Olen paljo tinderissä ja annan osumia mutta niitä en saa. Kovin runa mies en ole. Ja rima on ehkä vähän korkealla. Ihmettelen vain naisten käytöstä. Ovat niin nirsoja kun ei normi töissä käyvä mies kelpaa? voisitteko naiset vastata?
Naiset mikä teitä vaivaa?
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Haukut naisia nirsoiksi vaikka itselläsikin on rima korkealla? Ehkä kannattaisi lopettaa tuo naisen etsimällä etsiminen ja keskittyä muihin juttuihin, kyllä se oikea osuu kohdalle sitten kun on osakseen. Silloin tapahtuu kun vähiten odottaa.
se sovellus ei ole tehty miehille vaan, että naiset saisivat aina halutessaan seksiseuraa
- Anonyymi
Et ehkä ole ruma, mutta ovatko kuvasi naisten mielestä houkuttelevia? Tinderissä kuvat ovat tärkeimmät, joten niiden on oltava kunnossa, profiiliteksti tulee toisena. Näytätkö siltä, että sinun kanssasi on mukava viettää aikaa? Onko kuva epätarkka ja pimeä? Onko ilmeesi lähinnä luotaantyöntävä ja pelottava? Ilmeettömät kuvat eivät yleensäkään ole ne parhaat, ellei sinulla muuten ole todella hyvä karisma. Sen karskin ja synkeän kuvan olen nähnyt toimivan tasan yhdellä kaverilla Tinderissä tähän mennessä. Talon/mönkijän/moottoripyörän/auton kuva ei naisia yleensä sellaisenaan kiinnosta, jos niillä haluat jotain viestiä niin ole itsekin kuvassa ja näytä siltä että nautit siitä mitä olet tekemässä. Jos et muuta positiivista itsestäsi keksi kuin että et ole ruma ja käyt työssä, niin miten luulet kiinnostusta herättävän?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062