Vaimo ei ole kovin paljoo halunnut kertoa mitään entisistä miessuhteistaan tai hoidoistaan ja onko tapahtunut jotain. Mua ihmetyttää noi fb kaverit mitä on ja kutsuu niitä kavereiksi, onko nähnytkään kaikkia. Yksi päivä tuli ihan uusi tuttavuus esiin, vaimon työkaveri oikein soitti kotiin, susnuntai päivä vielä, huomasin kun puhelin soi, vaimo vilkaisi mut ei vastannut kunnes nousi ylös ja poistui huoneesta puhumaan muualle. Soittaja oli siis mies ja pitkä puhelu oli, kysyi kuulemma kuulumisia vaikka töissä nähty viikko sitten. Nyt sit tiedän et vaimolla on noita face kavereita, ensin vähän väisteli kunnes kertoi ja sanoi et turha alkaa haastaa riittaa, ei ole kyse seksistä tai mistään muustakaan kyse vaan mukavasta työkaverista. Huomasin vaan et töihin lähtiessä vaimo on alkanut meikkaamaan jonkin verran enemmän ja kuin koitaakseen hälventää epäilystäni vaimo halusi vähän ylättäen kunnon seksiillan kotona ja kestihän tuota hyvän aikaa. Ja sen jälkeen taas koitti kuiva kausi.
Nyt vasta rupes mietityttää
Anonyymi
3
77
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavat muutamat kuukaudet saat vaimosi kokonaan itsellesi. Hän ei pääse tapailemaan ketään paitsi virtuaalisesti. Sinä tietenkin tulet mukaan noihin keskusteluihin, hänen ystävät ovat sinunkin ystäviä!
Vaikka he ovat "Vain" hänen omia, se ei kiellä sinun osallistumista keskusteluihin!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Pettämisen merkkejä ilmassa.
- Anonyymi
oliko arvokeskusteluja ja tulevaisuusjuttuja ennen hääkakkuu, muutenhan hän on vain kaveri, oletteko vain nusineet ...harvemmin semmosesta tulee hyvä pari joka panoilla keskustelujen sijaan aloittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215755Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744761884Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211262Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111223Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64961
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59875Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24874