Yksi perustarkoitus varmaankin saada jälkikasvua, mulle seksi ei ole koskaan ollut mikään vakava tai muodollinen asia jossa ollaan hetki hiljaa ja naama totisena vaan leikkimieltä kehiin ja fiilistellään. nykyinen naiskumpani joka oli vähän alkuun jäykkis seksin suhteen, nainen kyllä rakasteli mielellään mutta koskaan ei voinut sanoa mikä oli naisen tunnetila, naama peruslukemilla orgasmin hetkelläkin. Ei ääntä, ei mitään huomioitavaa kunnes vaan kysyi että tulitko jo. Seurustellun jälkeen alkoi nainenkin vapautua kun yhteenmutto vapautti tunnelmaa. No, mulle seksi on viihdettä ja nautiskelua naiselle se on jotakin muuta. Olen kaikenlaista ehdotellut, en sinällään mitää normaaleista poikeavaa ja johonkin on naisella kiinostusta riittänyt, kai ne parhaat seksi hetket oli tuolla ikähaarukassa 25-30 naisen osalta, sen jälkeen siitä tuli arkinen toiminto kuin tehtävä joka piti hoitaa että pakka pysyy kasassa eikä tule pahaa mieltä.
Mitä seksi on, perus viihdettäkö vai luonnolinen vietti
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa ikäasiassa olet ihan hakoteillä!
Muutoin, seksi on intiimi ja yksityisasia. MInulle se ei ole leikkiä eikä temppuilua vaan ihana tapa rentoutua ja olla rakkaan kanssa lähekkäin & läsnä. Olemme molemmat hyvin innokkaista rakastelemaan mutta koskaan ei ole tarvinnut keksiä uusia juttuja tai erikoisuuksia; me riitämme toisillemme. Ja huom, olemme molemmat pitkälti yli 60 ja yhdessä olemme olleet yli 40 vuotta. - Anonyymi
Tiedän, että olemme harrastaneet muinoin seksiä; onhan meillä aikuisia lapsiakin. Mutta suoraan sanoen siitä on minulla enää hyvin hämärä muistikuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862