Ei huoleta coronat sun muut pöpöt sillä sehän on Jumalan tahto jos sairastuu ja jos kuolee niin Jumala vain kutsuu luokseen
Uskovilla on helppoo
7
81
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mutta uskovaiset jeesustelullaan ovat heikentäneet kansaa.
Mitä viallisempi tai rikollisempi niin sen enemmän hyysätään. - Anonyymi
Uskovaisissakin on monenlaisia sillä usein koti olosuhteet merkitsevät paljon kuinka ihminen jatkossa kehittyy. Luottamus vanhempiin merkitsee niin paljon että silloin on helppo luottaa myös elämän lähestyessä loppua iäkseen elämään.
- Anonyymi
Nuorten kuuluu haastaa vanhempansa muuten ei kehitystä tapahdu.
Ei nyt mitenkään pahimman vihollisen lailla, mutta sanallisesti onko näin vai niin.
Tosin jos vanhempien kanssa on samaa mieltä kaikesta niin on samalla tasolla.
- Anonyymi
Tottakai avointa keskustelua tarvitaan, jollei asioista voi keskustella ja kumpikin osapuoli tunnustaa tekemänsä virheet. Nuoriso kuvittelee olevansa joka asiassa oikeassa , eikä kehitystä tapahdu mutta sehän on jo nähty kuinka yhteiskunta kehittyy.
- Anonyymi
Nykyään vanhemmat voi opastaa nuoria näin kävi minun nuoruudessa kun ja Gooletus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään vanhemmat voi opastaa nuoria näin kävi minun nuoruudessa kun ja Gooletus.
Siis googletus niin siellähän kaikki tieto on menneisyydestä.
- Anonyymi
Niinhän se on. Tosin minua pelottaa silti kotona, koska halua elää vielä täällä. Usko sinäkin❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739