Kohtuuton ystävä

Anonyymi

Pakko avautua kun raivostuttaa !

Olin tekemässä muuttoa ja minulla on huonekaluja/tavaroita joita en enää tarvitse. Ystäväni kiinnostui niistä ja lupasin myydä ne hänelle halvalla. Ystävä alkoi kuitenkin tinkiä niiden hintaa vieläkin alemmaksi ja suostuin kun halusin päästä niistä eroon vain nopeasti. Ystävä alkoi tämän jälkeen myös vedota omaan talouteensa ja vaatia että minä maksaisin näiden tavaroiden kuljetuksenkin. Siihen en suostunut, sillä nuo hyväkuntoiset ja uudenveroitset tavarat lähtivät hänelle jo nyt aivan pilkkahintaan, lähes ilmaiseksi.
Ystäväni oli jo monta kertaa tulossa hakemaan näitä tavaroita, mutta aina kun oltiin sovittu, niin hän peruikin viimehetkellä, joskus hän ei edes vaivautunut ilmoittamaan että ei tulekkaan ja tämän takia olen joutunut monta kertaa jo päivystämään kämpillä ja perumaan omia menoja ym koska hän on luvannut tulla hakemaan, mutta ei olekaan sitten.

Viimeksi ilmoitin hänelle että haluan nyt tarkan ajan ja päivän häneltä ja että minulla alkaa yövuorot ja en silloin voi mitenkään heti aamusta alkaa päivystämään, että jos hän voisi hyvissä ajoin ilmoittaa ja tulla sitten sovitusti hakemaan näitä tavaroita. Hän ei vastannut mitään, mutta kun yövuorot alkoivat, niin hän oliseuraavana aamuna laittanut minulle viestin että tulee sen päivän aikana hakemaan. Olin tietysti nukkumassa yö vuoron jälkeen ja hän laittoi sitten minulle todella vihaisen viestin että nyt hän on joutunut turhaan odottamaan että saisi tavarat kun en vastaa, vaikka olin hänelle selvittänyt että tämän yövuorojen takia ei hakeminen sovi aamupäivästä. Hän haukkui minut epäluotettavaksi . Koitin rauhoitella häntä ja sanoin että ensiviikolla sopii kun minulla alkaa vapaat. Hän ei kuitenkaan vastannut mitään enää viesteihin ja lopulta minun oli pakko sitten muuttaessa viedä nuo tavarat kirpputorille, koska hän ei vastannut enää.

Nyt hän sitten olisi tullu hakemaan niitä ja suuttui minulle kun olinkin jo vienyt tavarat muualle. Hän ei ollut edes maksanut niistä mutta syytti minua taas epäluotettavuudesta.

Muistutin häntä siitä, että hänellä on ollut yli kuukausi aikaa tulla ne hakemaan ja aina hän on perunnut ja hän ei läheskään aina edes ilmoittanut jos ei tulekaan hakemaan niitä ja hän on ollut tietoinen siitä koska minulla on muuttopäivä.

Nyt se on sitten hänen mielestään minun syytäni että hän joutuu kalliimmalla hankkimaan itselleen tavaroita/huonekaluja

Oli vielä mennyt yhteiselle tutulle haukkumaan minua epäluotettavaksi. Minusta ystäväni on timinut todella kohtuuttomasti.

6

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihminen joka käyttäytyy sinua kohtaa tuolla tavalla on "ystäväsi"!!??
      Haloo!!!
      Tuon tason ihmisiä ei normaalisti hyväksytä edes näköetäisyydelle. On parasta että tuo "ystäväsi" on tästä lähtien entinen "ystävä".

Poista tuo mykyttävä "ystävä" täysin elämästäsi. Tuon tason likakasoja sinun ei trvitse haalia ympärillesi.

• Anonyymi

Joo en todellakaan tämän jälkeen edes ajatellutkaan että olisin jatkossa häneen enää mitenkään yhteydessä.

Raivostuttaa vaan kun hän on mennyt haukkumaan minua yhteiselle tutulle ja tuttu kertoi että oli kuulemma muuallakin käynyt asiasta kuuluttamassa.

• Anonyymi

Hän toimi tosi itsekkäästi ja ajattelemattomasti.

• Anonyymi

Ei helkkari!

Nyt tää tyyppi ehdotti että käyn hakee nää tavarat pois kirpparilta jotta saa ne itselleen :D

Sanoin vaan hänelle että voi ihan itse käydä ostamassa ne tavarat sieltä

Mistä näitä oikeen sikiää xD

• Anonyymi

Ei Hyvää päivää. Ei tuollasen tyypin kans voi olla ystävä. Kiusantekoa

• Anonyymi

Ei se kyllä ole sinun vikasi, jos toinen joutuu itselleen ostamaan huonekalut. Niinhän sinäkin varmaan olet joutunut omasi kalliimmalla ostamaan.

Auttaminen ja halvalla myyminen on tietysti hyvä asia, jos toisella ei ole varaa kalliisiin huonekaluihin. Mutta sinun asiasi ja päätöksesi se silti on, millä hinnalla ja millä ehdoilla myyt tai annat omat huonekalusi, ja kenelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4220
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2141
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1687
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1068
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    Aihe