaisia kanasta tikapuihin.

    • Anonyymi

      Hän kehoittaisi rukoilemaan Isää eikä haukkumaan uskovia.

      • Jeesus haukkuu enimmäkseen uskovia.

        Karua.


      • Ehkä hän pyytäisi myös tekemään paljon kaikenlaista, sillä ei kai sitä voi pelkästään ruokoilla ja jättää kaikki sikseen?


    • Anonyymi

      Tekemään vedestä käsidesiä.

      • Tämä oli tavallaan hauska... :D


    • Anonyymi

      Sanoisi älä tyhmiä kysele ja lisäisi vielä.. haukku ei haavaa tee..vaan sen antaja..

    • Anonyymi

      Jeesus juoksisi erämaahan koronavirusta karkuun niinkuin saatana olisi kintereillä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1849
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1227
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      76
      1149
    4. 45
      1095
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      962
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      959
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      900
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      843
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      838
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      36
      804
    Aihe