Kampaajat ei usko!

Anonyymi

Miksi kampaaja ei usko asiakasta?
Hiukseni ovat supisuomalaiset, silkin hienoa hiusta mutta sitä on paljon!
Lisäksi hiukseni ovat luonnostaan taipuisat.
No haluaisin latvani leikattavan mahdollisimman tasaisesti, ilman mitään ihme kulmia ja porrastuksia. Koska muuten hiukset vääntää kaikkiin ilmasuuntiin, enkä koskaan saa sitä nätisti!
Miksi kuitenkin kampaaja sanoo leikkaavansa tasaisesti, mutta seuraava kampaaja kertoo hiusten olevan täynnä kulmia ja vinkkeleitä??
Onko ainut mahdollisuus antaa hiusten kasvaa niin pitkäksi, että saa itse leikattua??!

5

<50

Vastaukset

• Hiukset kasvaa kaikki vähän eri tahdissa ja latvat kuluu ,toiset hiukset enempi ja toiset vähempi, siitä tulee kulmia ja vinkkeleitä.
      Kun juokset kampaamosta toiseen ,niin aina se uusi haluaa vähän päteä , et sais susta vakiasiakkan, siksi haluaa mollata edellistä kampaajaa.

• Siis mun hiukset on heti leikkauksen jälkeen vaikeet saada siten kuin haluan!
        Yksi kampaaja osasi leikata hiukseni, hän niistä ihme kulmista sanoikin!! Ja oli vielä hänen oma lapsi joka niitä leikkasi!!
        Olen käynyt 3 eri kampaajalla eli en ole juossut edestakaisin kampaajalta toiselle!!

• Anonyymi kirjoitti:

Siis mun hiukset on heti leikkauksen jälkeen vaikeet saada siten kuin haluan!
        Yksi kampaaja osasi leikata hiukseni, hän niistä ihme kulmista sanoikin!! Ja oli vielä hänen oma lapsi joka niitä leikkasi!!
        Olen käynyt 3 eri kampaajalla eli en ole juossut edestakaisin kampaajalta toiselle!!

Mitä kitiset ,käy sillä yhdellä joka leikkas ne siten , kun halusit.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä kitiset ,käy sillä yhdellä joka leikkas ne siten , kun halusit.

Kun en voi, on jäänyt eläkkeelle jo.
        Mietin vain mikä on, kun kampaajat ei voi leikata suoraan tasasesti jos asiakas haluaa! Asiakas kyllä tietää parhaiten mikä omissa hiuksissa toimii ja mikä ei!!

• Anonyymi kirjoitti:

Kun en voi, on jäänyt eläkkeelle jo.
        Mietin vain mikä on, kun kampaajat ei voi leikata suoraan tasasesti jos asiakas haluaa! Asiakas kyllä tietää parhaiten mikä omissa hiuksissa toimii ja mikä ei!!

Oletko jo kokeillut kaikki oman paikkakuntasi kampaamot ja lähikunnan kampaamot, et voi sanoa, että kaikki tekee niin , jollet ole kaikkia kokeillut.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      151
      9041
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      7984
    3. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
      Maailman menoa
      271
      2796
    4. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      287
      1872
    5. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      100
      1539