Lippu.fi ja lippurahojen palautus

Anonyymi

Hei,

onko kukaan saanut lippu.fi -palvelun kautta hankituista lipuista rahojaan takaisin, jos tapahtuma on peruttu nyt koronan vuoksi?

Laitoin itse palautuspyynltöä heidän sivuillaan oleella lomakkeella 2,5 viikkoa sitten, eikä vielä ole kuulunut pihahdustakaan. FB-sivujensa mukaan eivät kuulemma osaa yhtään sanoa, milloin rahoja saisi takaisin. Vähän alkaa olla sellainen olo, että taitaa olla yksi suuri puhallus tuo lafka.

3

2984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole rahoja palautunut minullekaan

• Anonyymi

Tätä samaa ihmettelen 🤔 mä olen hakenut palautusta,useammasta lipusta 14.3.20 ja nyt on puoliväli toukokuusta ylitetty... oon aika alkupäässä ton palautuspyyntöni kanssa, kun koronarajoitukset astui voimaan 12 pvä illalla. Nyt kun korona kiristää ihmisten taloutta olisi monelle lippurahat, kuin kultaa taivaalta. Mä en ymmärrä et lafkat laittaa porukkaa pellolle ja sitten toisaalla odotellaan ku henkilökunta ei pysty tekemään ruuhkatilanteessa kuin hitusen... eikö töitä vois kierrättää?!? Ugh.. olen puhunut 😂😂😂

• Anonyymi

Nokia-Arenan Jääkuningatar esitykset on siirretty vuodella. Lippurahan voi vaatia palautettavaksi. Kuinkahan kauan niitäkin joutuu odottamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      56
      1232
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      94
      1226
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1060
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      925
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      813
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      794
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      14
      730
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe