Onnistumisen johdosta päätin ottamaan humaltavaa juomaa joka myös etyylialkoholina tunnetaan. Jännää, että kun luulisi moisen aineen menevän vatsaan, niin se mokoma meneekin yllättäen päähän? Maailmassa on virhe!?
Nyt on Timppa humalassa
18
162
Vastaukset
Juu..
Ja sitten tulee kuitenkin alapäästä ulos..Vaimoni Janica ei hyväksy miehen alkoholinkäyttöä, sillä hänellä on niin paljon huonoja kokemuksia ex-miestensä käyttäytymisestä humalassa. Kunnioitan hänen toivetta ja nautin kerran-pari kuussa vain yhden tai pari ykkösolutta saunassa kaverini Ekin kanssa. Myös hänen vaimonsa Sarita suhtautuu negatiivisesti juomiseen, mutta meillä on Ekin kanssa piilotölkkejä kummankin Älvsby-omakotitalon saunatiloissa. Toisinaan saatamme korkata jopa 5,5% oluet 🤫
- Anonyymi
Kaipaat ana taas a:ttelijan kommentteja selvästi;)
Kiva että oot täällä🥰
Onhan sitä lomautettuna aikaa kirjoitella palstalle kun arki ei pyöri pelkästään työn ja Prisman välillä. Mutta oivoi... bruttotuloni 3200e eli nettotuloni 2400e putoaa työmarkkinatukeen eli reiluun 500 euroon. Ja kun on asuntolaina, autolaina kahdesta autosta, ja kolmen lasten kulut hoidettavana... Niin ei ihme että välillä tekisi mieli kiskaista 2,7% Rainbow-ykkösolut naamaan.
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Onhan sitä lomautettuna aikaa kirjoitella palstalle kun arki ei pyöri pelkästään työn ja Prisman välillä. Mutta oivoi... bruttotuloni 3200e eli nettotuloni 2400e putoaa työmarkkinatukeen eli reiluun 500 euroon. Ja kun on asuntolaina, autolaina kahdesta autosta, ja kolmen lasten kulut hoidettavana... Niin ei ihme että välillä tekisi mieli kiskaista 2,7% Rainbow-ykkösolut naamaan.
Niihän se on. Ja kun meidän tuloille ei käy mitenkään koska meillä on aina samat tulot. Luulin että teille tulee lomarahat, vai onko se vaan osalle.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niihän se on. Ja kun meidän tuloille ei käy mitenkään koska meillä on aina samat tulot. Luulin että teille tulee lomarahat, vai onko se vaan osalle.
Valtakunta pidän sinusta ja isäntäsikin ideoista aika paljonkin, en ole ihastunut vaan muitwkin juttuj.
Anonyymi kirjoitti:
Valtakunta pidän sinusta ja isäntäsikin ideoista aika paljonkin, en ole ihastunut vaan muitwkin juttuj.
Jahas🤔
Nyt sana kesken.- Anonyymi
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Onhan sitä lomautettuna aikaa kirjoitella palstalle kun arki ei pyöri pelkästään työn ja Prisman välillä. Mutta oivoi... bruttotuloni 3200e eli nettotuloni 2400e putoaa työmarkkinatukeen eli reiluun 500 euroon. Ja kun on asuntolaina, autolaina kahdesta autosta, ja kolmen lasten kulut hoidettavana... Niin ei ihme että välillä tekisi mieli kiskaista 2,7% Rainbow-ykkösolut naamaan.
Peris, sulla näitä bugeja riittää. Telakkainssin palkka on lähdössäkin 5000€, vuosien karttuessa enemmän.
Oikein. Minulla muuten tuli tässä mieleen että kun niin kovasti niistä käsideseistä höyryävät ja sen pitää olla jotain 70% jotta tappaa virukset niin kun kuitenkin varmaan hengityksessähän niitä eniten menee kitusiin? niin jos valtio jakaisi kaikille lääkepirtua ja sillä aina huuhtoisi kurkun kun tulee asioilta niin eikös se antaisi melko hyvän suojan sairastumista vastaan?
Eihän ne keuhkoista pöpöt mihinkään lähde. Mietin ihan samaa kun käsidesiä levitti käsiin ja taas yski paperiin siinä samalla hengitti sitä käsidesihöyryä kun käsissä käsidesiä oli ,
niin kävi sama mielessä.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Mietin kyllä samalla menikö nyt keuhkot rikki kun se oli tujua kun vahingossa vetäsi.
Koiria ja kissoja ei saa olla ne pitää syödä jo pannulla aamiaiseksi.
Aa Valtakunta: olen höpötellyt ihmisten kanssa hauskoja ja pelotavia juttuja.
hmm.... mietin jotain syvällisiä omia juttuja kyllä... Anonyymi kirjoitti:
Koiria ja kissoja ei saa olla ne pitää syödä jo pannulla aamiaiseksi.
Aa Valtakunta: olen höpötellyt ihmisten kanssa hauskoja ja pelotavia juttuja.
hmm.... mietin jotain syvällisiä omia juttuja kyllä...Noh. Aina kerkeää miettii asioita kun säikähtää, vaikka ei toteutuisi.
- Anonyymi
Miksi Jenni Haukio on aina viiinihumalassa kuten isänkin on.
Tulee myöhässä, olet varmaan testannut tekeleesi? Mutta menköön nyt jälkijunassa. Bass boosted.
https://youtu.be/Kd17izE8PG0
https://youtu.be/pX8HRvxcRYc
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483
