Mun mielipiteeni miehenä, vaimoni on ollut aina suht viehätävä ja hyvä vartaloltaan ja vaikka kiloja on kertynyt viime vuosina eipä tuo hassummalta näytä vieläkään kun vähän laitautuu. Ja vaimoni on halutessaan saanut miehien päitä kääntymään, saihan tuo tavatessamme munkin mielenkiinon heti heräämään, vaatetus ja sopiva flirtti iski heti. Vaimo ei nyt olo ollut mikään pullantuoksuinen äiti tai vaimo. Muutamaan kertaan on pettänyt nuoremapana, hölmöilyt jäi kuitenkin kolmeenkympin tienoilla ja nainen keskittyi sen jälkeen siihen tärkeimpään, perheeseen. Eikä mulla mitään ero ajatuksia tullut, moni mokailee nuorempana ja kun vielä viina sisältyy harhailuun niin ymmärystä löytyy ja ainakin vaimo myönsi pettäneensä ja mokanneensa. Tiedän kyllä että viina joskus naista vei, muuttui vähän juin toiseksi naiseksi juotuaan. Kuinka moni mies olisi kieltäytynyt vaimon seurasta, ei varmaan moni kun kyseessä seksi,. Kokeilin itsekin miten isku onnistuu, en ole pettänyt enkä petä kunhan koitin tuuria , olisi siellä muutama nainen munkin kanssa petiin lähtenyt ja niin oli niilläkin aviomies joten suoraan verrannollinen.
Naisena saa helpommin seuraa
12
114
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, mikä on sinun viestisi tarkoitus?
- Anonyymi
Olisiko vaikka seuraavaa, jos nainen haluaa pettää saa varmasti helpommin vierasta kuin mies. Olen aiemmin seurustellut naisen kanssa joka oli "hempukka" hyvin tietoinen omasta haluttavuudestaan ja käytti sitä hyväksi ja petti mua kunnes jäi käytänössä rysän päältä kii ja seurustelu päättyi just siihen paikkaan ja hetkeen.
- Anonyymi
Nainen kuin nainen pettää vaikka näyttäisi siltä että: Ei olisi uskonut.
- Anonyymi
Perhetuttuni, äiti ja vaimo, olkoon vaikka nyt "Tarja", reilusti painoa siis ylipainoa eikä kasvoistakaan kummoinen mutta niin vaan vierasta saa, ihme on.
- Anonyymi
En ole pettänyt, mies on, vaikka on ruma kuin petolinnun perse. Ei edes komeanrosoisella tavalla. Ihana muuten kuulla, että palstalta löytyy uskollisia aviomiehiä. Arvostan.
ei se ole mielipide vaan fakta: naiset saavat aina seuraa halutessaan
- Anonyymi
Jopa ylipainoiset humalassa olevat naiset saa miestä, oma ei kenties halua mutta aina on kullia tarjolla, toisin on miesten laita vaikka olis hyvässä kuosissa ja selvänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa ylipainoiset humalassa olevat naiset saa miestä, oma ei kenties halua mutta aina on kullia tarjolla, toisin on miesten laita vaikka olis hyvässä kuosissa ja selvänä.
Tjaa. Kaveripiirissä syksyllä pitkästä liitosta eronnut nainen ja erittäin hottis kommentoi,kun kysyin...
En ole jokapojan höylä,seuraa saisi mutta ei kiinnosta. Shes a lady. Toista on noi baarikärpäset jotka jakaa kaikille. Aloitusta ei edes jaksanut lukea,sen verran kännistä settiä🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjaa. Kaveripiirissä syksyllä pitkästä liitosta eronnut nainen ja erittäin hottis kommentoi,kun kysyin...
En ole jokapojan höylä,seuraa saisi mutta ei kiinnosta. Shes a lady. Toista on noi baarikärpäset jotka jakaa kaikille. Aloitusta ei edes jaksanut lukea,sen verran kännistä settiä🙄Kyl se terä tylsyy paremmillakin alustoilla kun höylätään kunnolla. On myös niin että ne nirppanokka naiset jää usein ilman kun mikään ei tunnu kelpaavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole jokapojan höylä,seuraa saisi mutta ei kiinnosta. Shes a lady. Toista on noi baarikärpäset jotka jakaa kaikille. Aloitusta ei edes jaksanut lukea,sen verran kännistä settiä🙄Mua ei edes kiinosta ylimieliset naiset, oon kieltäytynyt panosta kun nainen ei ole muuten ollut mieleen mutta jos nainen on mukabva mikä ettei.
Anonyymi kirjoitti:
En ole jokapojan höylä,seuraa saisi mutta ei kiinnosta. Shes a lady. Toista on noi baarikärpäset jotka jakaa kaikille. Aloitusta ei edes jaksanut lukea,sen verran kännistä settiä🙄eli saa aina seuraa kun vain haluaa
- Anonyymi
epätasaarvoa. silti ihmettelen miehiä jotka jakaa naisensa eivätkä muka itse hyppää vieraissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374