Jumalien uskonnolliset Hirviö-ennustukset

Anonyymi

Jumalat ovat varsinkin viime vuosina ennustaneet, ilmoitelleet uskovilleen erilaisia Hirviömäisiä asioita. Näitä mm. ovat Jumalan Oma Ilmoitus:" Minä vien Suomen elinatason!" Tämä v. 2007-2008 taitteessa. Ja niinhän he tulivat aikaansaamaan, nimittäin Antikristus-lärväillyillä vaaleasta naisesta, joka täysin vääristettynä kasvona/ilmeenä esitettiin v. 6/2009 lähtien.

Ei mikään muu saa Amerikkalaisia yht´äkkiä absoluuttisen pois kääntymään suomalaisten Nokian hyllyistä.Etenkin kun tunnetaan vielä amerikkalaiset, hyväuskoiset, jotka uskovat ihan mitä tahansa pelotteua, kauhistuttamista, ja nämä samat ajankohdat vielä osuvat tarkalleen samoihin aikoihin. Voin hankkia absoluuttista evidenssiä.

Jatkuu seuraavissa viesteissä.

4

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisää Jumalien ilmoittelemia asioita uskovilleen: v. 10/2014 Jumalat ns. hyökkäsivät armottomasti miesystäväni kimppuun, ja ilm. koko Etelä-suomessa eli pääkaupunkiseudulla Herrat esittivät tätä uhria eli miesystävääni kuin pedofiilinä. Tätä jatkui joka päivä, koko päivän seuraavat 18 kk yhtä soittoa, ja öisin kaikkea muuta syyllistävää, identifioidusti kys. uhrin kohdistelua ja esittelyä (tasan tarkkaan tunnistettavasti olevasti). Myös aina on niitä, jotka liikaa ovat samannäköisiä tai muistuttavat niitä. Ei mitään hätää, se on toisaalta myös meidän kaikkien varjelus. Jumalien ilmoittamat, esittämät imaget/illuusiot ovat VAIN Heidän sairasta, kieroutunutta peliä, nykyajan noita-vainoja. Ja vaan idiootit ja hullut niitä esitettyjä asioita/ilmiöitä uskovat.

Samoihin aikoihin, kun tätä uhria esitettiin ja armotoomasti kohhdeltiin, Herrat Jumalat ilmoittivat uskovilleen, kuinka Jumalaa ällöttää, inhottaa ihminen (ihmiset), joka harrastaa seksiä lastensa nähden. Oliko näin muka Suomessa? Asia voidaan kysyä ja tarkistaa, oliko jollain muka näin. Jumalat oikeasti vain käyttivät hyväkseen Itse ajamiaan asioita, illuusioita ja esittivät niitä vale-versioina ihmistä kohtaan.

• Anonyymi

Jumalat ovat myös ilmoittaneet uskovilleen, että Saatana tulee ihmiseski maan päälle, ja Sen tunnistaa siitä, että Se puhuu ihmisoikeuksien puolesta.

Ainoat Luciferit ovat Itse Jumalat, jotka ovat täällä esittäneet illuusioita esim. valoakin hyödyntäen.

Uskovat ovat myös erittäin paljon puhuneet, kertoneet Antikristus-ihmisistä. Että esim. muka presidentti Barak Obama ja lukuisat muut (ilm. jonkin verran tunnetut ihmiset) ovat muka Antikristuksia. Olen jo tästä lähettänyt viestiä Jenkkeihin kys. hlölle ja todellakin toivon, että moinen hullu, absoluuttinen viiripää, joka Barak Obamasta kehtasi mennä edes uskomaan sell., saadaan korvaus vastuuseen asiasta.

Ei voi antaa anteeksi tuollaisia väittämiä, uskomuksia, sillä muuten täällä jatkuu uskovien hillittömyys ja vapaana hilluminen sekä tollaisten Jumalien hilluminen Valtakuntineen. Törkeää ja absoluuttista vääryyttä ja kys. tekijä/kirjoittaja on saatava korvausvastuuseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalat ovat myös ilmoittaneet uskovilleen, että Saatana tulee ihmiseski maan päälle, ja Sen tunnistaa siitä, että Se puhuu ihmisoikeuksien puolesta.

Ainoat Luciferit ovat Itse Jumalat, jotka ovat täällä esittäneet illuusioita esim. valoakin hyödyntäen.

Uskovat ovat myös erittäin paljon puhuneet, kertoneet Antikristus-ihmisistä. Että esim. muka presidentti Barak Obama ja lukuisat muut (ilm. jonkin verran tunnetut ihmiset) ovat muka Antikristuksia. Olen jo tästä lähettänyt viestiä Jenkkeihin kys. hlölle ja todellakin toivon, että moinen hullu, absoluuttinen viiripää, joka Barak Obamasta kehtasi mennä edes uskomaan sell., saadaan korvaus vastuuseen asiasta.

Ei voi antaa anteeksi tuollaisia väittämiä, uskomuksia, sillä muuten täällä jatkuu uskovien hillittömyys ja vapaana hilluminen sekä tollaisten Jumalien hilluminen Valtakuntineen. Törkeää ja absoluuttista vääryyttä ja kys. tekijä/kirjoittaja on saatava korvausvastuuseen.

Jumalat ovat esittäneet vielä imageja/illuusioita vaaleasta naisesta, minusta. Ensimmäiseksi sain olla Antikristus (v. 2009-2011), heti sen jälkeen sain olla she-male friikki (v. 2013, 8/2019-3/2020 ja joskus harvoin sitä ennenkin). Sen kaiken jälkeen jouduin olla muka pedofiili (v. 10/2016-6/2017), sen jälkeen muka idiootti tai muuten vain absoluuttisen hullu. Ja naamaani ovat esittäneet myös identifioidusti, varsinkin sen suhteen miltä se josksus aikoinaan näytti (vaaleana), tosin vääristettynä sitäkin.

Ja kaiken lisäksi, eräs Jumala ilmoitti aikoinaan v. 2006 telepaattisesti: "Minä uhraan K...:n," eli minut! Ja tätä kaikkea on saatu siiten muutkin nähdä ja ihastella tai kauhistella. Lisäksi vielä väkivalta, jota Nuo Jumalat (ALIENS-olennot) Henkimaailmoineen ovat joskus tehneet. Ei kiinnosta enää, ei koskaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalat ovat esittäneet vielä imageja/illuusioita vaaleasta naisesta, minusta. Ensimmäiseksi sain olla Antikristus (v. 2009-2011), heti sen jälkeen sain olla she-male friikki (v. 2013, 8/2019-3/2020 ja joskus harvoin sitä ennenkin). Sen kaiken jälkeen jouduin olla muka pedofiili (v. 10/2016-6/2017), sen jälkeen muka idiootti tai muuten vain absoluuttisen hullu. Ja naamaani ovat esittäneet myös identifioidusti, varsinkin sen suhteen miltä se josksus aikoinaan näytti (vaaleana), tosin vääristettynä sitäkin.

Ja kaiken lisäksi, eräs Jumala ilmoitti aikoinaan v. 2006 telepaattisesti: "Minä uhraan K...:n," eli minut! Ja tätä kaikkea on saatu siiten muutkin nähdä ja ihastella tai kauhistella. Lisäksi vielä väkivalta, jota Nuo Jumalat (ALIENS-olennot) Henkimaailmoineen ovat joskus tehneet. Ei kiinnosta enää, ei koskaan!

Ja AVA txt-TV:llä on jatkuvasti, vuosien ajan julkaistu uskovien laittamaan viestiä: " Uskovaiset ovat pelastutettu Jeesuksen antaman uhrin tähden."

UHRI?... No, mikä se on? Se ei voi olla mikään asia, ei asiasta sanota uhri vaan uhraus. Ei mikään ristiinnaulitseminen voi olla UHRI tai Jeesuksen antaman mikään asia, vai voiko...?

EI, jos sanotaan UHRI, sillä tarkoitetaan joko ihmistä tai eläintä tai vaikka Henkimaailman jotain Olentoa. Mutta, kun samaan aikaan tätä tekstiä toitotellessa AVA-txt-TV:llä vuosien aikana, samaan aikaan täällä esitettiin esim. vain ainoastaan minua (vaaleana usein esitettynä) ja avutonta miesystävääni, joita Jumalat esittivät mm. pedofiilieinä, Antikristuksena (naista, minua), she-male-friikkinä (edell. naista vaan), idioottina (naista vain tässäkin as.)) ja muuten vain IHAN täysin sekopäisenä, ilm. absoluuttisena hullun (naista tässäkin as.).

Uskovaiset tai jos mitkään ihmiset ovat pelastetut Jeesuksen antaman UHRIN tähden, niin HÄVETKÖÖT silmät päästänsä, että kehtasivat sen sell. taakse mennä ns. piiloon tai olla armahdetut vaikka asioista. Ei mill. pahalla, uskovaisille EN anna IKINÄ anteeksi, JOS noin oli asianlaita.

Älkööt ripustautuko siihen Jeesukseenkaan ENÄÄ, vaan antakoon Hänen olla (häntä ei ole olemassa ollutaan enää ikuisiin aikoihin), KOSKA ALIENS-Jeesukset ovat hoitaneet tuota as. niin pitkään. Älkööt ripustautuko siihen Jeesukseen, ANTAA Hänen vihdoinkin olla RAUHASSA, Jmlta!

ALIENS-Jeesusten antaman UHRIN tähden!...eli minun ja monen muun ihmisen tähden, ETTE edes tiedäkään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1944
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      998
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe