Arvostus tohtori Philliä kohtaan nousi kohisten!

Olen aina pitänyt kyseistä kaljupäätä vain ahneena ihmisten hyväksikäyttäjänä. Nyt tohtori Philli on pandemian johdosta ryhdistäytynyt ja ottanut roolia oikean informaation jakajana. Nyt hän on tehnyt suomeksi kansaan uppoavan rallin korona- viruksesta:
https://www.youtube.com/watch?v=ZHa562qgOZY

Ennustiko Hissu Hietalahti korona- viruksen jo kaks'kymmentä vuotta sitten? No EI!
https://www.youtube.com/watch?v=dWxoJn-XERA

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, törmäsin siihen Ievan-polokka parodiaan Riemurasiassa. Heilutteli sitä purjoakin yhdessä kohtaa.

    • Anonyymi

      Ja etenkin eläinlääkäri Dan Pol ( USA ) on suorastaan esikuvallinen eläinten auttaja.
      Varmaan köyhimmillä ei ole varaa tilata tri Polia paikalle hyöty- tai lemmikkieläintensä hätään.

    • Anonyymi

      Video on siitä erinomainen, että on hauska ja faktapitoinen. Ei pelkästä yskästä saa saikkua (sairaslomaa).

      • Anonyymi

        No meillä saa, jos on yskä niin ei pidä tulla töihin, sanottiin.


    • Olin samaa mieltä doktor philistä mutta tämä kaunis perinteisvaikutteinen polkkaviisu sai hymyn huulille ja niinpä lähdin täältä verhojen takaa ulos aurinkoon lenkille... alkoon hakemaan halpaa pulloo..no halpaa tai ei mutta koriin lähti 0,7kossu.. Babylon punkku sekä swingsiideri. Exä tykkäs juoda sitä.

      • Anonyymi

        Kun käytin kirkkaita, Suomi-viina taisi olla halvin. Siitä on kauan.


    • Anonyymi

      Näin Korona-kriisin aikana, jokaisen tulisi nähdä tuo video, koska lohduttavan ratkiriemukas sekä samalla yllättävän hyvin faktaa ja ohjeita antava mestariteos.

      -PN

      • Anonyymi

        Julkaistu vajaa viikko sitten, mutta ainoastaan vajaa 120 tuhatta katselukertaa. Syökö Riemurasia tuota lukua, sillä siellä tuo julkaistiin itsenäisesti, eli ei anna todellista kokonaiskatselukertamäärää.

        Siellä se toki oli jopa paljon suositumpi, kuin Youtubessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkaistu vajaa viikko sitten, mutta ainoastaan vajaa 120 tuhatta katselukertaa. Syökö Riemurasia tuota lukua, sillä siellä tuo julkaistiin itsenäisesti, eli ei anna todellista kokonaiskatselukertamäärää.

        Siellä se toki oli jopa paljon suositumpi, kuin Youtubessa.

        Vieläköhän doktor Philille saa aikoja, vieläkö jatkaa vastaanottojaan? Vaivani liittyy aivojeni sähkökemiaan.
        Sellaisia pään sisällä aistittavia piiskaniskuja. Häiritsevät päivääni kuin pienet sähköiskut.
        Työssään tressaantunut huuhaa lääkäri suositteli juuri doc. Phillii.
        @ valte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläköhän doktor Philille saa aikoja, vieläkö jatkaa vastaanottojaan? Vaivani liittyy aivojeni sähkökemiaan.
        Sellaisia pään sisällä aistittavia piiskaniskuja. Häiritsevät päivääni kuin pienet sähköiskut.
        Työssään tressaantunut huuhaa lääkäri suositteli juuri doc. Phillii.
        @ valte.

        Helkkari, kokemusta on! Mulla ne liittyy mielialalääkkeen vieroitusoireisiin, kun ei ole muistanut philleriä ottaa. Semmoisia "tsirp -tsirp-TSIiRP!", kuin sähköiskuja pään sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helkkari, kokemusta on! Mulla ne liittyy mielialalääkkeen vieroitusoireisiin, kun ei ole muistanut philleriä ottaa. Semmoisia "tsirp -tsirp-TSIiRP!", kuin sähköiskuja pään sisällä.

        Tämäkin vielä. Ne 3 ensimmäistä sirp sirppiä kovimmat. Niitä saattaa tulla muutaman minuutin välein.
        Tiedän ettei kaikki ole kuupassa ok, mutta minkäs teet. Inkontenenssi vaivaan näitä ehkä mulla teettää.
        Ohjeissa sanotaan, ainakin vihjataan, että tätä lääkemuunnosta käytetään myös psykoosilääkkeenä.
        Perkeekka kun pään äkisti kääntäminen aiheuttaa sirp-ilmiön ja ohutta huimausta. Tiiän ettei kaikki ole kuupan sisällä ok. Ei vaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin vielä. Ne 3 ensimmäistä sirp sirppiä kovimmat. Niitä saattaa tulla muutaman minuutin välein.
        Tiedän ettei kaikki ole kuupassa ok, mutta minkäs teet. Inkontenenssi vaivaan näitä ehkä mulla teettää.
        Ohjeissa sanotaan, ainakin vihjataan, että tätä lääkemuunnosta käytetään myös psykoosilääkkeenä.
        Perkeekka kun pään äkisti kääntäminen aiheuttaa sirp-ilmiön ja ohutta huimausta. Tiiän ettei kaikki ole kuupan sisällä ok. Ei vaan ole.

        Mulla kolmas peräkkäinen "tsrip!" on joskus saanut ihan polvet notkahtamaan kävellessä. Tsirpit pysyy täysin poissa, kun vain muistan ottaa mielialalääkkeen säännöllisesti. Eli en usko, että ne kielisivät tulevasta aivohalvauksesta/aivoverenvuodosta. En usko, huolta tuskin on. Pelkkä vieroitusoire.

        Ei mikään ihme, että kohtalotoveriin törmää juuri Huuhaa-palstalla. Käytätkö runsaasti alkoholia? Itse käytän ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kolmas peräkkäinen "tsrip!" on joskus saanut ihan polvet notkahtamaan kävellessä. Tsirpit pysyy täysin poissa, kun vain muistan ottaa mielialalääkkeen säännöllisesti. Eli en usko, että ne kielisivät tulevasta aivohalvauksesta/aivoverenvuodosta. En usko, huolta tuskin on. Pelkkä vieroitusoire.

        Ei mikään ihme, että kohtalotoveriin törmää juuri Huuhaa-palstalla. Käytätkö runsaasti alkoholia? Itse käytän ja paljon.

        Minulla on kaksi pahaa ja keholleni tiukkaa lääkettä. Ennen sitä Tuloxetiinia lösöt putosivat suoraan lahkeisiin. Ohjeiis varoitettiin paljosta alkoholin käytöstä.

        Ei ollut mitään vaikeutta jättää se iltatömssy vahvaa viinaa tyhjään vattaan pois. Tänään ei ole tullut tsirppei yhtään, mut päässä kohisee monitaajuisesti. En anna sen aivokihinän häiritä; siihen on tottunu kun sitä on pennusta asti havainnu. Ne tsirpit palaavat aikanaan.
        Kysyn vielä Pihtiputaan mummolta puhelimessa näin k-virusaikaan. Tiedän mitä sanoo; "et sinä siihen menehy kun nuin kauan olet jo potenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kaksi pahaa ja keholleni tiukkaa lääkettä. Ennen sitä Tuloxetiinia lösöt putosivat suoraan lahkeisiin. Ohjeiis varoitettiin paljosta alkoholin käytöstä.

        Ei ollut mitään vaikeutta jättää se iltatömssy vahvaa viinaa tyhjään vattaan pois. Tänään ei ole tullut tsirppei yhtään, mut päässä kohisee monitaajuisesti. En anna sen aivokihinän häiritä; siihen on tottunu kun sitä on pennusta asti havainnu. Ne tsirpit palaavat aikanaan.
        Kysyn vielä Pihtiputaan mummolta puhelimessa näin k-virusaikaan. Tiedän mitä sanoo; "et sinä siihen menehy kun nuin kauan olet jo potenut.

        Mun oli helppo tottua korvien soimiseen, kun asun vilkkaan tien varrella. Heti tien toisella puolella olevat kerrostalot muodostavat oikean kaikukopat talojemme välille. Kerran sattui hiljainen aika joskus arkiyön aamutunteina, jolloin vasta huomasin että jumankauta, mikä tinnitus mulla on! Olin niin tottunut jatkuvaan meteliin 24/7, että en edes TIENNYT vaivastani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kaksi pahaa ja keholleni tiukkaa lääkettä. Ennen sitä Tuloxetiinia lösöt putosivat suoraan lahkeisiin. Ohjeiis varoitettiin paljosta alkoholin käytöstä.

        Ei ollut mitään vaikeutta jättää se iltatömssy vahvaa viinaa tyhjään vattaan pois. Tänään ei ole tullut tsirppei yhtään, mut päässä kohisee monitaajuisesti. En anna sen aivokihinän häiritä; siihen on tottunu kun sitä on pennusta asti havainnu. Ne tsirpit palaavat aikanaan.
        Kysyn vielä Pihtiputaan mummolta puhelimessa näin k-virusaikaan. Tiedän mitä sanoo; "et sinä siihen menehy kun nuin kauan olet jo potenut.

        Korvien soiminen ja aivojen vihlonta johtunee korkeasta verenpaineesta. Itselläni ALAT 99 ja korvat kohisee ja piippaa niin, että välillä en kuule omia ajatuksiani.

        Lopeta:
        -Tupakointi
        -Alkoholi
        -Ylipainoisuus

        t. Pirilaakson Nuuskapeikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvien soiminen ja aivojen vihlonta johtunee korkeasta verenpaineesta. Itselläni ALAT 99 ja korvat kohisee ja piippaa niin, että välillä en kuule omia ajatuksiani.

        Lopeta:
        -Tupakointi
        -Alkoholi
        -Ylipainoisuus

        t. Pirilaakson Nuuskapeikko

        Kun kävin vielä pihalla äsken, trispit viuhuivat taas vahvoina.
        Pirilaakson nuuskalle:
        . en ole ylipainoinen
        . en tupakoi
        . verenpaine vaihtelee, mutta normaalin rajoissa
        . punaviiniä n. dl, vahvaa likööriä 1 annoksen verran päiväunille mennessä.
        Aivoista kuuluva kihinä alkoi jo 6 vuotiaana. Aivosähkökäyrää ei ole otettu. Hyvin vahva, monitaajuinen kihinä parhaillaan. Olkoon niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kävin vielä pihalla äsken, trispit viuhuivat taas vahvoina.
        Pirilaakson nuuskalle:
        . en ole ylipainoinen
        . en tupakoi
        . verenpaine vaihtelee, mutta normaalin rajoissa
        . punaviiniä n. dl, vahvaa likööriä 1 annoksen verran päiväunille mennessä.
        Aivoista kuuluva kihinä alkoi jo 6 vuotiaana. Aivosähkökäyrää ei ole otettu. Hyvin vahva, monitaajuinen kihinä parhaillaan. Olkoon niin.

        No sitten en kyllä ymmärrä oireitasi. Olen pelkkä poronnussija pohjoisesta ja moni vakio inhoaa sitä, kun täällä saisi kirjoittaa ainoastaan stadilaiset ja turkulaiset.

        Kärsin kuitenkin täysin samoista oireista, joita olet kuvaillut, vaikka taustamme ovat täysin erilaiset, kohtalotoverini.

        -PN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kävin vielä pihalla äsken, trispit viuhuivat taas vahvoina.
        Pirilaakson nuuskalle:
        . en ole ylipainoinen
        . en tupakoi
        . verenpaine vaihtelee, mutta normaalin rajoissa
        . punaviiniä n. dl, vahvaa likööriä 1 annoksen verran päiväunille mennessä.
        Aivoista kuuluva kihinä alkoi jo 6 vuotiaana. Aivosähkökäyrää ei ole otettu. Hyvin vahva, monitaajuinen kihinä parhaillaan. Olkoon niin.

        Puhuin tsirpeistä vuosia sitten muun muassa Masennus- ja lääke-osioilla, muistaakseni. Siellä oli useampi henkilö, joka tiesi, mistä kärsimme, mutta hekään eivät osanneet sanoa miksi.

        Mun teoria on, että kyseessä on lääkkeiden vieroitusoireet tai muuta niihin liittyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin tsirpeistä vuosia sitten muun muassa Masennus- ja lääke-osioilla, muistaakseni. Siellä oli useampi henkilö, joka tiesi, mistä kärsimme, mutta hekään eivät osanneet sanoa miksi.

        Mun teoria on, että kyseessä on lääkkeiden vieroitusoireet tai muuta niihin liittyvää.

        Googletin äsken hakusanalla "sähköiskuja pään sisällä" ja huomasin, että me ei todellakaan olla ainutlaatuisia, esim:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/5126420/sahkoiskuja-paassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googletin äsken hakusanalla "sähköiskuja pään sisällä" ja huomasin, että me ei todellakaan olla ainutlaatuisia, esim:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/5126420/sahkoiskuja-paassa

        Kohtalotovereita on aivan valtavasti. Kuuluuko sinulla aivan mieletön rutina, kun heilutat tasaisesti päätäsi sivusuunnassa, puolelta toiselle? Myös päätä kääntäessä puolelta toiselle meikällä tajuton rasahtelu ja pauke. Linkissä ehdottavat myös tätä sähköiskujen syyksi pään sisällä.

        Vahvin argumentti liittyy kuitenkin SSRI-lääkkeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtalotovereita on aivan valtavasti. Kuuluuko sinulla aivan mieletön rutina, kun heilutat tasaisesti päätäsi sivusuunnassa, puolelta toiselle? Myös päätä kääntäessä puolelta toiselle meikällä tajuton rasahtelu ja pauke. Linkissä ehdottavat myös tätä sähköiskujen syyksi pään sisällä.

        Vahvin argumentti liittyy kuitenkin SSRI-lääkkeisiin.

        Nivelet paukkuu senkin pölijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtalotovereita on aivan valtavasti. Kuuluuko sinulla aivan mieletön rutina, kun heilutat tasaisesti päätäsi sivusuunnassa, puolelta toiselle? Myös päätä kääntäessä puolelta toiselle meikällä tajuton rasahtelu ja pauke. Linkissä ehdottavat myös tätä sähköiskujen syyksi pään sisällä.

        Vahvin argumentti liittyy kuitenkin SSRI-lääkkeisiin.

        Luulen että minulla on sisäkorvassa kivisakkaa. Se vaikuttaa tasapainoaistin häiriöihin. Netissä näytetään miten sitä itse voi vähentää. eli asentohuimausta tää minulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nivelet paukkuu senkin pölijä.

        Illalla kun laitan itellein yöks petii, kuuluu rutina kuin vettä olis korvassa. Varasin ajan terveyskekukseen.
        Lääkäri tarkisti molemmat korvat...niissä mitään ole, hän sanoi. Peruin yksityisen korvalääkärin siinä pelossa, että mahdollinen kivisakka jäisi löytymättä.


    • Anonyymi

      Prikulleen samaa mieltä dr Phillistä. Hän twiittasi eilen TheNew York Timesissa: Suomella on jämäkin pääministeri Mari Kiviniemi sitten Paavo Lipposen ministerikausien.
      Tässä dr viittaa pääministeri Kiviniemen otteisiin pääkaupunkiseutunsa liikennejärjestelyihin maailmanlaajuisen koronavirustaistelussa maansa ja euroopankin eduksi.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä lie dr.Phill Pohjoisen Euroopan koronatilanteesta. Suomen osalta kulkutauti on kuitenkin lientymässä; tartunnat ovat vahvasti laskusuunnassa.

    • Anonyymi

      Tilastoja tarvittaisiin nyt kyllä myös parantuneistakin, kun kokoajan tulee ainoastaan kuolematapauksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      175
      3900
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      184
      1850
    3. 129
      1566
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1253
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      73
      930
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      46
      911
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      902
    8. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      884
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      855
    10. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      149
      855
    Aihe