Kattokaas ton eukon murhaavaa katsetta, kuinka joku voi olla noin kylmäkiskoisen näköinen. Nauttiiko toi siitä?
https://mvlehti.net/2020/03/30/hallituksen-linja-koronaviruksen-suhteen-voi-johtaa-100-000-suomalaisen-turhaan-kuolemaan-kolumni/
Miksi naisella on murhaava katse
8
287
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nauti, vaan Sanna Marinhan on nimenomaan yhden tempun nainen, eli tuijotus. Sillä hän nousi Suomen pääministeriksi.
Eli ei pidäaliarvioida kamppailukeinoja, vaikka ne ovat uusia ja yllättäviä. "Hullun tuijotus" on siinä pätevä keino kuin vaikka perhosveitsen esitteleminen ravintolassa ja huumetuomioista kehuskeleminen.
Marin tosin on oppinut tuijotuksensa kaupan kassalla, eikä ajattelemalla. Muutenkin pukeutuminen, asennot ja kokomustat vaattet kertovat aikamoisesta epävamuudesta. Ei hyvä Suomelle. Tämä nainen ei muutenkaan rakenna Suomea, vaan rikkoo käytöksellään hallitusta minkä ehtii.
Ostetut naistoimittajat toki yrittävät keksiä mitä tahansa Marinille myönteistä, jopa nekin, joiden luulisi olleen oikeistomyönteisiä. Kunhan hallituskausi etenee, niin Marin yrittää vaientaa ensin jokaisen eri mieltä olevan naisen ja sen jälkeen erimieliset miehet. Business as usual.
Joku muu voi analysoida, onko Marinin hovin tarve - sata avustajaa, kyvyttömyyttä, vai näyttämisenhalua: köyhät kyykkyyn!- Anonyymi
Jännä juttu että tää kommentti on kai unohdettu poistaa.... vai onko niin että Suomessa ja/tai tällä palstalöa saakin yhtäkkiä kertoa mitä mieltä on jostain/esittää kantansa johonkin
- Anonyymi
Se on ketipinor tuijotus, vrt. onnellisuuspillerit
- Anonyymi
Overly attached prime minister...
- Anonyymi
Ylpeä olen sanna marinista.hyvä naiset.jes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylpeä olen sanna marinista.hyvä naiset.jes!
En panisi.
- Anonyymi
muovisen näköinen iho, varmaan kuoren alla on jokin ulkoavaruuden konehirviö.
- Anonyymi
Ei pääministerinä eikä muussakaan päättävässä tai muita johtavassa asemassa.
Täysin onneton tapaus mihinkään kassaneidin ulkopuoliseen toimintaan.
No ehkä mansikankerääjänä kun voisi tuijottaa että onko mansikassa mato.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657