jos joku tietää tai muistaa ton kappaleen sanat mitkä on otsikossa ni vastauksia tänne KIITOS!!
sonnit pois - sonnienergiaa
3
6222
Vastaukset
- sonnienergiaa
SONNIT POIS - SONNIENERGIAA
Takatalvi kangisti mun pelivehkeet jäähän
Viikossa ne sulaa jos mä laitan pipon päähän
Sonni sisälläni kaipaa kesälaitumille
Hiki jäältä lähden tyttien luo apajille
refrein:
Kohta meissä jokaisessa asuu pieni sonni
Oma sonni, taksifirman onni
Kohta meissä jokaisessa asuu pieni sonni
Sonnienergiaa, liekkienergiaa
Muu muu muu, baby I love you
Sonnienergiaa, liekkienergiaa
Muu muu muu, oh baby I love you
(Armotonta armotonta armo-armo-armo-armo-ar-ar-ar-ar-ar-ar-a-a-a-a armotonta menoa, pannaan nyt vauhdilla, pannaan nyt vauhdilla)
refrein
Lämmin kesä verotti mun vermet rusinaksi
Sonniskidi sakki kasvanut on tusinaksi
On kai aika vetäytyä takavasemmalle
Elvistellen kesän jälkeen kotinavetalle
refrein- MC Nylon
EI Hiki jäältä VAAN Hikiältä ... EI taksifirman onni VAAN flaxipirkon onni ... EI Sonniskidi sakki VAAN Sonnin skidisakki
Terv. MC Nylon
P.S. Tony Halmeella eikä Kikalla ole mitään tekemistä biisin kanssa, vaan SONNITPOIS kokoonpano oli R.O.C.K.S.O.N.N.I (Leadrap), MC Nylon (Chorusrap & Keyboards) & Flaxipirkko (Backvocal) - Anonyymi00003
MC Nylon kirjoitti:
EI Hiki jäältä VAAN Hikiältä ... EI taksifirman onni VAAN flaxipirkon onni ... EI Sonniskidi sakki VAAN Sonnin skidisakki
Terv. MC Nylon
P.S. Tony Halmeella eikä Kikalla ole mitään tekemistä biisin kanssa, vaan SONNITPOIS kokoonpano oli R.O.C.K.S.O.N.N.I (Leadrap), MC Nylon (Chorusrap & Keyboards) & Flaxipirkko (Backvocal)Mieslaulajan ääni samanlaine ku halmeella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle202656Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671679Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71637Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121590Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471523Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911454Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681366Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311147En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106