Viatontako?

Anonyymi

En tiedä kuuluuko tämä tähän osioon, mutta laitan nyt kuitenkin.

Teen työtä, johon kuuluu paljon asiakastapaamisia ja kontaktien luomista yms. Oon ihan hyvännäköinen ja sosiaalinen nainen, joten seuraa löytyy aina tilanteesta riippumatta.
Jokin aika sitten eräs (mies)asiakas soitti ja virallisen osuuden jälkeen alkoi kyselemään henkilökohtaisia kuulumisia ja loppuun kysyi vielä, että voitaisiinko tavata lounaalla? Mä sanoin, että tietty (lounastapaamiset on mun työtä). No se jatkoi, että _kahdestaan_? (mä kun yleensä otan kollegan mukaan asiakastapaamisiin ja nyt asiakas teki selväksi, että halusi nimenomaan nähdä vain mut). Olin hieman hämilläni, mut olin et okei.. Siitä innostuneena se sit alkoi alleviivaamaan et voidaan tehdä mitä vaan ja mennä mihin vaan _mä_ haluan ja kaikki käy, kunhan vaan pidetään yhdessä hauskaa ja niin edelleen...kohottelin vähän kulmiani, mut annoin olla.
No mä jouduin sit lopulta perumaan sen tapaamisen muista syistä ja sain siltä sähköpostia, jossa se käytti musta sellasta hassua nimitystä, tyyliin "höpöliini". Olin et mitä vit***, meillä pitäis olla tosi virallinen asiakassuhde. :D Se viesti ei ollut ihan asiallinen.
Tää asiakas on mua 10-15 vanhempi ja naimisissa. Haluaako se jotain muuta vai sekoileeko se vaan jotain omiaan? Onks sillä joku kriisi? :D

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kriisi, sillä on vanhenemisen kriisi. Hienoa, että huomasit, monet eivät huomaa ja ajautuvat sen vuoksi sitten jalkavaimon rooliin, joita siis saattaa tuollaisessa vaiheessa olla useita. Pelko omasta vanhenemisesta on niin suuri, että koetetaan jokaista kohdalle sattuvaa, jotta saa tunteen, että se oma viehätysvoima iskeä naisia on vielä tallella. Usein tällaiset viimeiset rykäisyt kestää 2-3 vuotta ja sitten tasaantuu. Monet särkevät ne elämänsä pisimmät ihmissuhteet ja lähimmäiskontaktit tuon krrisin vuoksi lopullisesti, eivätkä tajua, että ei sitä mennyttä saa enää kriisin jälkeen takaisin. Tätä he sitten tosiasiallisesti yksin mietiskelevät kiikkutuolissa yksin istuessaan, kun kukaan ei oikein välitä ja käy vieraisilla, eikä polvella istu yhtään lastenlasta.

    • Anonyymi

      Ei toi mitään tavatonta ole, olen myös pavelu ammatissa ja asiakkaiden kanssa tekemisissä. Olen perheelinen nainen ja mieheni mukaan aika viehättävä kun vähän laittaudun. Muutama kerta käynyt kun asiakas on tehnyt vähän lähempää tuttavuutta mun tilanteesta ja kun kerroin pyysi että käydäänkö kahvilla. Sanoin et olen perheelinen johon mies et ei häntä haitaa mennään rauhaisaan paikkaan ettei tle yllätyksiä.. Toresin etten halua lähteä enkä pettää enkä sen koomin miestä nähnyt.

    • Anonyymi

      Arvatenkin vahempi varattu mies, joka takertuu kuin takiaispallo jokaiseen nuorempaan naiseen, johon vain jotenkin saa kontaktin. Älä näytä yhtään vihreää valoa, sillä muuten saat siitä kunnon riippakiven. Sano ystävällisesti, mutta tiukasti, ettei välillänne voi olla muuta kuin ammatillinen suhde. Kun kyseessä on asiakas, niin kansalainen tilanne. Opettele torppaamaan noi heti, sillä niitä riittää.

    • Anonyymi

      Kättäydyit arvoosi sopimattomalla tavalla. Käytoksesi ei ollut lainkaan ammattimaista.
      "No se jatkoi, että _kahdestaan_? (mä kun yleensä otan kollegan mukaan asiakastapaamisiin ja nyt asiakas teki selväksi, että halusi nimenomaan nähdä vain mut). " -olit täysin selvillä että mihen käytos ei ollut kosher (asiaan kuuluvaa).

      Epäilyttvä onko tarinasi edes totta.
      Kukaan joka on paljon asiakkaiden kanssa tekemisissä haistaa jo mädäntyneen hajun kaukaa!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe