Helsinkiläiset eivät hevillä unohda hysteerisen Halla-ahon vaatimusta siitä, että helsinkiläiset pitää eristää muun Uudenmaan tapaan muusta maasta! Kyllä teki jätkä itselleen karhunpalveluksen!
Mahtaako Halla-aho pudota eduskunnasta?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti. Sen vois karkottaa Suomesta.
- Anonyymi
Palautus siperiaan olisi paikallaan!
- Anonyymi
Olisitte kuunnelleet PerusSuomalaisia jo tammikuussa, niin ehkä tätä ei olisi tapahtunut. Tammikuussa puhuttii jo tästä.
20.1 THL - Korona ei tule Suomeen.
29.1 THL - Korona ei tartu helposti- Anonyymi
Ainakin toistaiseksi THL on ollut ihan oikeassa. Ainoastaan 5 kuollutta, joista kaikki vanhuksia. Samaan aikaan tavallinen kausi-influenssa tappanut yli 100
- Anonyymi
Ainahan sinä silakka voit haaveilla.
- Anonyymi
Olen Halla-Ahon kanssa samaa mieltä. kehä-kolmoselle raja. Sielläpähän sitten muhitte.
- Anonyymi
Rauta ruostuu teräs murtuu puu lahoo Haho pitää
3,283 miljoonaa uustyötöntä viruksen takia USA
luku on iso mutta ei hätkähdyttävä tässä konkurssissa
https://www.suomenuutiset.fi/ps-kansanedustajat-puisto-ja-ranne-nopeita-tukitoimia-yritysten-ja-lomautettavien-tyontekijoiden-tilanteeseen/#comment-713550
kello 14:30 Futuurit hieman nousivat - Anonyymi
Toivottavasti putoaa. Tuhosi persupuolueen. Toi vihan ja väkivallan puolueeseen, fasismin ja natsit.
- Anonyymi
Kyllä te punavihreät olette mielisairaita, ja ootte koettanu sairastuttaa koko maan. Luulette, ettei totuus näe, mitä salassa teette. Jos te itse muistatte joitakin tekojanne, niin totuus muistaa taatusti paremmin.
- Anonyymi
Itekö vihapoliisi tuon muunnelluntotuuden krapula vapinaltaan päähänsä aatoksen kekkasi
- Anonyymi
Kesk.palsta nyk.polpon valvonnassa. Sotkevat lähettäjien kellonaikoja ja kelle vastaus ! Kaitpa te huomanneet. Vastasin kyllä suurin piirtein kylläkin aloittajalle .
- Anonyymi
Jussi puhuu asiaa haluatte ken ties menettää kotinne mamuille ja nähdä nälkää
- Anonyymi
Mahtaako aloittaja päästä sinne lääkärin
- Anonyymi
Aloittajalla taitaa olla korona warokaa siellä
- Anonyymi
Hourailevat holocaustin jälkeläiset eivät pääse ikuna irti sairaaloisesta persuvihastaan, vihasta jolle ei löydy edes katetta.
- Anonyymi
Persuthan ne ovat vihaajia. Vihaavat kaikkea mikä liikkuu. Osa jopa toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuthan ne ovat vihaajia. Vihaavat kaikkea mikä liikkuu. Osa jopa toisiaan.
Persut ei ole vihaideologia
Persut rakastaa suomalaisia
- Anonyymi
Persut rakastaa vain itseään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749