Olen kaksi päivää kuunnellut erästä naista, joka suree ikäänsä. Hän valittaa, että on vanha, mutta itse on vasta 42 - vuotias. Eihän noin nuori nainen voi olla vanha.
Jos puhutaan vanhasta, niin äitini on 82 - vuotias.
Hän ei ennen tätä vuotta tunnustanut edes olevansa vanha. Syykin on selvä. Hän ei enää pysty liikkumaan kunnolla. Toisin on tuon 42 - vuotiaan, jolla ei vielä ole samanlaisia vaivoja.
En ole koskaan marissut iästäni, vaan nauttinut siitä iästä, mikä on. En usko, että kaikki naiset valittavat iästään . Ei, 40 - vuotias ole vanha, eikä 50 - vuotias. Äitini kävi uimassa ahkerasti vielä 70- vuotiaana ja ajoi pitkiä lenkkejä polkupyörällä.
Hänen isänsä ajoi vielä 80 - vuotiaana mopolla.
Hyvät naiset. Älkää menkö ikäansaan.
Onko ikä naisille ongelma?
Anonyymi
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oot rakastunut 20 v nuorempaan niin väkisinkin ikäänsä miettii...
- Anonyymi
En juurikaan mieti ikääni, vaikka meillä on ikäeroa 13 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737