Nyt on Timppa humalassa

Onnistumisen johdosta päätin ottamaan humaltavaa juomaa joka myös etyylialkoholina tunnetaan. Jännää, että kun luulisi moisen aineen menevän vatsaan, niin se mokoma meneekin yllättäen päähän? Maailmassa on virhe!?

18

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu..
      Ja sitten tulee kuitenkin alapäästä ulos..

    • Vaimoni Janica ei hyväksy miehen alkoholinkäyttöä, sillä hänellä on niin paljon huonoja kokemuksia ex-miestensä käyttäytymisestä humalassa. Kunnioitan hänen toivetta ja nautin kerran-pari kuussa vain yhden tai pari ykkösolutta saunassa kaverini Ekin kanssa. Myös hänen vaimonsa Sarita suhtautuu negatiivisesti juomiseen, mutta meillä on Ekin kanssa piilotölkkejä kummankin Älvsby-omakotitalon saunatiloissa. Toisinaan saatamme korkata jopa 5,5% oluet 🤫

      • Anonyymi

        Kaipaat ana taas a:ttelijan kommentteja selvästi;)


    • Kiva että oot täällä🥰

      • Onhan sitä lomautettuna aikaa kirjoitella palstalle kun arki ei pyöri pelkästään työn ja Prisman välillä. Mutta oivoi... bruttotuloni 3200e eli nettotuloni 2400e putoaa työmarkkinatukeen eli reiluun 500 euroon. Ja kun on asuntolaina, autolaina kahdesta autosta, ja kolmen lasten kulut hoidettavana... Niin ei ihme että välillä tekisi mieli kiskaista 2,7% Rainbow-ykkösolut naamaan.


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Onhan sitä lomautettuna aikaa kirjoitella palstalle kun arki ei pyöri pelkästään työn ja Prisman välillä. Mutta oivoi... bruttotuloni 3200e eli nettotuloni 2400e putoaa työmarkkinatukeen eli reiluun 500 euroon. Ja kun on asuntolaina, autolaina kahdesta autosta, ja kolmen lasten kulut hoidettavana... Niin ei ihme että välillä tekisi mieli kiskaista 2,7% Rainbow-ykkösolut naamaan.

        Niihän se on. Ja kun meidän tuloille ei käy mitenkään koska meillä on aina samat tulot. Luulin että teille tulee lomarahat, vai onko se vaan osalle.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Niihän se on. Ja kun meidän tuloille ei käy mitenkään koska meillä on aina samat tulot. Luulin että teille tulee lomarahat, vai onko se vaan osalle.

        Valtakunta pidän sinusta ja isäntäsikin ideoista aika paljonkin, en ole ihastunut vaan muitwkin juttuj.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta pidän sinusta ja isäntäsikin ideoista aika paljonkin, en ole ihastunut vaan muitwkin juttuj.

        Jahas🤔
        Nyt sana kesken.


      • Anonyymi
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Onhan sitä lomautettuna aikaa kirjoitella palstalle kun arki ei pyöri pelkästään työn ja Prisman välillä. Mutta oivoi... bruttotuloni 3200e eli nettotuloni 2400e putoaa työmarkkinatukeen eli reiluun 500 euroon. Ja kun on asuntolaina, autolaina kahdesta autosta, ja kolmen lasten kulut hoidettavana... Niin ei ihme että välillä tekisi mieli kiskaista 2,7% Rainbow-ykkösolut naamaan.

        Peris, sulla näitä bugeja riittää. Telakkainssin palkka on lähdössäkin 5000€, vuosien karttuessa enemmän.


    • Oikein. Minulla muuten tuli tässä mieleen että kun niin kovasti niistä käsideseistä höyryävät ja sen pitää olla jotain 70% jotta tappaa virukset niin kun kuitenkin varmaan hengityksessähän niitä eniten menee kitusiin? niin jos valtio jakaisi kaikille lääkepirtua ja sillä aina huuhtoisi kurkun kun tulee asioilta niin eikös se antaisi melko hyvän suojan sairastumista vastaan?

      • Eihän ne keuhkoista pöpöt mihinkään lähde. Mietin ihan samaa kun käsidesiä levitti käsiin ja taas yski paperiin siinä samalla hengitti sitä käsidesihöyryä kun käsissä käsidesiä oli ,
        niin kävi sama mielessä.


      • Mietin kyllä samalla menikö nyt keuhkot rikki kun se oli tujua kun vahingossa vetäsi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Mietin kyllä samalla menikö nyt keuhkot rikki kun se oli tujua kun vahingossa vetäsi.

        Koiria ja kissoja ei saa olla ne pitää syödä jo pannulla aamiaiseksi.

        Aa Valtakunta: olen höpötellyt ihmisten kanssa hauskoja ja pelotavia juttuja.

        hmm.... mietin jotain syvällisiä omia juttuja kyllä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koiria ja kissoja ei saa olla ne pitää syödä jo pannulla aamiaiseksi.

        Aa Valtakunta: olen höpötellyt ihmisten kanssa hauskoja ja pelotavia juttuja.

        hmm.... mietin jotain syvällisiä omia juttuja kyllä...

        Noh. Aina kerkeää miettii asioita kun säikähtää, vaikka ei toteutuisi.


    • Anonyymi

      Miksi Jenni Haukio on aina viiinihumalassa kuten isänkin on.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe