Ei huoleta coronat sun muut pöpöt sillä sehän on Jumalan tahto jos sairastuu ja jos kuolee niin Jumala vain kutsuu luokseen
Uskovilla on helppoo
7
115
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mutta uskovaiset jeesustelullaan ovat heikentäneet kansaa.
Mitä viallisempi tai rikollisempi niin sen enemmän hyysätään. - Anonyymi
Uskovaisissakin on monenlaisia sillä usein koti olosuhteet merkitsevät paljon kuinka ihminen jatkossa kehittyy. Luottamus vanhempiin merkitsee niin paljon että silloin on helppo luottaa myös elämän lähestyessä loppua iäkseen elämään.
- Anonyymi
Nuorten kuuluu haastaa vanhempansa muuten ei kehitystä tapahdu.
Ei nyt mitenkään pahimman vihollisen lailla, mutta sanallisesti onko näin vai niin.
Tosin jos vanhempien kanssa on samaa mieltä kaikesta niin on samalla tasolla.
- Anonyymi
Tottakai avointa keskustelua tarvitaan, jollei asioista voi keskustella ja kumpikin osapuoli tunnustaa tekemänsä virheet. Nuoriso kuvittelee olevansa joka asiassa oikeassa , eikä kehitystä tapahdu mutta sehän on jo nähty kuinka yhteiskunta kehittyy.
- Anonyymi
Nykyään vanhemmat voi opastaa nuoria näin kävi minun nuoruudessa kun ja Gooletus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään vanhemmat voi opastaa nuoria näin kävi minun nuoruudessa kun ja Gooletus.
Siis googletus niin siellähän kaikki tieto on menneisyydestä.
- Anonyymi
Niinhän se on. Tosin minua pelottaa silti kotona, koska halua elää vielä täällä. Usko sinäkin❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1463192Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel702200Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102157Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien701866Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551682Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241566Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k121394Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31143Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231118Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751085