Sinnikkään yrityksen ja stalkkauksen ero lienee hiuksenhieno,

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johan oli tarina. Hyvää yötä...

      • Juu, sehän tuossa on hyvää että edelleenkin menee hyvin, ehkäpä se kestää. Hyvää yötä :)


    • Oi! No oli ihana tarina! 😍
      Mutta siihen kun kommenttiin. Kyllä, olen samaa mieltä siitä, että tuo ero todella on kuin veteen piirretty viiva. Sitä on kyllä huomattavan paljon suvaitsevampi jos pitää toisesta. 🙄

      Tuossa kyseisessä tapauksessahan vainoamisen tunnusmerkistö ei täyttynyt koska se ei "ollut omiaan" aiheuttamaan (eikä myöskään tosiasiallisesti aiheuttanut) pelkoa tai ahdistusta naisessa.

      Mutta kyllä vainoamisen tunnusmerkistö tosiaan täyttyy helposti, koska vainotun ei tarvitse pelätä eikä ahdistua teosta, vaan riittää että teko on omiaan aiheuttamaan pelkoa tai ahdistusta. Kynnys on siis melko matala noissa vainoamisjutuissa.

      • Joo ja siis kun tuossa kerrottiin että se Marko on spontaani hyvässä mielessä Katin mielestä niin se varmaan on hyvä juttu, että Kati tuollaista spontaaniutta arvostaa. Itse ainakin olen semmoinen että aina vähn etukäteen ajattelen niin ei tulisi mieleenkään tuollaista tehdä että alkaisi lappuje levittelemään pitkin kylää kun juurikin ajattelisin että se voisi olla ahdistavaa siitä toisesta. Ei tuossa lukiessa kyllä siltäkään ajatukselta välttynyt että tosiaan jos se Kati olisi antanut pakit että olisiko se Markon sinnikkyys sitten alkanut näkymään huonossa mielessä vai olisiko ymmärtänyt sitten suosiolla luovuttaa kun olisi saanut selkeän viestin ettei kiinnosta enää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo ja siis kun tuossa kerrottiin että se Marko on spontaani hyvässä mielessä Katin mielestä niin se varmaan on hyvä juttu, että Kati tuollaista spontaaniutta arvostaa. Itse ainakin olen semmoinen että aina vähn etukäteen ajattelen niin ei tulisi mieleenkään tuollaista tehdä että alkaisi lappuje levittelemään pitkin kylää kun juurikin ajattelisin että se voisi olla ahdistavaa siitä toisesta. Ei tuossa lukiessa kyllä siltäkään ajatukselta välttynyt että tosiaan jos se Kati olisi antanut pakit että olisiko se Markon sinnikkyys sitten alkanut näkymään huonossa mielessä vai olisiko ymmärtänyt sitten suosiolla luovuttaa kun olisi saanut selkeän viestin ettei kiinnosta enää.

        Niin, kaikkihan on siitä kiinni, miten se vastaanottava puoli se kokee. Riskin se mies otti, ja se kannatti. Meille lukijoille ei kuitenkaan välittynyt kovinkaan yksityiskohtaisesti se yö ja aamu. Millainen kemia, fiilikset jne...


    • Ei toista voi stalkata ellei ole edes löytänyt tätä.

      Kaksi ihan eri asiaa: etsiminen ja vainoaminen.

      • Tämäkin. Hyvä pointti!


    • Anonyymi

      Et näköjään ymmärrä sitäkään mitä on stalkkaus.

      • Kerropa sinä mitä se on ? Itse ainakin näkisin niin että jo tuollainen lappujen levittely jos niistä on se toinen osapuolista tunnistettavissa voi olla hänestä häiritsevää ja ahdistavaa on jo stalkkausta vaikkakin vielä melko lievää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe