Viimeaikoina niin hermot menny naisiin. Kukaan ei halua nähdä. Ja on töitä ja hyvä palkka. Ostin ihan siistin Audin. Ja tuntuu että ei mikää auta enää. en vain jaksa enää. Kaipais jo vähä nais sutinaa.
T. Allu
Alkaa totaalisesti palaan käpy naisiin.
141
<50
Vastaukset
Audillako meinasit naisen saada? Jospa se oiskin pitänyt olla bemari?
- Anonyymi
Ei ole autosta kiinni. Ostin audin siistin. Mutta naiset ei vastaa viesteihin. Ei kiinnostu. Ei halua nähdä. Seksiä ei saa. En halua maksaa.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Älä huoli. Sitten kun sen naisen saat, tulet kuitenkin katumapäälle.
En tule menetin hyv'än naisen ja sain seksiä nyt elämä on aika tuskaa yksin oloa.
- Anonyymi
Vastahan sä kehuskelit että olit käyny maksullisissa.
Vai taasko valehtelit? Tokihan olet muistanut laittaa peräkontin täyteen subbareita? Lisäksi naisia saa kun muistaa liikennevaloista lähtiessä vetää sutia ja mutkissa tietty mennään kässärikäännöksellä.
Siitäkään ei ole haittaa, jos muistat vähän väliä muistuttaa siitä, kuinka hyvä palkkasi on maailman arvostetuimmassa ammatissa. Naiset myös pitävät siitä, kun kohtelet heitä kuin omaisuuttasi ja muistat puhua vanhemmillesikin "muijasta".
Jos siitä huolimatta ei piparia tahdo löytyä, niin olet antanut liian paljon periksi. Treffeillä sinä päätät mitä tehdään ja missä. Samalla kun viet silmäteräsi, eli auton puunattavaksi niin voit viedä ämmäsi ravintolaan MC Donaldsiin. Hän ei sitten saa syödä ranskalaisia ja hampparikin ilman pihviä, ettei turpoa muodottamaksi. Tosimiehenä muistat sitten sanoa sen heti suoraan.
Jos näillä ohjeilla ei naiset kiimaisena kuolaa perääsi, niin on se kyllä kumma.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai taasko valehtelit?Kävin joo, mutta ei se ole sama asia kun nuori nainen, ne on yleensä vanhoja kurppia.
TimoSimilä kirjoitti:
Tokihan olet muistanut laittaa peräkontin täyteen subbareita? Lisäksi naisia saa kun muistaa liikennevaloista lähtiessä vetää sutia ja mutkissa tietty mennään kässärikäännöksellä.
Siitäkään ei ole haittaa, jos muistat vähän väliä muistuttaa siitä, kuinka hyvä palkkasi on maailman arvostetuimmassa ammatissa. Naiset myös pitävät siitä, kun kohtelet heitä kuin omaisuuttasi ja muistat puhua vanhemmillesikin "muijasta".
Jos siitä huolimatta ei piparia tahdo löytyä, niin olet antanut liian paljon periksi. Treffeillä sinä päätät mitä tehdään ja missä. Samalla kun viet silmäteräsi, eli auton puunattavaksi niin voit viedä ämmäsi ravintolaan MC Donaldsiin. Hän ei sitten saa syödä ranskalaisia ja hampparikin ilman pihviä, ettei turpoa muodottamaksi. Tosimiehenä muistat sitten sanoa sen heti suoraan.
Jos näillä ohjeilla ei naiset kiimaisena kuolaa perääsi, niin on se kyllä kumma.Eikä pidä unohtaa karvanoppia, wunderbaumia ja punaista sisävaloa katossa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin joo, mutta ei se ole sama asia kun nuori nainen, ne on yleensä vanhoja kurppia.
Kovasti kehuit että oli upea, kaunis ja osaava maksullinen :D Taas valehtelit siis :D
Ja mitä sinä valitat seksinpuutetta kun olet juuri saanut :D
Olet sinä kyllä uskomaton napisija :D Anonyymi kirjoitti:
Kovasti kehuit että oli upea, kaunis ja osaava maksullinen :D Taas valehtelit siis :D
Olet sinä kyllä uskomaton napisija :DToiset on kyltymättömiä, varsinkin näin keväällä hormonit hyrrää. :D
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Toiset on kyltymättömiä, varsinkin näin keväällä hormonit hyrrää. :D
Onhan siitä joskus ollut jotain hömppätutkimuksia, että kun viettää pitkiä aikoja ilman seksiä, siihen tottuu eikä aktiivisesti enää kaipaakaan panemaan. Mutta ans' olla kun kerran saat, niin sen jälkeen kupeita pakottaa vietävästi! Onneksi tilanne tasaantuu sitten taas kun kroppa toteaa, ettei lisähupia tulekaan.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siitä joskus ollut jotain hömppätutkimuksia, että kun viettää pitkiä aikoja ilman seksiä, siihen tottuu eikä aktiivisesti enää kaipaakaan panemaan. Mutta ans' olla kun kerran saat, niin sen jälkeen kupeita pakottaa vietävästi! Onneksi tilanne tasaantuu sitten taas kun kroppa toteaa, ettei lisähupia tulekaan.
Varmaan siinä on vinha peräkin. Siedättyy? Toisaalta sitä pakotustakin voi ylläpitää omatoimisestikin. Antaa vähän bensaa ja liekkiä. ;)
tai sitten vaan keskittyy muihin asioihin ja unohtaa koko hommailun.
Mulla ainakin menee joskus kierroksille jo ajatuksesta, että pääsis toisen iholle ja tekemään taikojaan. Itsessään jo ruokkii haluja. Välillä himottaa niin, että tutisee koko jolppi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä kyllä uskomaton napisija :DIhan hyvä kroppa oli. Mut ei se kyl kaunis ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä kyllä uskomaton napisija :DJoo mähän olen ihme mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai taasko valehtelit?En valehdellut.
Jan1 kirjoitti:
Eikä pidä unohtaa karvanoppia, wunderbaumia ja punaista sisävaloa katossa. ;)
Eikö nykynuoriso laita nuo valot auton alle?
Ei ollu meidän nuoruudessa noin hienoja ledivaloja. Vähän ku hienonnäköistä sitä yhtäkin rallia voi nykyään ajella syys- ja talvipimeillä.Thymallus kirjoitti:
Eikö nykynuoriso laita nuo valot auton alle?
Ei ollu meidän nuoruudessa noin hienoja ledivaloja. Vähän ku hienonnäköistä sitä yhtäkin rallia voi nykyään ajella syys- ja talvipimeillä.Niinhän ne taitaa laittaa pitkin autoa ja kengänpohjatkin. Köyhän amiksen piti punaisella tinneritussilla värittää polttimo, että sai värivalon kattoon. :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä kroppa oli. Mut ei se kyl kaunis ollut.
Aiemmin kehuit upeaksi, mahtava vartaloiseksi kaunottareksi. Elikkäs taas valehtelit sitten :D
- Anonyymi
Jos se johtuu koronasta ettei ne halua nähdä,
- Anonyymi
Ei kyllä ennen koronaakaa kiinnostunu ja oikee halunnu nähä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ennen koronaakaa kiinnostunu ja oikee halunnu nähä
Tiedät itsekin erittäin hyvin mistä se johtuu. Olet itse monta kertaa täällä palstalla niitä asioita luetellut, joten ei se enää sulle yllätyksenä tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itsekin erittäin hyvin mistä se johtuu. Olet itse monta kertaa täällä palstalla niitä asioita luetellut, joten ei se enää sulle yllätyksenä tule.
Asia on selvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on selvä
Ei vaikuta olevan, kun joka päivä vikiset samat asiat täällä.
Unohda ne naiset, niin ei tarvitse menettää hermoja. Keskity itseesi ja autoosi ja hemmottele itseäsi hyvällä palkalla.
- Anonyymi
Ei huvita kun ei pääse matkustamaankaan.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ruoka, juoma, leffa, peli, viihde-elektroniikkaa tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei kyl oo ikinä mikään hyvin :D Et näe koskaan missään mitään positiivista! Aika rasittavan oloinen ruikuttaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei kyl oo ikinä mikään hyvin :D Et näe koskaan missään mitään positiivista! Aika rasittavan oloinen ruikuttaja.
Asia on selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aika monikin asia hyvin sori vain!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aika monikin asia hyvin sori vain!!
No eipä tunnu olevan, kun päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen vaan valitat samoja lauluja täällä palstalla :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä tunnu olevan, kun päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen vaan valitat samoja lauluja täällä palstalla :D
Asia totaalisen selvä. Aika monet valittaa naisista. Onko se jotenkin väärin saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia totaalisen selvä. Aika monet valittaa naisista. Onko se jotenkin väärin saatana.
Sulla ei ole ikinä mitään uutta sanottavaa tällä palstalla, aina vaan samat jankutukset. Keskustelupalstalla olisi suotavaa KESKUSTELLA, ei vain jankuttaa samoja lauseita hamaan hautaan asti.
Joten joo, sun tyylisi toimia keskustelupalstoilla on väärin.
- Anonyymi
Ei huvita. Haluaisin naisen.
- Anonyymi
Melko paljon valehtelet eli olisko siinä syy ettet saa naisia.
- Anonyymi
Mitä muka valehtelen?
- Anonyymi
Tuntuu että tämä allu-hahmo on feikki. Hirmuiset määrät valehtelua joka avauksessaan. En jaksa uskoa että aidolla ihmisellä menisi tahattomasti tarinat noin sekaisin, kuin tällä hahmolla tuppaa menemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu että tämä allu-hahmo on feikki. Hirmuiset määrät valehtelua joka avauksessaan. En jaksa uskoa että aidolla ihmisellä menisi tahattomasti tarinat noin sekaisin, kuin tällä hahmolla tuppaa menemään.
Mä en kyllä valehtele mitään sori!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kyllä valehtele mitään sori!
Juuri joku aika sitten kehuit käyneesi maksullisissa ja saaneesi hyvät kyydit nelikymppiseltä venakolta.
Nyt taas uliset ettet ikinä saa seksiä.
Tämä vaikuttaisi olevan viimeisimpiä valheitasi.
Toki jatkuvia valheitasi on:
"Unohdan naiset nyt kokonaan"
koska jo seuraavassa viestissä valitat epätoivoisesti kuinka taas latasit tinderin etkä saa mieleisiltäsi naisilta vastauksia.
Yksi kestovale myös on ettet muka pyyhi tinderissä kaikkia naisia oikealle. Kuitenkin saat osumia vain omien sanojesi mukaan "rumien naisten kanssa", mikä kielii siitä ettet lainkaan katso naisten profiileja tinderiä oikealle pyyhkiessäsi.
- Anonyymi
Alk JO RIITTÄÄ TÄÄ YKSIN OLO. haluan naista. Mul nyt duunia ja auto ja kaikki sopivasti rahaa. Ärsyttää kun ri naista.
- Anonyymi
Naisia tapaa kun juo viinaa. Naiset haluavat juoda viinaa miehen kanssa ja bailata yökerhossa. Ei siinä mitkään työpaikat ja autot auta.
t. viinamies - Anonyymi
Naiset ei saatana ollenkaa halua nähdä. Heitä ei kiinnosta paskaakaa mikää. Ei vastata mihkää viesteihin. Ei juuri haluta tietää miehestä mitään. Viihdytään yksin kotona sinkkuina.
- Anonyymi
Nyt. On. Korona.
Uusien ihmisien näkeminen ei ole suositeltavaa, koska jokainen eri ruokakuntaan kuuluva voi olla tartuntariski.
TIETENKÄÄN kukaan fiksu ihminen ei nyt halua nähdä!
- Anonyymi
Naiset on nii saatanan vaikeita. Alkanu nii palaan käpy. Ku saatana ei kelpaa ollenkaan.
- Anonyymi
Hähhähäh kurnauskis 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähhähäh kurnauskis 😛
Kummaus, maiskis ja kummitus.
Erään tutun kaupan johtajalla eli kauppiaalla oli herkullisen värinen huulipuna, teki mieli syödä sitä väriä. Kirsikan värinen joku, juttelin hänen kanssaan paljon mutta en syönyt häntä kuitenkaan. - Anonyymi
Olet itse täällä palstalla useasti myöntänyt että tiedät mistä se johtuu, ettei naiset susta kiinnostu.
Mitä sä saat irti siitä että päivittäin valitat nää samat ulinat tänne?
Saat tasan samanlaisia vastauksia näihin avauksiisi joka kerta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itse täällä palstalla useasti myöntänyt että tiedät mistä se johtuu, ettei naiset susta kiinnostu.
Mitä sä saat irti siitä että päivittäin valitat nää samat ulinat tänne?
Saat tasan samanlaisia vastauksia näihin avauksiisi joka kerta.No huoh,,, emmä jaksa tohon sanoo mitään, ei muutako tänää sorvin pariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huoh,,, emmä jaksa tohon sanoo mitään, ei muutako tänää sorvin pariin.
Niin, sinä et koskaan "jaksa" kun sinulle suoraan sanotaan mistä naisongelmasi johtuvat. Et koskaan "jaksa" kun sinua neuvotaan.
"Jaksat" vain silloin kun sua provosoidaan. Sitten jaksatkin jankuttaa ja väitellä. Asiallista keskustelua et ikinä "jaksa", koska et ole kykeneväinen sellaista käymään. Haluat vain uhriutua ja valittaa, vaikka hyvin jo tiedät ettet tältä palstalta sympatiaa saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinä et koskaan "jaksa" kun sinulle suoraan sanotaan mistä naisongelmasi johtuvat. Et koskaan "jaksa" kun sinua neuvotaan.
"Jaksat" vain silloin kun sua provosoidaan. Sitten jaksatkin jankuttaa ja väitellä. Asiallista keskustelua et ikinä "jaksa", koska et ole kykeneväinen sellaista käymään. Haluat vain uhriutua ja valittaa, vaikka hyvin jo tiedät ettet tältä palstalta sympatiaa saa.Jaksan kyllä hyvinkin. Ja olen tehnyt töitä sen eteen että naisen saisi. A sain työpaikan. B kerrytän rahaa. C maksan velkoja. D ostin auton. Mutta joo en tiedä mitä sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksan kyllä hyvinkin. Ja olen tehnyt töitä sen eteen että naisen saisi. A sain työpaikan. B kerrytän rahaa. C maksan velkoja. D ostin auton. Mutta joo en tiedä mitä sanoa.
Tiedät erittäin hyvin että sun isoimmat ongelmat on suun pään kanssa. Terapiassa käyminen on hyvä alku mutta sun pitää aktiivisesti työstää ja kehittää itseäsi terapian ulkopuolellakin. Näistä sun jatkuvasti junnaavista viesteistä päätellen et ole vieläkään alkanut tekemään pääsi kanssa kunnolla töitä.
Ei niillä autoilla ja palkkanauhoilla naista saa ellei pää ole kondiksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät erittäin hyvin että sun isoimmat ongelmat on suun pään kanssa. Terapiassa käyminen on hyvä alku mutta sun pitää aktiivisesti työstää ja kehittää itseäsi terapian ulkopuolellakin. Näistä sun jatkuvasti junnaavista viesteistä päätellen et ole vieläkään alkanut tekemään pääsi kanssa kunnolla töitä.
Ei niillä autoilla ja palkkanauhoilla naista saa ellei pää ole kondiksessa.Tiedän. Ja olen vähä sen eteen tehnytki töitä. Mutta naisille ei kelpaa lihava kaljuuntunut mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Ja olen vähä sen eteen tehnytki töitä. Mutta naisille ei kelpaa lihava kaljuuntunut mies.
Ei sullekaan omien sanojesi mukaan kelpaa lihava rupsahtanut nainen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sullekaan omien sanojesi mukaan kelpaa lihava rupsahtanut nainen :D
Ei tietenkää kelpaa. Koska olen itse suht pitkä komea mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkää kelpaa. Koska olen itse suht pitkä komea mies.
JUST kirjotit ylempänä olevasi lihava ja kaljuuntunut :D Et sinä silloin mikään komea ole :D
En tiedä kummin päin parempi. Minä en enää jaksa kiinnostua naisista. Onhan ne ihania alussa, mutta parisuhteen arjessa niistä vaan muodostuu riiviöitä mulle. Menee vapaa-aika, rahat ja hermot. En vaan osaa noita parisuhdekiemuroita, hukkaan jotenkin itseni niissä. Ensin jää kaverit ja omat harrastkset, sitte rakkaat sukulaiset, lopulta huomaan olevani lammas narussa. En ole vielä tavannut naista, joka osaisi tai haluaisi tuke minua arkielämän vaikeuksissa, mutta empaattisen ihmisenä koen olevani naisen tukipilari lähes kaisessa.
En vaan jaksa enää noita naiskuvioita. Yrittäkää te nuoret miehet paremmalla innolla.Ei naista nyt niin vaikea ole tyytyväisenä pitää, jos sattuu löytämään täyspäisen ihmisen joka ei tavoittele kuuta taivaalta ja rähise turhista. Jolle perusarki riittää harrastuksineen ja kerran pari ulkomaanmatka vuodessa tai kahdessa.
Tee jo alussa selväksi, että sulla on harrastuksia, sukulaisia ja muutakin elämää josta haluat pitää kiinni ja omaa aikaa niihin. Jos ei kelpaa, niin sittenhän se on siinä mitäpä sitä väkisin mitään.
- Anonyymi
Sulla on ilmeisesti joku tietynlainen naistyyppi mihin aina haksahdat, jos kaikki naisesi ovat tuollaisiksi osoittautuneet. Itselle ei ole moista osunut koskaan kohdalle vaikka aika montaa naista on ehtiny tapailemaan. Joko sulla on käyny paska mäihä tai mulla helkkarin hyvä.
- Anonyymi
Naiset haluaa viinaa ja miehen. Nii se on aina ollut.
- Anonyymi
Voi Allu, Allu sinä aina välillä hermoilet, kun ylitarjontaa, vaan ei täppää. Koetapas muistaa, että naiset/ nainen vie vapaa ajan ja hermot, eikä siitä pääse eroon. Pääsee kaverien kanssa kaljalle, ei tarvii imuroida,, eikä olla liki.
- Anonyymi
Allu-trolli jaksaa. Ei kukaan oikeasti ole noin tyhmä ja yksinkertainen, ei todellakaan!
Sinuun menee kuule maku. Tylsä olet, keksi uusi hahmo tai häivy.- Anonyymi
Tämän trolli-hahmon ylläpitäjällä ei tosiaan ole mitään elämää. Päivästä toiseen ilmestyy nämä sanasta sanaan samat aloitukset ja rutinat tänne. Shit's getting real old.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän trolli-hahmon ylläpitäjällä ei tosiaan ole mitään elämää. Päivästä toiseen ilmestyy nämä sanasta sanaan samat aloitukset ja rutinat tänne. Shit's getting real old.
Joo ei taida olla mähän oon niin vitun outo, jolla on hieno asunto siisti auto ja rahaa,, et sori on mulla elämää ja töitäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei taida olla mähän oon niin vitun outo, jolla on hieno asunto siisti auto ja rahaa,, et sori on mulla elämää ja töitäkin.
Jos sulla olisi elämä, et notkuisi joka päivä palstalla kirjoittelemassa kuukaudesta toiseen samoja aloituksia ja kommentteja. Siis sanasta sanaan samoja, joka päivä. Eipä ihan vaikuta siltä että olisi elämässä kaikki hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla olisi elämä, et notkuisi joka päivä palstalla kirjoittelemassa kuukaudesta toiseen samoja aloituksia ja kommentteja. Siis sanasta sanaan samoja, joka päivä. Eipä ihan vaikuta siltä että olisi elämässä kaikki hyvin.
Just just joo. En jaksa näihin vastata mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just just joo. En jaksa näihin vastata mitään.
Juurihan vastasit :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se nainen puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se nainen puuttuu.
No et sinä naista tältä palstalta löydä. Täällä vinkuminen ei mitenkään auta sua, päinvastoin sulle tulee aina vaan paha mieli. Vaikka aivan hyvin tiedät millaisia kommentteja sun itkut täällä saa, niin tulet aina vaan takaisin. Eli kaivat verta nenästäsi.
Tiesithän että hulluuden merkki on toistaa samaa toimintatapaa, mutta odottaa eri tuloksia?
- Anonyymi
Allu on taatusti yksi suomen tyhmimpiä ihmisiä. Latvasta laho, viimeiset sentit lahottaa.
- Anonyymi
Saattaisi riittää myötätuntoa ukkoa kohtaan muuten, mutta nämä päivittäiset samat itkut täällä palstalla on vieny kaikki sympatiat tyyppiin.
Joskus yritti tsempata ja lohdutella niin sai vaan äijältä haistatteluvyöryn niskaan. Trendi näyttää jatkuvan edelleen. Ei tuollaista jaksa kukaan lukea, saati että joutuisi moista kuuntelemaan ja kattelemaan. - Anonyymi
Joo ja sä voit vetää vittus päähän.
- Anonyymi
Joo no mä en sori ole tyhmimpiä, tienaan töissä hyvin ja menee hyvin muutenki, en sori ole mikää idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no mä en sori ole tyhmimpiä, tienaan töissä hyvin ja menee hyvin muutenki, en sori ole mikää idiootti.
Oot tyhmimmästä päästä siitä ei ole epäilyksiäkään. Ylivoimaisesti palstan surkein ihminen ikinä.
Ja vielä ihmettelee miksi naisille ei kelpaa..
- Anonyymi
Käpy selän alla ei niin kaiherra.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/5dc2a85d-78db-476c-aa80-70c9a716552b - Anonyymi
Hauska kaveri , pystyy laskemaan itsestään pientä pilaa. Tosikot ottavat senkin todesta.
- Anonyymi
...joka nyt Allu-trollia hauskana jaksaa pitää...
"Mulla on rahaa!½ Mulla on auto! Mulla on työ! Mulla on kaikki hyvin saatana!"
"Naiset ei kiinnostu. Mulla on v-tusti velkaa. Tapan itseni. Kohta varmasti saan potkut. Olen lihonut. Olen kalju. Tinderissä ei osumia. Naiset haukkuu. En kelpaa"
"Mulla menee niin saatanan hyvin! Kyllä saan sen naisen ja sitten saatte nähdä luuserit hahahaa!"
"Käyn terapiassa. En käy terapiassa. En saa terapiaa. Menen kohta terapiaan."
Tästä saisi hyvän Unelmien Poikamies Allu- sarjan telkkariin! Siinä kaksikymmentä upeaa kaunotarta kilpailisi komean salskean Allu-Adoniksen suosiosta! :D :D :D
Ja hei, tämä oli sitten minun ideani! Älkää yrittäkö varastaa! Aion ehdottaa jollekin tv-yhtiölle tätä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...joka nyt Allu-trollia hauskana jaksaa pitää...
"Mulla on rahaa!½ Mulla on auto! Mulla on työ! Mulla on kaikki hyvin saatana!"
"Naiset ei kiinnostu. Mulla on v-tusti velkaa. Tapan itseni. Kohta varmasti saan potkut. Olen lihonut. Olen kalju. Tinderissä ei osumia. Naiset haukkuu. En kelpaa"
"Mulla menee niin saatanan hyvin! Kyllä saan sen naisen ja sitten saatte nähdä luuserit hahahaa!"
"Käyn terapiassa. En käy terapiassa. En saa terapiaa. Menen kohta terapiaan."
Tästä saisi hyvän Unelmien Poikamies Allu- sarjan telkkariin! Siinä kaksikymmentä upeaa kaunotarta kilpailisi komean salskean Allu-Adoniksen suosiosta! :D :D :D
Ja hei, tämä oli sitten minun ideani! Älkää yrittäkö varastaa! Aion ehdottaa jollekin tv-yhtiölle tätä!Juu kyllä tämän rumban huumoripitoisuus on aikaa sitten jo lopahtanut. Nyt se on enää vaan surullista, tuo kuvailemasi tapainen, jakomielitautinen paasaus.
- Anonyymi
Sama se mitä kirjottais. Paskaa vaa niskaan satelee. Ei tällästä paskaa jaksa. On mulla silti ihan hyvin asiat. Naista nyt ei ole ja semmonen olis kiva saada. En nyt jaksa mitää huoria hetkeen.
- Anonyymi
MENE POIS!!!!!
- Anonyymi
Juuri tein yli 20 h töitä mähän oon vitun köyhä ja tyhmä. hahaha joo tyhmä en nyt ainaskaa ole, kun pärjään töissä ja hyvin menee.
- Anonyymi
Jaksa näitä idioottimaisia tyyppei paskanjauhajiua,, hankkikaa pellet elämä. niin Mun terapeuttiki sanoi että mulla menee ihan hyvin ja en missää nimes mikään tyhmä ole, luuleksä et piittaan tommosista pelleistä :D
- Anonyymi
Näyttäisi menevän ihon alle, kun ainoat kommentit mihin viitsit vastata on noita naljailuja.
Jätät systemaattisesti huomioimatta ne viestit, joissa sua yritetään tsempata tai neuvoa. Joskus haistattelet niillekin jotka pyrkii antamaan ihan hyviäkin ohjeita.
Ei siis liene ihme ettei sulle jaksa kukaan enää asiallisesti mitään vastata.
Tekisit itsellesi ison palveluksen kun hylkäisit nettiin kirjoittelun ja käyttäisit aikasi vaikkapa pääsi kuntoon laittamiseen. Et saa mitään positiivista irti näiltä palstoilta, joten on suuri ihme että aina vaan palaat tänne. Tiedät ihan hyvin millaisia vastauksia täältä aina saat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäisi menevän ihon alle, kun ainoat kommentit mihin viitsit vastata on noita naljailuja.
Jätät systemaattisesti huomioimatta ne viestit, joissa sua yritetään tsempata tai neuvoa. Joskus haistattelet niillekin jotka pyrkii antamaan ihan hyviäkin ohjeita.
Tekisit itsellesi ison palveluksen kun hylkäisit nettiin kirjoittelun ja käyttäisit aikasi vaikkapa pääsi kuntoon laittamiseen. Et saa mitään positiivista irti näiltä palstoilta, joten on suuri ihme että aina vaan palaat tänne. Tiedät ihan hyvin millaisia vastauksia täältä aina saat.Tätähän Allulle on jauhettu kukausi kaupalla, mutta sanot mitä tahansa vastaus on aina haistattelua.
En tiedä mitä se pelle oikein tällä hakee, mutta minun puolestani saa mädäntyä naisenpuutteensa ihan rauhassa. Mielen sairaus on yksi niistä pahimmista sairauksista, ja se tulee tämän Allun kohdalla todistettua. Säälin sen äitiä, hirveä taakka tuollainen poika! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätähän Allulle on jauhettu kukausi kaupalla, mutta sanot mitä tahansa vastaus on aina haistattelua.
En tiedä mitä se pelle oikein tällä hakee, mutta minun puolestani saa mädäntyä naisenpuutteensa ihan rauhassa. Mielen sairaus on yksi niistä pahimmista sairauksista, ja se tulee tämän Allun kohdalla todistettua. Säälin sen äitiä, hirveä taakka tuollainen poika!Kovasti vaikuttaa että ihan itse tyyppi on tuohon tilanteeseen itsensä ajanut. Ja jutuista päätellen ansaitsee todellakin olla yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti vaikuttaa että ihan itse tyyppi on tuohon tilanteeseen itsensä ajanut. Ja jutuista päätellen ansaitsee todellakin olla yksin.
Hohhoijaa olenpas yksin. Mutta on audi ja töitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti vaikuttaa että ihan itse tyyppi on tuohon tilanteeseen itsensä ajanut. Ja jutuista päätellen ansaitsee todellakin olla yksin.
Hohhoijaa olenpas yksin. Mutta on audi ja töitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisit itsellesi ison palveluksen kun hylkäisit nettiin kirjoittelun ja käyttäisit aikasi vaikkapa pääsi kuntoon laittamiseen. Et saa mitään positiivista irti näiltä palstoilta, joten on suuri ihme että aina vaan palaat tänne. Tiedät ihan hyvin millaisia vastauksia täältä aina saat.Asua selvä. En sit kirjota mitää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisit itsellesi ison palveluksen kun hylkäisit nettiin kirjoittelun ja käyttäisit aikasi vaikkapa pääsi kuntoon laittamiseen. Et saa mitään positiivista irti näiltä palstoilta, joten on suuri ihme että aina vaan palaat tänne. Tiedät ihan hyvin millaisia vastauksia täältä aina saat.Asua selvä. En sit kirjota mitää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätähän Allulle on jauhettu kukausi kaupalla, mutta sanot mitä tahansa vastaus on aina haistattelua.
En tiedä mitä se pelle oikein tällä hakee, mutta minun puolestani saa mädäntyä naisenpuutteensa ihan rauhassa. Mielen sairaus on yksi niistä pahimmista sairauksista, ja se tulee tämän Allun kohdalla todistettua. Säälin sen äitiä, hirveä taakka tuollainen poika!Okei olen sit hiljaa. Mussa on hyviäkin puolia. Mutta olen jatkuvasti yksin. Enkä pääse treffeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei olen sit hiljaa. Mussa on hyviäkin puolia. Mutta olen jatkuvasti yksin. Enkä pääse treffeille.
Tiedät itsekin kaikki ne syyt miksi et pääse treffeille. Olet ne moneen otteeseen täällä palstalla luetellut.
- Anonyymi
Et ole töitä tai audia nähnytkään. En ole töis ja seurustelen. Autoakaan ei ole.
- Anonyymi
Ei autoa kannatakaan pitää, tulee kalliiksi ja saastuttaa.
- Anonyymi
Naiset tykkää et miehellä on auto:)
- Anonyymi
Osa varmaan tykkää, juu. Mutta jos se on miehen ainoa hyvä puoli, niin ei sillä naista vielä saa.
- Anonyymi
No eipä ole naispuolisia kavereitakaan. Niin vaikee kysyä mikä on vikana. Ja ei pääse treffeille.
- Anonyymi
Tiedät itsekin erinomaisen hyvin kaikki ne syyt miksi et pääse treffeille. Luettelet ne viikottain tänne palstalle moneen kertaan. Tiedät kyllä itsekin aivan hyvin mikä sussa on vialla. Turha jankuttaa asiasta täällä palstalla.
- Anonyymi
Nyt sen huomaa joo. Suurin osa naisten vaatimuksista on pitkä mies. No eipä pitkä mies näytä joo kelpaavan vaikka käy töissä.!
- Anonyymi
Pituus ja työssäkäynti on plussaa, mutta kun ne on miehen ainoat positiiviset puolet niin niillä ei vielä pitkälle pötkitä. Pää kuntoon, sitten saattaa joskus onnistaa. Niin kauan kuin mielenterveys on rempallaan, ei naiset hypi syliin.
- Anonyymi
Ja pitäs käydä töissä. Ei kelpaa laiska rahaton sossupummi. Mutta en huomaa eroa!!
- Anonyymi
Ehkä jokin on muuttunut kun ennen luottotiedottomana ja työttömänäkin pääsin treffeille, nyt naisia ei kiinnosta. Voi olla et muuttunut,mut nykyää tuntuu ettei enää kelpaa saatana
- Anonyymi
Tiedät itsekin erinomaisen hyvin kaikki ne syyt miksi naiset eivät sinusta kiinnostu. Älä viitsi jankuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itsekin erinomaisen hyvin kaikki ne syyt miksi naiset eivät sinusta kiinnostu. Älä viitsi jankuttaa.
Asia vittu selvä!!!
- Anonyymi
Mahdollisuus nyt tehdä viel toistaseks töitä niin teen työni hyvin, etten saa potkuja enää. Enkä makaa kotona,sitä on ihan tarpeeks jo elämäs tehty. Lisäks oon vähä panostanu mut turhaa, ei ole naista. Nainen jätti minut kun omin rahaton ja työtön ja muita juttuja.
- Anonyymi
Mut toki myönnän et yritän naisia. Mut jos ei yritä mistä sit löytäis. Tinderiä ei ole ja baaritki nyt kielletty.
- Anonyymi
Epätoivo haisee jo kauas ja karkottaa kaikki.
- Anonyymi
Ihme touhua joo en oikee ymärrä, haha heti porukka meni hiljaseksi
- Anonyymi
Ei kukaan jaksa sua enää.
- Anonyymi
No niin Allu; en ole naispuolinen kaverisi mutta nainen olen.
Voin siis kai kertoa miksi sinusta ei kukaan kiinnostu?
Tässä ihan oman kertomuksesi mukaan, jotka asiat olet kymmeniin ellei satoihin kertoihin täällä ihan itse toistanut:
-olet heikkolahjainen.
Se ei sinänsä välttämättä ole ylitsepääsemätön haitta, mutta sinussa se näkyy äärimmäisenä lapsellisuutena ja lapsellisena narsismina
-sinulla on mt-ongelmia, käyt terapiassa.
Monilla on ongelmia ja se että käyt terapiassa on hyvä asia, mutta se ei näy missään! Sama meno hatkuu. Tuntuu sille ettet pysty saamaan mitään hyötyä terapiasta.
-et hallitse käytöstäsi vaan saat raivokohtauksia ja jopa lyöt ihmisiä sekä olet heitellyt juomia yms.
Impulssikontrollin puute karkottaa kyllä naiset, ainakin ne jotka eivät halua arvaamatonta ja aggressiivista miestä.
-et pysty pitämään työpaikkojasi. Olet saanut useat potkut koska olet sanomasi mukaan liian hidas. Siispä jotain häikkiä silläkin osalla.
Ylpeilet pituudella ja sillä että terapeutti sanoo että olet ihan komea. Ylpeilet autolla. Sinulla on upea asunto ja "korkea" palkka. Olet valtavan itsekeskeinen ja kuten aikaisemmin sanoin narsistisia piirteitä on (lapsenomaisia).
Sinulle napa jonka ympärillä maailma pyörii ja edelleytät sen pyörivän, on sinä.
Et tajua, että ihminen joka ei kykene empatiaan eikä vastavuoroisuuteen jää yksin. Ei voi elää vain minä-minä-minä-minä terveessä normaalissa ihmissuhteessa. Normaali terve nainen väistää kaltaistasi miestä.
Kun sinua yritetään ihan ystävällisestikin neuvoa, haistattelet ja hyökkäät. Etkö tajua että sillä konstilla ajat takuuvarmasti pois nekin harvat jotka vielä ovat jaksaneet!?
Täällä on moni sanonut että pesee kätensä sinusta. Eikä ihme. Vain hullu lähtee tuohon sinun oravanpyörääsi, saat keskustella yksin.- Anonyymi
Aamen!
...tosin tähän allu vastaa:
"Selvä sitten olen hiljaa ja menen pois! En jaksa!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
...tosin tähän allu vastaa:
"Selvä sitten olen hiljaa ja menen pois! En jaksa!"Allu vastaa näin: Selvä, unohdan naiset keskityn muuhun mulla on tonnin audikin.
En yritä enää koskaan naista.
Huomenna taas päinvastaiset ajatukset. - Anonyymi
Enää en ole heitellyt laseja. Haukkuminen ongelma. En saa potkuja töistä. Menen parempaan suuntaan.
- Anonyymi
Asia on selvä. No sitten sun täytyy varmaa etsiä prinssi muhamed:).
- Anonyymi
Edelleen naiset on sanonu et ole ruma. Mutta se on sun asia sitten. Pysy yksinäs.
- Anonyymi
Minä kykenen hyvin kirjottelemaan.
- Anonyymi
No sinäkö et sit kuittaa tätä että naiset haluaa pitkän komean miehen.. joka käy töissä ja asuu hienosti??
- Anonyymi
Etsi sitten prinssi muhamad:)
- Anonyymi
Jos ne iranilaiset ja afrikkalaiset on nii saatanan komeita. Ota sellanen.
- Anonyymi
Mulla on saumat hyvät naisen saantiin. En ole ruma ja rahaa on ja vakityö luultavasti.
- Anonyymi
Jos sulla olisi hyvät saumat, olisit jo ajat sitten löytänyt itsellesi naisen.
Mutta koska et yrityksistä huolimatta löydä naista, sinulla ei ole hyvät saumat.
Yksinkertaista.
- Anonyymi
Melko uus asunto. Oon pitkä ja hieno auto. Luulisi että olisi jo nainen.
- Anonyymi
Tienaan 15 e tunti töissä ja varmasti saan vielä naisen.
- Anonyymi
Vitin naiset ku aina poistatte tinderis. Sanois suoraa ettei kiinnosta.
- Anonyymi
Ekana 1 lause vastataan. Ja sit mennään poistaan saatana. Ihanko naisis ei olis vikaa:).
- Anonyymi
On se kumma kun ei voi kiinnostua ei sit millää. Äkkiä saatana poistoon ku ei kiinnosta.!!
- Anonyymi
Otahan rauhallisesti. Palstalla joku Reiska aneli lupaa, moiskattaa pusun iltasella toisen puoliskon nukkujalle. Ei naisia nyt kannata miettiä, 5 m väliä, ettei pisarat lennä.
- Anonyymi
"On se kumma kun ei voi kiinnostua ei sit millää. Äkkiä saatana poistoon ku ei kiinnosta.!!"
Normaalijärkinen osaisi päätellä tuosta jo jotain. Sinä vain änkeet itseesi vaikka selvin sanoin sanottu ja näytetty että EI KIINNOSTA PYSY POIS!!!!
Mikä kohta tässä on niin pirun vaikea tajuta?
Lapamatokin on pitkä, mutta enpä ole kuullut koskaan että naiset sellaisen perään olisivat!
Kuvittelen kaljun isomahaisen piiiiitkän lapamadon, onpa vastustamaton..... Ja vielä tyhmän kaupan päälle.- Anonyymi
Sä voit kuvitella mitä vain. Onneks on pieni maha ja kalju sori en ole:)
- Anonyymi
Sä pelle ny voit sanoa mitä sanot. Sä et ole edes nähny mua. Tule katsomaan jos haluat. Ikirunkkari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä pelle ny voit sanoa mitä sanot. Sä et ole edes nähny mua. Tule katsomaan jos haluat. Ikirunkkari.
Sun kuva oli sillä sun Allu85 profiilis näkyvissä. Olet reippaasti ylipainoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kuva oli sillä sun Allu85 profiilis näkyvissä. Olet reippaasti ylipainoinen.
Ai reippaasti korkeintaan 10 kg:):)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän sen vittu tiedätki:).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai reippaasti korkeintaan 10 kg:):)
Sun kasvot on niin pulleat että pakosti on koko ukko yhtä taikinainen. Ei kenenkään aikuisen kasvot ole noin tuhdit ellei ole sit muutenkin roimasti ylipainoa.
- Anonyymi
Terapeutti sanoi olen komea pitkä mies ja nyt töissäki. Kyllä mä vielä naisen saan,ette luuserit tunne mua.
- Anonyymi
Kyl mä vittu nyt terapiatätiä uskon ja hän sanoi että saan vielä naisen. Naiset tykkää nykyää et mies käy töissä ja on autoki. Ei haittaa lihavuus tai kaljuuntuminen. Ja velkaa on toki. Mut kaikilla on. Paskanjauhamista vaan saatana.
- Anonyymi
Tienaan ihan tarpeeksi töissä että voisin naisen saada ja lisäksi mulla on hieno asunto.
- Anonyymi
Kyllä se silti masentaa kun ei tule osumia edes tinderissä. Ja ei pääse naistenkaa treffeille.
- Anonyymi
Tuskin kovin moni mies muutenkaa. Naisilla noi kriteerit on taivaissa.
- Anonyymi
Onneksi tiedän sen että naisen vielä saan.
- Anonyymi
No sittenhän voit lopettaa täällä palstalla vinkumisen.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862