"En näe tykkäyksiä"

Anonyymi

Olen törmännyt tuohon otsikkoon sekä Tinderissä että nyttemmin Badoossa ties kuinka monta kertaa. Naisten profiileissa, koska itse olen mies. Nyt alkaa hermot pettämään. Mitä nämä naiset yrittävät kertoa?

Onko niin, että-

(A) kyseinen nainen ei ollenkaan ymmärrä mistä ko. deittailusoftassa on kyse. Mutta miksi heitä on niin paljon?

(B) nainen ei itse edes jaksa selata muiden profiileja läpi, vaan kuvittelee että mies aina ottaa yhteyttä? Eihän se edes ole mahdollista tinderissä, jos nainen ei itse ole ensin tykännyt miehestä?

(C) jotain muuta, jota en vielä ole oivaltanut?

Mistä ihmeestä on kyse?

21

9830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä sama henkilö uudestaan, eli itse aloitin keskustelun. Tinderissä saa siis itselleen sellaisen ominaisuuden, että näkee muiden tykkäykset, jos maksaa. Tämä lienee 'Tinder Gold'.

      Mutta jos joku nainen ei ole ostanut itselleen Tinder Goldia, niin MIKSI siitä pitää kertoa koko maailmalle. Se, että ei näe muiden tykkäyksiä on ns. "DEFAULT". Kukaan ei alunperin näe muiden tykkäyksiä.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.

        Koska olen nainen, en tietenkään näe naisten profiilitekstejä enkä tiedä kuinka paljon naiset tuohon älyttömyyteen syyllistyvät. Ilmeisesti kuitenkin aika paljon? .Mutta aika monen miehen profiilissa lukee "minulla ei ole Goldia, en näe tykkäyksiä".

        Minua se tympäisee. Olen samaa mieltä että tuon kertominen on silkkaa idiotismia, oli asian kertojana sitten mies tai nainen. Miksi tuo pitää kertoa? Mitä minä sillä tiedolla teen, että joku ei näe tykkäyksiä? Uutisarvo on samaa luokkaa sama kuin jos hän kertoisi että hänellä on mustat nilkkasukat jalassa, siis EVVK.

        Minäkään en näe tykkäyksiä, enkä ymmärrä miksi minun pitäisi ne nähdä. Vielä vähemmän ymmärrän miksi minun pitäisi kertoa se profiilissa. Minua ei kiinnosta pätkääkään kuka on tykännyt minusta. Jos itse tykkään samasta miehestä joka on tykännyt minusta, meille tulee mätsi. Ei siihen mitään Goldia tarvita. Jos en tykkää hänestä, mätsiä ei takuulla tule, oli jommalla kummalla Gold tai ei.

        Jotkut hölmöt ehkä ostavat Goldin nähdäkseen kuka on tykäännyt ja ryntäävät suin päin tykkäämään takaisin, viitsimättä edes tutustua ko. henkilön profiiliin, Älytöntä touhua. Sehän tarkoittaa käytännössä: "haluan jonkun, ihan kenet tahansa, jos joku vain minut huolii niin lähden kiljuen hänen kanssaan!". Aika huono lähtökohta parisuhteen solmimiselle, saati onnistumiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.

        Koska olen nainen, en tietenkään näe naisten profiilitekstejä enkä tiedä kuinka paljon naiset tuohon älyttömyyteen syyllistyvät. Ilmeisesti kuitenkin aika paljon? .Mutta aika monen miehen profiilissa lukee "minulla ei ole Goldia, en näe tykkäyksiä".

        Minua se tympäisee. Olen samaa mieltä että tuon kertominen on silkkaa idiotismia, oli asian kertojana sitten mies tai nainen. Miksi tuo pitää kertoa? Mitä minä sillä tiedolla teen, että joku ei näe tykkäyksiä? Uutisarvo on samaa luokkaa sama kuin jos hän kertoisi että hänellä on mustat nilkkasukat jalassa, siis EVVK.

        Minäkään en näe tykkäyksiä, enkä ymmärrä miksi minun pitäisi ne nähdä. Vielä vähemmän ymmärrän miksi minun pitäisi kertoa se profiilissa. Minua ei kiinnosta pätkääkään kuka on tykännyt minusta. Jos itse tykkään samasta miehestä joka on tykännyt minusta, meille tulee mätsi. Ei siihen mitään Goldia tarvita. Jos en tykkää hänestä, mätsiä ei takuulla tule, oli jommalla kummalla Gold tai ei.

        Jotkut hölmöt ehkä ostavat Goldin nähdäkseen kuka on tykäännyt ja ryntäävät suin päin tykkäämään takaisin, viitsimättä edes tutustua ko. henkilön profiiliin, Älytöntä touhua. Sehän tarkoittaa käytännössä: "haluan jonkun, ihan kenet tahansa, jos joku vain minut huolii niin lähden kiljuen hänen kanssaan!". Aika huono lähtökohta parisuhteen solmimiselle, saati onnistumiselle.

        Aika huono lähtökohta parisuhteen solmimiselle. LOL Oottepa te naiset tyhmiä kun luulette löytävänne tinderistä parisuhteen. Miehet ei etsi Tinderistä parisuhdetta. Ehkä joku voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huono lähtökohta parisuhteen solmimiselle. LOL Oottepa te naiset tyhmiä kun luulette löytävänne tinderistä parisuhteen. Miehet ei etsi Tinderistä parisuhdetta. Ehkä joku voi.

        3n ja 10 vuoden suhteet sai molemmat alkunsa kinderissä.


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huono lähtökohta parisuhteen solmimiselle. LOL Oottepa te naiset tyhmiä kun luulette löytävänne tinderistä parisuhteen. Miehet ei etsi Tinderistä parisuhdetta. Ehkä joku voi.

        Älä puhu muiden miesten suulla. Puhu vain omasta puolestasi. Mini mies etsii sieltä nimenomaan vakituista suhdetta, ja moni aviopari on tavannut siellä toisensa.


    • Anonyymi

      Ni :-/

    • Anonyymi

      Riippuu vähän, itselläni ainakin tykkäyksiä yli 6000 niin en jaksa selata en jaksa myöskään vastaa viesteihin enään liian työllistävää touhua.

      • Anonyymi

        Nytkin klo on 1.0, niin mulla on jo 300 tykkäystä lisää en jaksa millään katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkin klo on 1.0, niin mulla on jo 300 tykkäystä lisää en jaksa millään katsoa.

        *1:01


      • Minkä ihmeen tähden olet Tinderissä. Sinä haaskaat muiden aikaa.


      • Anonyymi

        Parempi onkin kun et vastaa viesteihin, kun et osaa kirjoittaa.


    • Anonyymi

      jahas

    • Anonyymi

      No esim. Badoossa 55 vuotias nainen, ihan kivan näköinen mutta ei se luultavasti kumminkaan saa tuhansia tykkäyksiä. Otsikko: "En näe tykkäyksiä"

      MITÄ TÄMÄ NAINEN YRITTÄÄ KERTOA?

      Ja vaikka nainen saisikin tuhansia tykkäyksiä, niin kyllähän se periaatteessa näkee ne, jos käyttää sovellusta niin kuin se on tarkoitettu käytettäväksi. Onko siis niin, että nämä lukuisat naiset eivät osaa oikeasti käyttää sovellusta eivätkä ollenkaan ymmärrä mistä hommassa on kyse?

      • Anonyymi

        Asia on juuri kuten ajattelet: ne naiset eivät todellakaan tajua.
        Usein on tullut vastaan ”en näe tykkäyksiä, joten laita viestiä, vastaan kyllä”
        => mitä pirua????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on juuri kuten ajattelet: ne naiset eivät todellakaan tajua.
        Usein on tullut vastaan ”en näe tykkäyksiä, joten laita viestiä, vastaan kyllä”
        => mitä pirua????

        Toinen älyttömyys on tämä "laita viestiä". Miten minä voin niitä viestejä muka lähettää? Niitähän voi lähettää vasta kun tulee osuma, ei ennen..Osuma tulee vain jos kumpikin pyyhkäisee toisensa oikealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen älyttömyys on tämä "laita viestiä". Miten minä voin niitä viestejä muka lähettää? Niitähän voi lähettää vasta kun tulee osuma, ei ennen..Osuma tulee vain jos kumpikin pyyhkäisee toisensa oikealle.

        Se laita-viestiä taitaa tarkoittaa, että toivoo osuman jälkeen toisen aloittavan keskustelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen älyttömyys on tämä "laita viestiä". Miten minä voin niitä viestejä muka lähettää? Niitähän voi lähettää vasta kun tulee osuma, ei ennen..Osuma tulee vain jos kumpikin pyyhkäisee toisensa oikealle.

        Tämä kertoo siitä että ihminen on jo ihan oikeasti tyhmä!

        Eikä se tarkoita sitä, että osuman tullessa odotetaan toisen laittavan viestiä. Joka jo kertoisi jotain naisen passiivisuudesta.

        Kysyin tätä asiaa muutamalta tinder macthiltä ja heillä oli käsitys että maksullinen jäsen "voi jotenkin" laitella tosta vaan viestejä.


    • Anonyymi

      Tinderissä on kyllä huikean paljon laadukasta, normaalin ja fiksun oloista suomalaista daamia liikkeellä gold tai platinum jäsenyydellä. Satunnaisen seksin hakijat näissä profiileissa on aivan marginaalinen, ellei kokonaan olematon käyttäjäryhmä.

    • Anonyymi

      Mikäli ostat Tinder Gold-version ja valitset ”älä näytä minua Tinderin korttipakassa”, niin tässä tapauksessa tavoitteena on tykätä vain niistä tyypeistä jotka itseä kiinnostavat, eikä näyttäytyä ollenkaan muille. Mutta tällöin vastapuoli ei näe sinun tykkäystä ollenkaan, mikäli hänellä ei ole Tinder Gold myös. Eli sinulle ei voi tulla matchia hänen kanssaan. NÄISSÄ tapauksissa on hyvä tietää että et voi näkymättömänä matchata hlön kanssa koska hän ei näe tykkäystäsi. Tämä on ymmärtääkseni ainoa tilanne jota varten ko. tieto ilmoitetaan. Ja varsin järkevä sellainen, koska itse olen käyttänyt näkymättömänä Tinderiä ja tietyn matchin puutteessa jää miettimään oliko kyse siitä että toisella ei ole Goldia vai eikö hän ole vain ole tykännyt.

      • Anonyymi

        Mitä järkeä Goldissa edes on? Miksi minun pitäisi nähdä ketkä ovat tykänneen minusta? Monet miehet pyyhkivät oikealle jokaisen naisen, joten heidän tukkäämisensä eivät ole mitään tykkäämisiä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe