Saamattomat miehet !

andrea-68

Miksi treffipalstoilla haetaan seuraa tosimielessä ja sitten kun tuntuu että kaikki natsaa, niin ei halutakkaan tehdä mitään parisuhteen eteen eikä ollakkaan enää niin tosissaan. Jos kumppanin tosissaan haluaa, niin kyllä se tarvitsee myös jotain tekoja sen eteen. Kuulee ja viestitellään että tämä on juuri sitä mitä hakija on etsinyt, mutta treffailua pitemmälle ei haluta. Miksi rimakauhu iskee??

10

2965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arii

      ...mutta, jos me miehet ollaan jotenkin sitoutumis kammoisi.... en kylläkän usko kaikista.

    • treffimies

      Koska täähän jää koukkuun,joku sen sano aikaisemminkin,ei voi pysähtyä yhteen kun seuraava voi olla vielä parempi. Iskee kuin tauti,aluksi huomaamatta ja parannuskeinoa ei löydy. Ja lopuksi jää vain tyhjä luu käteen.

      • yks tyttö

        Ei voi sanoa tuohon muuta kuin että "naulan kantaan"! Noin se juuri menee. Netistä tuskin vakavia parisuhteita löytää, kokemusta on. Tää on oikeeta parisuhdeshoppailua täällä netissä. Eipä juuri kukaan halua sitoutua, kun se on sitten niin tylsää. Se uuteen ihastuminen uudestaan ja uudestaan on kuin jotain huumetta, varsinkin miehille.


      • entinen chatti ja treffimies.

        En kehtaa käyttää nikkiäni,koska tämän kerron. Nämä koukkuun jäämiset on totta,itseä nauratti ettei tähän voi koukkuuntua.

        Ensin chattia vähän,sitten useammin,treffi-ilmoitus palstalle,vapaa-aika pyöri vaan chatin ja treffijuttujen tiimoilla,töistäkin vilkuilemisia treffi-ilmoon,josko joku vastannut tai onko kukaan katsonut galleriaa. Monen kivan naisen kanssa juttelin,tosissani etsin,yhdenkään kanssa en viitsinyt oikeasti yrittää kun etsin ja etsin,tai luulin että etsin,oikeasti olin koukussa ja pahasti mutten sitä nähnyt.

        Sitten tapasin tansseissa naisen,ehkä sen oikean,hän jätti mut tämän netin takia,en osannut enää tavallista elämää ja suhdetta rakentaa,aina kiire chattiin ja treffipalstalle. Kostin sen naisille chatissa ja treffijutuissa,kohtelin naisia todella törkeästi,eikä siinä ollut mun mielestä mitään väärää.

        Kiitos kuitenkin yksien treffien,nainen haukkui mut päästä varpaisiin,sanoi sellaisia asioita joita en uskonut itsestäni. Haukkui silmät suut täyteen. Jokin napsahti ja heräsin. Nyt olen kuin alkoholisti,yritän päästä chateista ja nettitreffeistä eroon,vaikeaa kun kone ja nettiyhteys pakko olla työn takia myös kotona.

        Vieroitusoireet:koko ajan miettii ketä ja mitä chatissä tapahtuu,kuka kenen kanssa juttelee,oliskohan mulle saumaa,ihastuistko joku,yrittäiskö joku mulle,jne. En ole laittanut chatti-estoja,sellaisia kuulemma saa,yritän selvitä omin avuin.

        Vaikea aloittaa tavallista elämistä,ei osaa tehdä mitään,miten aikaansa kuluttaa,miten saada ystäviä,tuttavia ja miten löytää se elämän nainen. Nyt varmaan monia naurattaa,niin mäkin olisin ennen tehnyt,mutta katso vain omaa napaasi,jos vaikka säkin olet jo koukussa,et vain huomaa.

        Näistä eroon pääseminen on tosi vaikeaa,mä fiksu,koulutettu mies,olen sen nyt kokenut ja vielä pitkään varmaan menee että osaan tätä tavallista elämää chatin ja nettitreffien ulkopuolella.

        ps. jos joku nainen tunsi kirjoitustyylistä,niin anteeksi todella paljon!


      • Aikaisemmin mikään ei riitt...
        entinen chatti ja treffimies. kirjoitti:

        En kehtaa käyttää nikkiäni,koska tämän kerron. Nämä koukkuun jäämiset on totta,itseä nauratti ettei tähän voi koukkuuntua.

        Ensin chattia vähän,sitten useammin,treffi-ilmoitus palstalle,vapaa-aika pyöri vaan chatin ja treffijuttujen tiimoilla,töistäkin vilkuilemisia treffi-ilmoon,josko joku vastannut tai onko kukaan katsonut galleriaa. Monen kivan naisen kanssa juttelin,tosissani etsin,yhdenkään kanssa en viitsinyt oikeasti yrittää kun etsin ja etsin,tai luulin että etsin,oikeasti olin koukussa ja pahasti mutten sitä nähnyt.

        Sitten tapasin tansseissa naisen,ehkä sen oikean,hän jätti mut tämän netin takia,en osannut enää tavallista elämää ja suhdetta rakentaa,aina kiire chattiin ja treffipalstalle. Kostin sen naisille chatissa ja treffijutuissa,kohtelin naisia todella törkeästi,eikä siinä ollut mun mielestä mitään väärää.

        Kiitos kuitenkin yksien treffien,nainen haukkui mut päästä varpaisiin,sanoi sellaisia asioita joita en uskonut itsestäni. Haukkui silmät suut täyteen. Jokin napsahti ja heräsin. Nyt olen kuin alkoholisti,yritän päästä chateista ja nettitreffeistä eroon,vaikeaa kun kone ja nettiyhteys pakko olla työn takia myös kotona.

        Vieroitusoireet:koko ajan miettii ketä ja mitä chatissä tapahtuu,kuka kenen kanssa juttelee,oliskohan mulle saumaa,ihastuistko joku,yrittäiskö joku mulle,jne. En ole laittanut chatti-estoja,sellaisia kuulemma saa,yritän selvitä omin avuin.

        Vaikea aloittaa tavallista elämistä,ei osaa tehdä mitään,miten aikaansa kuluttaa,miten saada ystäviä,tuttavia ja miten löytää se elämän nainen. Nyt varmaan monia naurattaa,niin mäkin olisin ennen tehnyt,mutta katso vain omaa napaasi,jos vaikka säkin olet jo koukussa,et vain huomaa.

        Näistä eroon pääseminen on tosi vaikeaa,mä fiksu,koulutettu mies,olen sen nyt kokenut ja vielä pitkään varmaan menee että osaan tätä tavallista elämää chatin ja nettitreffien ulkopuolella.

        ps. jos joku nainen tunsi kirjoitustyylistä,niin anteeksi todella paljon!

        Jotenkin tuntuu siltä, että mulle melkein oli käymässä juuri noin, kuin sinulle on käynyt. Onneksi kuitenkin huomasin riittävän varhaisessa vaiheessa miten kuviot menee ja ymmärsin kuinka tärkeä ja rakas eräs suloinen nainen onkaan minulle. :)


    • olen tästä ja kokemusta on..törmännyt monesti samaan ollaan niin kiinnostuneita että..luvataan pitää yhteyttä ja muuta vastaavaa..tää vaan on leikkimistä sekä miehillä että naisilla..kyllä mä ainakin jos kiinnostun jostain niin ei se kiinnostus kyllä vaihdu toiseen muka parempaan!! mut meitä on niin moneen junaan ja toiset jää asemalle..ei kaikkia voi miellyttää mutta kyllä jo profiili kertoo ihmisestä paljon ja se kun kirjoittaa toiselle..miksi sit antaa jotain ymmärtää kun sillä ei kuitenkaan mitään tarkoita..itse olen jo kyllästynyt koko sivuun...

      • jokuvaan

        Puhuja,, perkele, kun valikoit
        miehet kuvan perusteella


      • jokuvaan kirjoitti:

        Puhuja,, perkele, kun valikoit
        miehet kuvan perusteella

        mitä kirjoitin!! en ole puhunut mitään ulkonäöstä!! yleensäkkin profiilista..itse en ole sivulla pelleillyt vaan kyllä ne on olleet miehiä ketkä sitä tekevät..en todella alentuisi siellä leikkimään kenekään kanssa!!!että lueppa tarkemmin mitä kirjoitin!!!


      • jokuvaan
        margitirene kirjoitti:

        mitä kirjoitin!! en ole puhunut mitään ulkonäöstä!! yleensäkkin profiilista..itse en ole sivulla pelleillyt vaan kyllä ne on olleet miehiä ketkä sitä tekevät..en todella alentuisi siellä leikkimään kenekään kanssa!!!että lueppa tarkemmin mitä kirjoitin!!!

        vai niin,, kestätkö ihan oikeesti totuuden, jos sen tässä kaikille kerron?


    • löytäjä

      itse olen eronnut ja laitoin ilmoituksen ihan sattumalta,enkä lähtenyt etsimään mitään, mutta löysin todella ihanan naisen, joka ei myöskään etsinyt kirjekaveria kummempaa!
      nyt olemme täysin rakastuneita ja mietimme miten voisimme viettää aikaa enemmän toistemme kanssa, kun molemmilla on entisestä suhteesta lapsia.
      älkää rakkaat ihmiset etsikö mitään, ainakaan tositarkoituksella, niin saatatte löytää jotain uskomattoman ihanaa!!
      niin minulle ainakin täällä kävi!!
      eivätkä kaikki miehet pelkää sitoutua!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      33
      2848
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      2007
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      190
      1934
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      152
      1805
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1681
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1396
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      188
      1394
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1253
    9. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      104
      1185
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1101
    Aihe