Miksi kampaaja ei usko asiakasta?
Hiukseni ovat supisuomalaiset, silkin hienoa hiusta mutta sitä on paljon!
Lisäksi hiukseni ovat luonnostaan taipuisat.
No haluaisin latvani leikattavan mahdollisimman tasaisesti, ilman mitään ihme kulmia ja porrastuksia. Koska muuten hiukset vääntää kaikkiin ilmasuuntiin, enkä koskaan saa sitä nätisti!
Miksi kuitenkin kampaaja sanoo leikkaavansa tasaisesti, mutta seuraava kampaaja kertoo hiusten olevan täynnä kulmia ja vinkkeleitä??
Onko ainut mahdollisuus antaa hiusten kasvaa niin pitkäksi, että saa itse leikattua??!
Kampaajat ei usko!
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
Hiukset kasvaa kaikki vähän eri tahdissa ja latvat kuluu ,toiset hiukset enempi ja toiset vähempi, siitä tulee kulmia ja vinkkeleitä.
Kun juokset kampaamosta toiseen ,niin aina se uusi haluaa vähän päteä , et sais susta vakiasiakkan, siksi haluaa mollata edellistä kampaajaa.- Anonyymi
Siis mun hiukset on heti leikkauksen jälkeen vaikeet saada siten kuin haluan!
Yksi kampaaja osasi leikata hiukseni, hän niistä ihme kulmista sanoikin!! Ja oli vielä hänen oma lapsi joka niitä leikkasi!!
Olen käynyt 3 eri kampaajalla eli en ole juossut edestakaisin kampaajalta toiselle!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mun hiukset on heti leikkauksen jälkeen vaikeet saada siten kuin haluan!
Yksi kampaaja osasi leikata hiukseni, hän niistä ihme kulmista sanoikin!! Ja oli vielä hänen oma lapsi joka niitä leikkasi!!
Olen käynyt 3 eri kampaajalla eli en ole juossut edestakaisin kampaajalta toiselle!!Mitä kitiset ,käy sillä yhdellä joka leikkas ne siten , kun halusit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kitiset ,käy sillä yhdellä joka leikkas ne siten , kun halusit.
Kun en voi, on jäänyt eläkkeelle jo.
Mietin vain mikä on, kun kampaajat ei voi leikata suoraan tasasesti jos asiakas haluaa! Asiakas kyllä tietää parhaiten mikä omissa hiuksissa toimii ja mikä ei!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en voi, on jäänyt eläkkeelle jo.
Mietin vain mikä on, kun kampaajat ei voi leikata suoraan tasasesti jos asiakas haluaa! Asiakas kyllä tietää parhaiten mikä omissa hiuksissa toimii ja mikä ei!!Oletko jo kokeillut kaikki oman paikkakuntasi kampaamot ja lähikunnan kampaamot, et voi sanoa, että kaikki tekee niin , jollet ole kaikkia kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092769
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262607En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761718Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2131267Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va601245- 471088
- 991001
- 107821
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813