Oletteko jutelleet eron jälkeen asioita halki?
Miten exänne käyttäytyi teitä kohtaan?
Oletteko jutelleet
3
154
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olisin halunut jutella , koska tää ex teki niin, että hän jätti minut tekstiviestillä ja täysin yllättäen. Ei kyllä oltu seurusteltu vuottakaan ja kaikki oli hyvin ja meidän piti lähteä sovitusti joululahja ostoksille ja hän lupasi tulla hakemaan. Hänestä ei kuulunut mitään eikä saanut yhteyttä viikkoon. Sitten hän vain laitto viestin että juttu ei toimi erinäisistä syistä.
Hän ei koskaan kertonut mikä tuli ja suuttui kun halusin nähdä hänet vielä kerran ja puhua asiat halki. - Anonyymi
Yritin, mutta ei pyytänyt anteeksi mitään tekojaan.
- Anonyymi
ei halunut ex vaimo selvittää asioita 30v naimisissa.
Ihmettelee vaan kun ei saakaan enää prinsessa kohtelua.
Huorin teki, niin arvonsa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419