Minä punastun ja menen aivan hämilleni sellaisesta.
Onko mukava kiusata?
Miksi naiset silmäilevät miesten haarojenväliä?
6
85
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitten miehet aina jörjestelevät muniaan naisseurassa? Vaikea olla huomaamatta😘
- Anonyymi
Musta se on ilkeää, ihan kuin naiset yrittäisi provosoida miehille seisokin.
Tästä lisää uudessa ketjussa. - Anonyymi
Itsestäni se on kivaa. Olen aikuiskouluttaja ja kerran eräs nainen tutkaili tiukkojen farkkujen peittämää haaraväliä hyvin pitkään. Meinasin kysyä, onko kysyttävää? Katsoin häntä suoraan silmiin pitkän aikaa.
- Anonyymi
Minä saatan silmäillä sellaisten tyyppien haarojenväliä joista olen kiinnostunut, joko oikeasti tai mielikuvissa harrastamassa seksiä. Haluan tietää koon.
- Anonyymi
Täytyy myöntää etten ole koskaan vilkuillut julkisella paikalla kenen tahansa haarovälejä.
- Anonyymi
Naiset tarkastaa, onko pippeli siveysvyössä.
Pippelini on siveysvyössä kuten kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614208KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1172796Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452262Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291933- 241843
- 281566
- 171430
- 771422
- 1461324
- 311178