Tuli tuommonen juttu vastaan. Suoraan kuin avioliitostamme: Suomalaispari: ”Avoin suhde pelasti avioliittomme” https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005112473.html
Kysymys kuuluu, uhka vai mahdollisuus? Olemme vaimon kanssa puhuneet usein, että tämä suhde pitäisi muuttaa avoimeksi. Riitaa, läheisyyden ja seksin puutetta ja mustasukkaisuutta. Molemmat ollaan pettäneet suljetussa suhteessa. Pariterapiatkin käyty.. Ei muuttanut mitään. Molempien tunne ollut jo pitkään, ettei oma sytytä ja arki tylsää yhdessä. Seksittömyys vaan syö sisältä. Täysin tyhjä olo.
Asiallista keskustelua kiitos!
Uhka vai mahdollisuus?
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
En lähtisi avoimeen suhteeseen. En usko sen toimivuuteen. Mä yhdistän tunteet ja seksin ja avoin suhde ei voi toimia silloin.
- Anonyymi
Joko olet kyllästyvää sorttia tai olette väärän ihmisen kanssa liitossa.
Ei toisen ihoon kyllästy, vaikka vuodet vierivät yhdessä eteenpäin, pitäisi olla mottonne. - Anonyymi
Uskoo ken tahtoo mutta vaimon uskottomuus pelasti parisuhteemme, oltiin oltu seitsemän vuotta kun vaimolla oli suhde, toinenkin vielä vuoden päästä sit vielä seksiä vieraan kanssa. Niin vain vaimo ei enää halunnut vieraita sen jälkeen ja paitto heilui reilusti kotona ja muutenkin välit hyvinä ja yhdessä noin 30 vuotta- Jotkut eroaa mei ei haluttu erota eikä mua niin pakota vaikka vieras nussi vaimoa, sen sijan vaimon salasuhde huoletti kun vaimo kertoi ihastuneensa mut se ihastui jäi.
avoin suhde ei toimi kuin naiselle - nainen saa kyllä aina vierasta miestä halutessaan, mutta miehille asia ei ole niin helppoa.
- Anonyymi
Musta tuntuu et suhteet on aina miehille aivoimia suhteita.. että kyl naisetkin saa panna muita kun miehetkin on aina uskollisinakin niin tehnyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750