Onko täällä Biodrogan tuotteiden käyttäjiä? Oletteko olleet tyytyväisiä? Minkä hintaisia tuotteet suunnilleen ovat, erityisesti olisin kiinnostunut couperosaan tarkoitetun seerumin hinnasta, mutta muutkin esimerkit käyvät.
Biodroga -tuotteet
7
1374
Vastaukset
- jukka
Ite oon käyttäny ja ovat todella hyviä tuotteita ja maksaa noin pumppupullossa 21€
- Liisa
Osaako nainen sanoa onko tuolla sarjalla ihan couperosaan tarkoitettua hoitolinjaa ja minkä niminen tuo seerumi on. Kävin tuon sarjan sivuilla mutta en huomannut tuommoista seerumia.
- nainen
Kävin sarjaa myyvän kosmetologin luona ja tuotteiden hinnat olivat iloinen yllätys, kaikki hinnat ovat 20-40 euron välimaastossa. Seerumia myytiin ainakin tuossa paikassa yksittäisinäkin kappaleina ja yhden seerumin hinta oli 7 euroa. Seerumin nimi on Couperosa concentrate. Pullossa on vain 3 ml, mutta seerumeitahan laitetaan vain vähän. Ainakin ihan suht halpaa kokeilla, kun ei tarvitse ostaa isoa määrää kerralla.
Mun ainoa iho-ongelma ei ole couperosa, vaan sen lisäksi minulla on aika paljon epäpuhtauksia ihossa. Ajattelinkin hankkia seuraavaksi Biodrogan kuivan rasvaisen ihon sarjaa seerumin seuraksi.. Pitänee kuitenkin käydä ensin vaikkapa ihonpuhdistuksessa tms. jotta kosmetologi osaa analysoida ihoni ja valita oikeat tuotteet. - Heli K
nainen kirjoitti:
Kävin sarjaa myyvän kosmetologin luona ja tuotteiden hinnat olivat iloinen yllätys, kaikki hinnat ovat 20-40 euron välimaastossa. Seerumia myytiin ainakin tuossa paikassa yksittäisinäkin kappaleina ja yhden seerumin hinta oli 7 euroa. Seerumin nimi on Couperosa concentrate. Pullossa on vain 3 ml, mutta seerumeitahan laitetaan vain vähän. Ainakin ihan suht halpaa kokeilla, kun ei tarvitse ostaa isoa määrää kerralla.
Mun ainoa iho-ongelma ei ole couperosa, vaan sen lisäksi minulla on aika paljon epäpuhtauksia ihossa. Ajattelinkin hankkia seuraavaksi Biodrogan kuivan rasvaisen ihon sarjaa seerumin seuraksi.. Pitänee kuitenkin käydä ensin vaikkapa ihonpuhdistuksessa tms. jotta kosmetologi osaa analysoida ihoni ja valita oikeat tuotteet.Ihoni on aina ollut hyvä mutta kuiva ja pilasin sen 2 vk:n aikana täydellisesti väärällä sarjalla. Oli pakko mennä 1.kertaa kunnon kosmetologille joka katsoi jonkun laitteen avulla ihoni kunnon ja teki kunnon suunnitelman Biodrogan tuotteilla. Lisäksi kävin 5 kertaa valohoidossa. Iho parani todella hyvin ja tänään viimeksi uusittiin taas hiukan tuotteita Biodrogaan erityisesti erikoistuneen henkilön kanssa. Hinnat eivät ole mielestäni kalliita;olen läpikäynyt apteekkisarjat, luontaistuotteiden sarjoja, Lancomen, Estee Lauderin jne.mutta eniten olen Biodrogaan tyytyväinen. Suosittelen kosmetologille menoa, jolla on Biodrogaa myynnissä. Lisäksi en enää käytä juoksevaa vettä ihon puhdistuksessa vaan kasvosieniä. Suosittelen siis, mutta kosmetologi on ehdottomasti paras opastamaan, mitä Biodrogan tuotteita kannattaa hankkia.
- biodroga
Mulla on couperosa/herkkä iho ja oon käyttäny tosi pitkään biodrogan tuotteita ja olen erittäin tyytyväinen. Mulla on seuraavat tuotteet: Cleansing oil(sillä saa myös (vedenkestävän)silmämeikin pois,
Lotion mild kasvovesi on erittäin rauhottava, Facial Peeling-mild kuorinta on erittäin hellävarainen,
päivävoiteena käytän oxygen formula sarjan day care-sensitive voidetta ja yövoiteena saman sarjan night care-sensitive skin voidetta. Joskus ostan ampulli-paketin ja käytän koko paketin kuurina. Ja kerran viikossa käytän creame mask sensitive naamioo.- tilata
Onko tietoa onko mahdollista tilata biodrogan tuotteita netin kautta jostain? Itse olen käyttänyt biodrogan face pre-voidetta ja ollut tyytyväinen.
- ffffff1
ebaystä tietysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576