Viatontako?

Anonyymi

En tiedä kuuluuko tämä tähän osioon, mutta laitan nyt kuitenkin.

Teen työtä, johon kuuluu paljon asiakastapaamisia ja kontaktien luomista yms. Oon ihan hyvännäköinen ja sosiaalinen nainen, joten seuraa löytyy aina tilanteesta riippumatta.
Jokin aika sitten eräs (mies)asiakas soitti ja virallisen osuuden jälkeen alkoi kyselemään henkilökohtaisia kuulumisia ja loppuun kysyi vielä, että voitaisiinko tavata lounaalla? Mä sanoin, että tietty (lounastapaamiset on mun työtä). No se jatkoi, että _kahdestaan_? (mä kun yleensä otan kollegan mukaan asiakastapaamisiin ja nyt asiakas teki selväksi, että halusi nimenomaan nähdä vain mut). Olin hieman hämilläni, mut olin et okei.. Siitä innostuneena se sit alkoi alleviivaamaan et voidaan tehdä mitä vaan ja mennä mihin vaan _mä_ haluan ja kaikki käy, kunhan vaan pidetään yhdessä hauskaa ja niin edelleen...kohottelin vähän kulmiani, mut annoin olla.
No mä jouduin sit lopulta perumaan sen tapaamisen muista syistä ja sain siltä sähköpostia, jossa se käytti musta sellasta hassua nimitystä, tyyliin "höpöliini". Olin et mitä vit***, meillä pitäis olla tosi virallinen asiakassuhde. :D Se viesti ei ollut ihan asiallinen.
Tää asiakas on mua 10-15 vanhempi ja naimisissa. Haluaako se jotain muuta vai sekoileeko se vaan jotain omiaan? Onks sillä joku kriisi? :D

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kriisi, sillä on vanhenemisen kriisi. Hienoa, että huomasit, monet eivät huomaa ja ajautuvat sen vuoksi sitten jalkavaimon rooliin, joita siis saattaa tuollaisessa vaiheessa olla useita. Pelko omasta vanhenemisesta on niin suuri, että koetetaan jokaista kohdalle sattuvaa, jotta saa tunteen, että se oma viehätysvoima iskeä naisia on vielä tallella. Usein tällaiset viimeiset rykäisyt kestää 2-3 vuotta ja sitten tasaantuu. Monet särkevät ne elämänsä pisimmät ihmissuhteet ja lähimmäiskontaktit tuon krrisin vuoksi lopullisesti, eivätkä tajua, että ei sitä mennyttä saa enää kriisin jälkeen takaisin. Tätä he sitten tosiasiallisesti yksin mietiskelevät kiikkutuolissa yksin istuessaan, kun kukaan ei oikein välitä ja käy vieraisilla, eikä polvella istu yhtään lastenlasta.

• Anonyymi

Ei toi mitään tavatonta ole, olen myös pavelu ammatissa ja asiakkaiden kanssa tekemisissä. Olen perheelinen nainen ja mieheni mukaan aika viehättävä kun vähän laittaudun. Muutama kerta käynyt kun asiakas on tehnyt vähän lähempää tuttavuutta mun tilanteesta ja kun kerroin pyysi että käydäänkö kahvilla. Sanoin et olen perheelinen johon mies et ei häntä haitaa mennään rauhaisaan paikkaan ettei tle yllätyksiä.. Toresin etten halua lähteä enkä pettää enkä sen koomin miestä nähnyt.

• Anonyymi

Arvatenkin vahempi varattu mies, joka takertuu kuin takiaispallo jokaiseen nuorempaan naiseen, johon vain jotenkin saa kontaktin. Älä näytä yhtään vihreää valoa, sillä muuten saat siitä kunnon riippakiven. Sano ystävällisesti, mutta tiukasti, ettei välillänne voi olla muuta kuin ammatillinen suhde. Kun kyseessä on asiakas, niin kansalainen tilanne. Opettele torppaamaan noi heti, sillä niitä riittää.

• Anonyymi

Kättäydyit arvoosi sopimattomalla tavalla. Käytoksesi ei ollut lainkaan ammattimaista.
      "No se jatkoi, että _kahdestaan_? (mä kun yleensä otan kollegan mukaan asiakastapaamisiin ja nyt asiakas teki selväksi, että halusi nimenomaan nähdä vain mut). " -olit täysin selvillä että mihen käytos ei ollut kosher (asiaan kuuluvaa).

Epäilyttvä onko tarinasi edes totta.
      Kukaan joka on paljon asiakkaiden kanssa tekemisissä haistaa jo mädäntyneen hajun kaukaa!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5120
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      116
      1618
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1429
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1339
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1163
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1030
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      805
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe